Air France reklamują się filmem „France is in the air”

archiwum Air France

Film reklamowy można zobaczyć w kampaniach reklamowych kinowych i telewizyjnych, które trwają w pięciu krajach (Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii, Chinach i we Włoszech) oraz wszędzie na świecie, dzięki kanałom social media (po raz pierwszy również w Vine). Film jest kontynuacją globalnej kampanii reklamowej linii „France is in the air”, zainicjowanej w marcu 2014 roku.

Moda, wyśmienita kuchnia, wyścig Tour de France, młodziutkie baletnice Opery Paryskiej i na koniec pocałunek, jako kwintesencja francuskiego romantyzmu… Seria wymownych obrazów w filmie reklamowym ma odzwierciedlać nowe podejście Air France: ducha walki i pragnienie bliskości z podróżnymi.

Film jest dziełem duetu reżyserów „We are from LA”. Mimo kalifornijskiej nazwy młodzi twórcy obrazu są francuzami. Clément Durou i Pierre Dupaquier uznawani są za mistrzów tzw. „French Touch” – nowy francuski trend, coraz bardziej popularny na całym świecie.
Podkład muzyczny do najnowszego filmu reklamowego Air France powstał na bazie utworu „Warm in the Winter” amerykańskiego duetu Glass Candy.

Frédéric Gagey, prezes i dyrektor generalny linii Air France, powiedział: „Wiążemy wiele aspiracji z nowym filmem reklamowym. Poprzez obraz i muzykę Air France celebruje swoje wartości. Cala kampania natomiast pozwoli nam wzmocnić komunikację towarzyszącą wprowadzaniu usprawnień produktowych oraz nowych usług. Uwaga poświęcona podróżnym, wysoka jakość i przyjemność, a także francuski styl podróżowania to najważniejsze elementy najnowszej oferty, które pozwolą nam zaistnieć na nowych rynkach.”

https://www.youtube.com/watch?v=v-ahlbWNZPk