Akcje Orbis S.A. podrożały o 8 zł
AccorHotels podnosi cenę w wezwaniu na akcje Orbis S.A. do 95,0 zł za jedną akcję.
26 listopada 2018 roku, Grupa AccorHotels ogłosiła wezwanie do zapisywania się na sprzedaż 21.800.593 akcji Orbis S.A. („Wezwanie”), których nie posiadała w dniu ogłoszenia Wezwania, stanowiących 47,31proc. kapitału zakładowego Orbis S.A. i ogólnej liczby głosów, po cenie 87 zł za jedną akcję.
Dziś, AccorHotels ogłosiła ostateczne podniesienie ceny proponowanej w Wezwaniu z 87,0 zł do 95,0 zł za jedną akcję Orbis S.A. Pozostałe warunki i terminy Wezwania nie zmieniły się.
Nowa cena 95 zł za jedną akcję jest wyższa o 30,5 proc. od kursu zamknięcia notowań akcji Orbis S.A. na rynku podstawowym GPW w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym ogłoszenie Wezwania oraz o 9.2% wyższa wobec pierwotnie zaproponowanej ceny.
Wezwanie jest bezwarunkowe. Zgodnie z treścią Wezwania, zakończenie przyjmowania zapisów przypada na 18 stycznia 2019 r.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty