Amadeus będzie nowocześniejszy
Firma Amadeus ogłosiła utworzenie specjalnego programu, który toruje drogę do wdrożenia technologii NDC i umożliwi firmom rozwój dystrybucji usług oraz merchandisingu.
Nowe Możliwości Dystrybucji (ang. New Distribution Capability – NDC) Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Lotniczych (IATA), to standard transmisji danych oparty na języku XML.
Program pod nazwą „NDC-X” zgromadzi ekspertów ze wszystkich segmentów biznesu Amadeus, koncentrując się na praktycznym zastosowaniu standardu i jego testowaniu, aby zapewnić maksymalne korzyści branży turystycznej. Program NDC-X jest kontynuacją dotychczasowych prac Amadeus zmierzających do cyfryzacji branży i stworzenia komercyjnych modeli budowanych na NDC.
Gianni Pisanello, wiceprezes Amadeus, nowo mianowany na szefa zespołu odpowiedzialnego za prace nad programem NDC-X, powiedział: „Jesteśmy w decydującym momencie pod względem rozwoju standardu i gotowości branży. Aby NDC mogło rzeczywiście wystartować, musimy stworzyć prawdziwy standard nie tylko dla samego protokołu, ale także dla jego implementacji. Musimy również upewnić się, że odpowiada wymogom sprzedawców usług turystycznych oraz jest opłacalny i napędza inwestycje. W Amadeus zdajemy sobie sprawę z tego, że naszym obowiązkiem jest zadbanie o to, aby NDC spełniało wymagania wszystkich graczy w branży i chcemy to osiągnąć właśnie dzięki programowi NDC-X.”
Decius Valmorbida, Senior VP, szef działu Travel Channels w Amadeus, dodał: “Program NDC-X jest strategicznym priorytetem dla firmy Amadeus. Naszym celem jest dążenie do stwarzania klientom jeszcze lepszych warunków podróży przez optymalne wykorzystanie technologii. Będziemy pracować nad tym wspólnie z naszymi klientami – biurami podróży i liniami lotniczymi. Całemu procesowi dedykujemy odpowiednie zasoby i wyznaczyliśmy silnego lidera o ugruntowanej pozycji w branży, aby program osiągnął sukces.”
Julia Sattel, Senio VP, szefowa działu Linii Lotniczych w Amadeus skomentowała: “Standard NDC ma duży potencjał dla branży turystycznej i jest częścią szerszej perspektywy w obszarze cyfryzacji, bo linie lotnicze i sprzedawcy testują sposoby adaptacji nowych możliwości w swojej działalności i poprawy usług świadczonych podróżnym. W Amadeus ciężko pracujemy nad tym, aby rozwiązywać wyzwania technologiczne naszych lotniczych klientów w obszarach takich jak merchandising, dynamiczne ustalanie cen i obsługa w chmurze, dzięki czemu NDC i lepsza sprzedaż detaliczna staną się rzeczywistością.”
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2024
Rekordowa liczba turystów odwiedziła Bułgarię
Bułgarzy przewidują, że mijający rok okaże się rekordowy pod względem turystyki – kraj…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2024
Islandia promuje swoje atrakcje na warsztatach w Warszawie
W Warszawie odbyły się warsztaty, w trakcie których islandzcy touroperatorzy…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2024
LOT wystartował z zimowym połączeniem do Innsbrucka
Od 1 grudnia br. do stolicy Tyrolu dolecimy bezpośrednio z Polskimi Liniami Lotniczymi…
0 Komentarzy4 Minuty
4 grudnia 2024
Film ,,Pielgrzym nadziei” w Instytucie Cervantesa
Instytut Cervantesa w Warszawie zaprezentował film dokumentalny TVP o Camino de Santiago…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2024
Zamek, ścieżki rowerowe i teatr. Południowe Czechy zapraszają turystów
Południowe Czechy, region słynący z bogatej historii, malowniczej przyrody i unikalnej…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty