Akcja promocyjna Pomorza Zachodniego
Do odwiedzenia i ulokowania kapitału w tym regionie, zachęcić ma rozpoczynająca się w październiku kampania „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość”. Akcja informacyjna prowadzona będzie w telewizji, radiu i Internecie, a także w środkach komunikacji i na bilbordach w największych miastach Polski.
Celem kampanii „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość” jest utrwalenie wyjątkowego wizerunku regionu. Kampania składa się z dwóch komponentów. Pierwszym z nich jest promocja walorów turystycznych i bogatej oferty turystycznej województwa, drugim zaś prezentacja szerokich możliwości otwierania i prowadzenia nowoczesnego biznesu jakie oferuje Pomorze Zachodnie
Na obszarze województwa znajduje się ponad 1.600 jezior o powierzchni powyżej 1 ha, pełnych spokojnych i urokliwych zatok. Na odwiedzających województwo miłośników wind- i kite surfingu oraz żeglarstwa czekają nowoczesne ośrodki i liczne imprezy sportowe. Nieprzeciętne walory przyrodnicze i nowoczesna infrastruktura sprawiają, iż wizyta na Pomorzu Zachodnim będzie niezapomnianą przygodą.
Wpływ na atrakcyjność Województwa dla potencjalnych inwestorów ma przede wszystkim jego znakomite położenie względem rynków europejskich oraz państw Morza Bałtyckiego i bogaty wachlarz możliwości komunikacyjnych uwzgledniający transport morski, drogowy i lotniczy. Najważniejszym celem rozwojowym ujętym w strategii rozwoju regionu są nowoczesne technologie i innowacyjność.
Jacek Wójcikowski Dyrektor Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów Urzędu Marszałkowskiego powiedział: „Oprócz lokalizacji, która sama w sobie jest dla nas olbrzymim dobrodziejstwem, nauczyliśmy się wykorzystywać siłę wiatru i zamieniać ją na energię. Poza produkcją energii odnawialnej, na Pomorzu Zachodnim tworzymy jak najlepsze warunki dla inwestorów, którzy produkują również urządzenia na rzecz tego rodzaju energetyki.”
Z województwa Zachodniopomorskiego pochodzi aż 27 proc. krajowej energii odnawialnej. Według raportu Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej, dzięki rozwoju tej energii w regionie, do 2020 roku może przybyć 32 tysięcy nowych miejsc pracy, zwiększając wpływy do budżetu o 74 miliardów złotych. O atrakcyjności inwestycyjnej tego regionu świadczą także rankingi, opracowywane przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, w których województwo zachodniopomorskie rokrocznie zajmuje bardzo wysoką pozycję
Linia kreatywna kampanii odwołuje się do walorów przyrodniczych regionu, nowoczesnej infrastruktury i innowacyjnych rozwiązań w zakresie gospodarki turystycznej, które oferuje Województwo Zachodniopomorskie. Promocja potrwa od października br. do lipca 2015. Ogólnopolskie działania w telewizji, Internecie i prasie ruszają w październiku, a część wykorzystująca outdoor oraz kino przewidziana jest na początek przyszłego roku. Wyróżniającą się formą promocji regionu będzie też kampania ambientowa, w ramach której w Warszawie, Krakowie i Poznaniu szczecińscy artyści uliczni stworzą murale nawiązujące swoja stylistyką do motywów graficznych znanych z Pomorza Zachodniego. Akcja pozwoli na integrację przekazu kampanii z miejskim otoczeniem i będzie jednocześnie promocją Zachodniopomorskiej sztuki miejskiej.
Na działania promocyjne przeznaczono 8 mln złotych, a akcja była możliwa dzięki wsparciu ze środków Europejskiego Funduszu rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 – 2013.
POWIĄZANE WPISY
9 stycznia 2025
Wyjątkowy wyjazd na narty z Itaką i Jackiem Ciszakiem do wylicytowania podczas IV Gali Waszej Turystyki
Podczas czwartej edycji Gali Waszej Turystyki odbędzie się aukcja charytatywna na rzecz…
0 Komentarzy1 Minuty
8 stycznia 2025
Koszulka z autografem Roberta Lewandowskiego i innych zawodników reprezentacji Polski w piłce nożnej będzie do wylicytowania w trakcie IV Gali Waszej Turystyki
Jednym z przedmiotów tegorocznej aukcji charytatywnej podczas czwartej edycji Gali Waszej…
0 Komentarzy1 Minuta
7 stycznia 2025
Niezapomniana podróż do Mołdawii z degustacją wina w Cricova będzie do wylicytowania podczas IV Gali Waszej Turystyki
Już w najbliższy piątek (10 stycznia) odbędzie się czwarta edycja Gali Waszej Turystyki.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 stycznia 2025
Doświadczenie terapii w całkowitej ciemności i ciszy w The Within Ultimate Darkness Retreat będzie do wylicytowania podczas IV Gali Waszej Turystyki
10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
3 stycznia 2025
Trening z Joanną Jędrzejczyk i weekendowy pobyt w hotelu Sheraton Sopot – we współpracy z Fly.pl – wylicytujemy podczas IV Gali Waszej Turystyki
Trening mistrzynią świata kategorii UFC, Joanną Jędrzejczyk wraz z weekendowym pobytem w…
0 Komentarzy1 Minuty
3 stycznia 2025
Pobyt w Melia Grand Hermitage do wylicytowania podczas aukcji charytatywnej Gali Waszej Turystyki
Voucher na pięciodniowy pobyt w ekskluzywnym hotelu Melia Grand Hermitage w Bułgarii w…
0 Komentarzy1 Minuty
2 stycznia 2025
Indywidualny trening z Pawłem Zagumnym oraz koszulka i piłka z autografem Mistrza Świata i reprezentantek Polski będzie do wylicytowania podczas IV Gali Waszej Turystyki
Wyjątkowe wydarzenie, niezwykłe sportowe emocje i trening z legendą siatkówki wraz z…
0 Komentarzy1 Minuty
2 stycznia 2025
Czterodniowy pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu Domes of Elounda, Autograph Collection na Krecie w Grecji będzie do wylicytowania podczas IV Gali Waszej Turystyki
Już za osiem dni odbędzie się IV Gala Waszej Turystyki, podczas której uczestnicy będą…
0 Komentarzy2 Minuty
31 grudnia 2024
Stolica polskiej piosenki nie tylko na weekend
Opole, jedno z najstarszych miast w Polsce, to miejsce o wyjątkowym charakterze i bogatej…
0 Komentarzy3 Minuty