Air France KLM z najlepszym programem lojalnościowym
Flying Blue należący do Air France KLM, już trzeci rok z rzędu zwyciężył w najważniejszych kategoriach w konkursie Freddie. W 2015 roku został on uznany w regionie Europy i Afryki za „Najlepszy Program Lojalnościowy oferowany przez linie” i zdobył 9,22 na 10 punktów.
Ponadto Flying Blue zajął pierwsze miejsce w następujących kategoriach: „Najlepsza Promocja”, „Najlepsze Możliwości Wykorzystania Punktów” i „Najlepszy Program Elite”. Podobnie jak w latach ubiegłych, w zestawieniu „Najlepsza Karta Kredytowa Lojalnościowa” pierwsze miejsce przypadło „Flying Blue American Express Card”.
Program lojalnościowy Air France KLM, do którego przystąpiło już ponad 25 mln osób stworzono tak, aby móc zaoferować podróżnym jak najwięcej korzyści z uczestnictwa. Główną zaletą programu jest to, że gromadzone Mile można wykorzystywać przede wszystkim na przeloty nagrodowe, korzystając z ogromnej siatki połączeń lotniczych na całym świecie oferowanej przez Air France KLM i 35 linii partnerskich. Milami Flying Blue można m.in. zapłacić za wygodniejsze miejsce w samolocie lub szereg prezentów z Flying Blue Store. Ponadto do wyboru jest specjalny dodatkowy posiłek tematyczny „à la carte” lecąc linią KLM (4 200 Mil), wstęp do poczekalni biznesowej w Paryżu (od 3 500 Mil), przewóz pupila (transport kota samolotem z Amsterdamu do Barcelony to koszt 4 000 Mil). Natomiast za 10 000 Mil można zabrać dodatkowy bagaż do 23 kg na trasie z Europy do Stanów Zjednoczonych.
Poziom karty we Flying Blue zależy od wylatanych Mil. Po podstawowym Ivory, kolejnymi etapami są Silver, Gold oraz najwyższy – Platinum. Spośród innych popularnych na rynku programów wyróżnia go m.in. możliwość przenoszenia zebranych Mil na kolejne lata (dotyczy posiadaczy kart Silver, Gold i Platinum). Jeśli uczestnik programu zgromadzi np. 100 000 Mil Statusowych – czyli tych, które decydują o poziomie karty (a na uzyskanie np. karty Platinum wymaganych jest ich 70 000) to pozostałe 30 000 przechodzi na kolejny rok, na dobry początek.
Ponadto po 10 kolejnych latach członkostwa na najwyższym poziomie członkowie (Platinum) otrzymują dożywotnią kartę „Platinum for Life” – czyli prawo do korzystania z najwyższych przywilejów, bez względu na liczbę i częstotliwość lotów w przyszłości.
Do standardowego milażu członek dostaje dodatkowo duży bonus z tytułu posiadanej karty. Dzięki temu po odbyciu nawet jednego przelotu w Klasie Biznes na trasie międzykontynentalnej (np. do Azji), posiadacz karty Platinum zdobywa wystarczającą liczbę Mil, aby odbyć podróż w obie strony na trasie europejskiej (w ramach Promo Awards).
Również za przelot w Klasie Biznes, pasażer zdobywa znacznie więcej Mil tzw. Statusowych (czyli tych, od których zależy poziom karty) niż w konkurencyjnych tego typu programach. Dzięki takiemu systemowi rozliczania Mil, pasażer linii Air France, jak i KLM zdecydowanie szybciej wspina się na wyższy poziom w programie. Im więcej lotów, tym samym zyskuje również więcej udogodnień w podróżowaniu. W Platinum (najwyższym i zarazem najbardziej ekskluzywnym poziomie) podróżni mają zapewniony, m.in. bezpłatny wstęp do saloników biznesowych na lotniskach wraz z osobą towarzyszącą, dwa razy więcej Mil za każdy przelot, możliwość dokonywania bezpłatnych rezerwacji preferowanych miejsc na pokładzie (np. Seat Plus w Air France czy Economy Comfort w KLM i Delta) oraz najwyższy priorytet w obsłudze. Warto również podkreślić, że Flying Blue stwarza możliwość dokupienia lub podarowania komuś brakujących Mil (ważna informacja dla osób, które mają niewystarczającą ich liczbę, aby zamówić nagrodę).
Statuetkami Freddie Award nagradzane są najbardziej wartościowe programy lojalnościowe na świecie już od 27 lat! W tegorocznej edycji konkursu swoje opinie wyraziło aż 3 miliony osób, które często podróżują.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty