Amadeus – baza noclegowa większa o 30 proc. dzięki współpracy z Booking.com

Amadeus podpisał umowę dystrybucji miejsc noclegowych z Booking.com, dzięki czemu oferty zakwaterowania z serwisu zostaną po raz pierwszy zintegrowane z platformą Amadeus Travel Platform.

Każdego dnia przez platformę Booking.com rezerwowanych jest ponad 1,5 miliona pokoi w 228 krajach i regionach na świecie. Dzięki nawiązaniu współpracy pomiędzy Amadeus a Booking.com, sprzedawcy usług turystycznych za pośrednictwem Amadeus Travel Platform zyskają dostęp do bogatej bazy noclegowej firmy obejmującej hotele, motele, ośrodki wypoczynkowe, domy, apartamenty i wiele innych unikalnych miejsc.

W wyniku partnerstwa agenci turystyczni bezpośrednio odniosą korzyści z 30 proc. wzrostu opcji zakwaterowania udostępnionych przez Amadeus. Dostęp do nowych treści zyskają w nadchodzących miesiącach za pośrednictwem wielu punktów sprzedaży, w tym Amadeus Selling Platform Connect, a dla rezerwacji korporacyjnych przez Amadeus cytric Travel & Expense.

Oferty noclegowe Booking.com będą wyświetlane wraz z innymi ofertami turystycznymi, aby ułatwić agentom rezerwację całej podróży.

Poszerzenie oferty umożliwi im sprostanie oczekiwaniom podróżujących, aby mieć bogaty wybór, dostęp do wielu różnych opcji cenowych oraz wygodę posiadania jednej rezerwacji podróży, obejmującej wyjazd od początku do końca.

Paweł Rek, Sales Director, Business Travel Agencies, CEE, powiedział: „Jestem przekonany, że współpraca Amadeus z Booking.com przyniesie wiele korzyści zarówno agentom turystycznym jak i podróżującym. 30 proc. wzrost bazy noclegowej to jeszcze większa różnorodność i możliwość dopasowania oferty do indywidualnych preferencji – od prywatnych apartamentów, po luksusowe hotele czy rodzinne pensjonaty. Jesteśmy dumni, że możemy rozwijać nasze usługi z firmą, która znana jest z sukcesu na arenie międzynarodowej.”

Ripsy Bandourian, wiceprezes ds. partnerstw w Booking.com, dodała: „Nieustannie poszukujemy strategicznych możliwości współpracy zapewniających nam dotarcie do jeszcze większej liczby osób na całym świecie, którym umożliwiamy łatwe odkrywanie i rezerwowanie idealnych pobytów przez Booking.com. Cieszymy się, że możemy współpracować z takim partnerem jak Amadeus, który podziela naszą pasję do technologii i innowacji. Wspólnie zapewnimy podróżującym jeszcze lepsze doświadczenia.”