Aktywne warsztaty Neckermann Polska – NECK-CUBE

archiwum Neckermanna Polska

„NECK-CUBE Aktywne Warsztaty” to innowacyjna premiera sezonu i prezentacja katalogów Lato 2016 będąca połączeniem aktywnych warsztatów tematycznych z ćwiczeniami fizycznymi.

Warsztaty odbyły się w 10 miastach (Warszawa, Katowice, Kraków, Wrocław, Poznań, Łódź, Gdynia, Lublin, Bydgoszcz, Rzeszów). Oprócz tego zorgnizowano 3 wieczorne gale (Warszawa, Katowice, Gdynia),
Podczas warsztatów obowiązywał strój sportowy.

Theme-Cubes (warsztaty tematyczne Cubes) to warsztaty o różnej tematyce. Każdy z nich dedykowany był innej tematyce/partnerowi i moderowany przez przedstawiciela Neckermann Polska. Były to m.in.: Piękna Polska, Grecja, hotele koncepcyjne, ubezpieczenia, Legoland, partnerskie hotele jak Paloma, Rixos czy Seaden Hotels. Podczas jednego workshopu odbyło się maksymalnie 6 warsztatów Theme-Cube w 30 minutowych sesjach. Co ważne, uczestnicy byli podzieleni na grupy i każda z nich uczestniczyła w 6 warsztatach. W czasie workhopu przewidziane były trzy 15-minutowe aktywności fizyczne: joga, zumba i crossfit

Według organizatorów innowacyjnośc warsztatów polega na:
– ciekawa forma warsztatów tematycznych łącząca takie elementy: 5 min ice-breaker, podczas którego uczestnicy mogli się poznać wymieniając opinie, doświadczenia na temat danego zagadnienia, informowali jakie są ich oczekiwania a propos warsztatu, następnie w ciągu 15 min „delivery session” zostały przekazane główne treści dotyczące tematu, w kolejnej części odbyła praca grupowa „team work” nad danym zagadnieniem, w ostatniej części uczestnicy za pomocą specjalnej aplikacji, używając telefonów rozwiązywali test.

– aplikacja – dedykowana eventowi aplikacja „Neckermann Connect”, gdzie uczestnicy mogli znaleźć wszystko na temat eventu m.in.: program, informacje o osobach prezentujących, nazwiska uczestników. Na koniec każdej sesji, uczestnicy używając telefonów za jej pomocą rozwiązywali test. Po całym workshopie punkty były automatycznie podliczane, prezentowane i najlepsi otrzymali nagrody

– połączenie warsztatów z aktywnościami fizycznymi. Filozofią Neck-Cube było zachęcenie uczestników do aktywnego i zdrowego życia, dlatego podczas spotkania zaprosiliśmy do wspólnych ćwiczeń (wspomniane: joga, zumba i crossfit), ale też serwowane były zdrowe napoje i przekąski. Uczestnicy nie przychodzą na workshop „pod krawatem”, ale w strojach sportowych.

W trzech miastach: Warszawie, Katowicach i Gdyni, NECK-CUBE uwieńczyły wieczorne gale, które prowadzili Magda Plutecka, rzecznik prasowy Neckermann Polska oraz Krzysztof Majda, senior product Manager. W czasie wieczorów miało miejsce wręczenie nagród dla najlepszych agentów i biur franczyzowych, którzy brali udział w konkursie „Odjazdowa Neckermannia”. Nagrodę główną, samochód Kia Ceed, wygrała Katarzyna Kowalczyk z biura franczyzowego z Promenady w Warszawie. Wyróżniono także najlepsze biura w danym regionie w kategoriach największa sprzedaż, najwyższa dynamika sprzedaży i debiut roku. Atrakcją wieczoru w Warszawie, był występ artystek z Teatru Muzycznego Roma – touroperator jest partnerem musicalu Mamma Mia. Podczas gali w Katowicach miało miejsce uroczyste wręczenie nagrody Adamowi Królickiemu, klientowi, który wygrał konkurs „Zostań Gwiazdą Neckermanna”. To właśnie jego zdjęcie znajdzie się na okładce katalogu Zima 2016/17.

{gallery}3016{/gallery}