Airbus A350-900 Lufthansy – większy komfort na pokładzie

Kluczowe elementy kabiny zostały przearanżowane tak, aby podróż A350-900 była jeszcze przyjemniejsza.
Samoobsługa w Klasie Biznes
Lufthansa oferuje pasażerom Klasy Biznes usługę, z której można korzystać pomiędzy posiłkami. W nowo zaprojektowanym obszarze do samoobsługi pasażerowie będą mogli w dowolnym momencie poczęstować się napojami i przekąskami. Jednocześnie nadal będą mieć możliwość zamówienia drinków na swoje miejsce u personelu pokładowego.
Nowe fotele Klasy Ekonomicznej
A350-900 to również bardziej komfortowe siedzenia w Klasie Ekonomicznej. Fotele, wyprodukowane przez Zodiac Seats, mają specjalną, ergonomiczną tapicerkę, a przestrzeń na rzeczy osobiste została zwiększona. W kabinie zostały użyte różne odcienie błękitu, jaśniejsze w stronę centralnej części.
Rozrywka na pokładzie
System rozrywki pokładowej w A350-900 jest nowoczesnym rozwiązaniem ze względu na zakres dostępnych funkcji. Po raz pierwszy pasażerowie będą mogli dokonać wyboru multimediów w domu, jeszcze przed podróżą i dodać je potem na pokładzie do listy odtwarzania. Aby skorzystać z tej możliwości, wystarczy pobrać aplikację ‘Lufthansa Companion App’ na swoje urządzenie mobilne. Program oferowany w samolocie będzie dostępny na okres do sześciu tygodni przed wylotem. Będąc już na pokładzie, pasażerowie muszą jedynie zsynchronizować ich playlistę z ekranem wbudowanym w fotel przed nimi. Ponadto, mogą użyć swojego telefonu komórkowego lub tabletu jako dodadtkowego ekranu.
Większy relaks dzięki lepszemu ciśnieniu w kabinie i innowacyjnemu systemowi oświetlenia
Kabina w nowym Airbusie ma szerokość 5,6 metrów i jest bardziej przestronna niż w porównywalnych typach maszyn. Pasażerowie zyskują więcej przestrzeni i bardziej komfortowe warunki podróżowania. Ponadto, specjalna konstrukcja modelu A350-900 sprawia, że ciśnienie w kabinie jest lepiej dostosowane, a pasażerowie docierają do miejsca docelowego bardziej wypoczęci. Ciśnienie w kabinie będzie podobne do ciśnienia powietrza zmierzonego na wysokości 1800 metrów w miejsce 2400 metrów w podobnych typach maszyn. Efekt wzmacnia również nowatorski system oświetlenia LEDowego. Lufthansa jako pierwsza na świecie linia lotnicza zastosowała różnorodne ustawienia świateł na pokładzie A350-900, które są dostosowane do pory dnia i nocy.
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2025
FlixBus: co drugi Polak planuje wyjazd na święta. Podróże autobusem zyskują na popularności
Ponad połowa Polaków planuje wyjazd w czasie tegorocznej przerwy świątecznej – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty
19 grudnia 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenia z Krakowa i Gdańska
Wizz Air uruchamia trzy nowe połączenia z Polski. Przewoźnik wprowadzi trasę z Krakowa do…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2025
Finnair połączy Helsinki z Melbourne w Australii
Finnair zapowiedział uruchomienie pierwszego w swojej historii regularnego połączenia do…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
KLM rozszerza europejską siatkę połączeń. Nowe trasy do Jersey, Santiago de Compostela i Oviedo
KLM zapowiedział uruchomienie trzech nowych połączeń w sezonie letnim 2026. W ofercie…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT połączą Warszawę z Bangkokiem
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają swoją siatkę połączeń dalekodystansowych o nową…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Ponad 10 mln zł na modernizację punktu kontroli bezpieczeństwa w Jasionce
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów podpisał umowę na dostawę nowoczesnego…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Rekordowy listopad na Lotnisku Chopina – ponad 1,8 mln pasażerów
Listopad 2025 okazał się rekordowym miesiącem w historii Lotniska Chopina w Warszawie.…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty










