Akcja promocyjna Pomorza Zachodniego
Do odwiedzenia i ulokowania kapitału w tym regionie, zachęcić ma rozpoczynająca się w październiku kampania „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość”. Akcja informacyjna prowadzona będzie w telewizji, radiu i Internecie, a także w środkach komunikacji i na bilbordach w największych miastach Polski.
Celem kampanii „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość” jest utrwalenie wyjątkowego wizerunku regionu. Kampania składa się z dwóch komponentów. Pierwszym z nich jest promocja walorów turystycznych i bogatej oferty turystycznej województwa, drugim zaś prezentacja szerokich możliwości otwierania i prowadzenia nowoczesnego biznesu jakie oferuje Pomorze Zachodnie
Na obszarze województwa znajduje się ponad 1.600 jezior o powierzchni powyżej 1 ha, pełnych spokojnych i urokliwych zatok. Na odwiedzających województwo miłośników wind- i kite surfingu oraz żeglarstwa czekają nowoczesne ośrodki i liczne imprezy sportowe. Nieprzeciętne walory przyrodnicze i nowoczesna infrastruktura sprawiają, iż wizyta na Pomorzu Zachodnim będzie niezapomnianą przygodą.
Wpływ na atrakcyjność Województwa dla potencjalnych inwestorów ma przede wszystkim jego znakomite położenie względem rynków europejskich oraz państw Morza Bałtyckiego i bogaty wachlarz możliwości komunikacyjnych uwzgledniający transport morski, drogowy i lotniczy. Najważniejszym celem rozwojowym ujętym w strategii rozwoju regionu są nowoczesne technologie i innowacyjność.
Jacek Wójcikowski Dyrektor Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów Urzędu Marszałkowskiego powiedział: „Oprócz lokalizacji, która sama w sobie jest dla nas olbrzymim dobrodziejstwem, nauczyliśmy się wykorzystywać siłę wiatru i zamieniać ją na energię. Poza produkcją energii odnawialnej, na Pomorzu Zachodnim tworzymy jak najlepsze warunki dla inwestorów, którzy produkują również urządzenia na rzecz tego rodzaju energetyki.”
Z województwa Zachodniopomorskiego pochodzi aż 27 proc. krajowej energii odnawialnej. Według raportu Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej, dzięki rozwoju tej energii w regionie, do 2020 roku może przybyć 32 tysięcy nowych miejsc pracy, zwiększając wpływy do budżetu o 74 miliardów złotych. O atrakcyjności inwestycyjnej tego regionu świadczą także rankingi, opracowywane przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, w których województwo zachodniopomorskie rokrocznie zajmuje bardzo wysoką pozycję
Linia kreatywna kampanii odwołuje się do walorów przyrodniczych regionu, nowoczesnej infrastruktury i innowacyjnych rozwiązań w zakresie gospodarki turystycznej, które oferuje Województwo Zachodniopomorskie. Promocja potrwa od października br. do lipca 2015. Ogólnopolskie działania w telewizji, Internecie i prasie ruszają w październiku, a część wykorzystująca outdoor oraz kino przewidziana jest na początek przyszłego roku. Wyróżniającą się formą promocji regionu będzie też kampania ambientowa, w ramach której w Warszawie, Krakowie i Poznaniu szczecińscy artyści uliczni stworzą murale nawiązujące swoja stylistyką do motywów graficznych znanych z Pomorza Zachodniego. Akcja pozwoli na integrację przekazu kampanii z miejskim otoczeniem i będzie jednocześnie promocją Zachodniopomorskiej sztuki miejskiej.
Na działania promocyjne przeznaczono 8 mln złotych, a akcja była możliwa dzięki wsparciu ze środków Europejskiego Funduszu rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 – 2013.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 października 2024
Pomorskie w gronie Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 29 października 2024 w Warszawie. Jednym z…
0 Komentarzy11 Minuty