Amadeus będzie nowocześniejszy
Firma Amadeus ogłosiła utworzenie specjalnego programu, który toruje drogę do wdrożenia technologii NDC i umożliwi firmom rozwój dystrybucji usług oraz merchandisingu.
Nowe Możliwości Dystrybucji (ang. New Distribution Capability – NDC) Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Lotniczych (IATA), to standard transmisji danych oparty na języku XML.
Program pod nazwą „NDC-X” zgromadzi ekspertów ze wszystkich segmentów biznesu Amadeus, koncentrując się na praktycznym zastosowaniu standardu i jego testowaniu, aby zapewnić maksymalne korzyści branży turystycznej. Program NDC-X jest kontynuacją dotychczasowych prac Amadeus zmierzających do cyfryzacji branży i stworzenia komercyjnych modeli budowanych na NDC.
Gianni Pisanello, wiceprezes Amadeus, nowo mianowany na szefa zespołu odpowiedzialnego za prace nad programem NDC-X, powiedział: „Jesteśmy w decydującym momencie pod względem rozwoju standardu i gotowości branży. Aby NDC mogło rzeczywiście wystartować, musimy stworzyć prawdziwy standard nie tylko dla samego protokołu, ale także dla jego implementacji. Musimy również upewnić się, że odpowiada wymogom sprzedawców usług turystycznych oraz jest opłacalny i napędza inwestycje. W Amadeus zdajemy sobie sprawę z tego, że naszym obowiązkiem jest zadbanie o to, aby NDC spełniało wymagania wszystkich graczy w branży i chcemy to osiągnąć właśnie dzięki programowi NDC-X.”
Decius Valmorbida, Senior VP, szef działu Travel Channels w Amadeus, dodał: “Program NDC-X jest strategicznym priorytetem dla firmy Amadeus. Naszym celem jest dążenie do stwarzania klientom jeszcze lepszych warunków podróży przez optymalne wykorzystanie technologii. Będziemy pracować nad tym wspólnie z naszymi klientami – biurami podróży i liniami lotniczymi. Całemu procesowi dedykujemy odpowiednie zasoby i wyznaczyliśmy silnego lidera o ugruntowanej pozycji w branży, aby program osiągnął sukces.”
Julia Sattel, Senio VP, szefowa działu Linii Lotniczych w Amadeus skomentowała: “Standard NDC ma duży potencjał dla branży turystycznej i jest częścią szerszej perspektywy w obszarze cyfryzacji, bo linie lotnicze i sprzedawcy testują sposoby adaptacji nowych możliwości w swojej działalności i poprawy usług świadczonych podróżnym. W Amadeus ciężko pracujemy nad tym, aby rozwiązywać wyzwania technologiczne naszych lotniczych klientów w obszarach takich jak merchandising, dynamiczne ustalanie cen i obsługa w chmurze, dzięki czemu NDC i lepsza sprzedaż detaliczna staną się rzeczywistością.”
POWIĄZANE WPISY
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty
26 września 2024
Malta – raj dla wielbicieli historii, sportów wodnych i plażowania
Wśród kierunków oferowanych przez Rainbow na sezon letni 2025 wyróżnia się Malta –…
0 Komentarzy5 Minuty
25 września 2024
Ibiza – nowość w ofercie Rainbow na lato 2025
Małe zatoczki otoczone z turkusową wodą i stromymi klifami, niekończące się imprezowe…
0 Komentarzy6 Minuty