Amadeus – baza noclegowa większa o 30 proc. dzięki współpracy z Booking.com
Amadeus podpisał umowę dystrybucji miejsc noclegowych z Booking.com, dzięki czemu oferty zakwaterowania z serwisu zostaną po raz pierwszy zintegrowane z platformą Amadeus Travel Platform.
Każdego dnia przez platformę Booking.com rezerwowanych jest ponad 1,5 miliona pokoi w 228 krajach i regionach na świecie. Dzięki nawiązaniu współpracy pomiędzy Amadeus a Booking.com, sprzedawcy usług turystycznych za pośrednictwem Amadeus Travel Platform zyskają dostęp do bogatej bazy noclegowej firmy obejmującej hotele, motele, ośrodki wypoczynkowe, domy, apartamenty i wiele innych unikalnych miejsc.
W wyniku partnerstwa agenci turystyczni bezpośrednio odniosą korzyści z 30 proc. wzrostu opcji zakwaterowania udostępnionych przez Amadeus. Dostęp do nowych treści zyskają w nadchodzących miesiącach za pośrednictwem wielu punktów sprzedaży, w tym Amadeus Selling Platform Connect, a dla rezerwacji korporacyjnych przez Amadeus cytric Travel & Expense.
Oferty noclegowe Booking.com będą wyświetlane wraz z innymi ofertami turystycznymi, aby ułatwić agentom rezerwację całej podróży.
Poszerzenie oferty umożliwi im sprostanie oczekiwaniom podróżujących, aby mieć bogaty wybór, dostęp do wielu różnych opcji cenowych oraz wygodę posiadania jednej rezerwacji podróży, obejmującej wyjazd od początku do końca.
Paweł Rek, Sales Director, Business Travel Agencies, CEE, powiedział: „Jestem przekonany, że współpraca Amadeus z Booking.com przyniesie wiele korzyści zarówno agentom turystycznym jak i podróżującym. 30 proc. wzrost bazy noclegowej to jeszcze większa różnorodność i możliwość dopasowania oferty do indywidualnych preferencji – od prywatnych apartamentów, po luksusowe hotele czy rodzinne pensjonaty. Jesteśmy dumni, że możemy rozwijać nasze usługi z firmą, która znana jest z sukcesu na arenie międzynarodowej.”
Ripsy Bandourian, wiceprezes ds. partnerstw w Booking.com, dodała: „Nieustannie poszukujemy strategicznych możliwości współpracy zapewniających nam dotarcie do jeszcze większej liczby osób na całym świecie, którym umożliwiamy łatwe odkrywanie i rezerwowanie idealnych pobytów przez Booking.com. Cieszymy się, że możemy współpracować z takim partnerem jak Amadeus, który podziela naszą pasję do technologii i innowacji. Wspólnie zapewnimy podróżującym jeszcze lepsze doświadczenia.”
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty