Amadeus i Lufthansa City Center Grupa Polska podpisały umowę
Umowa obejmuje dostarczenie Systemu Globalnej Dystrybucji oferty lotniczej, hotelowej, samochodowej, ubezpieczeniowej, turystycznej i kolejowej firmy Amadeus. Porozumienie obejmuje również dostarczenie rozwiązań informatycznych typu e-Commerce i offline, podnoszących efektywność pracy biur podróży. Umowę zawarto na pięć lat. Dzięki porozumieniu 12 biur podróży z całej Polski wchodzących w sieć Lufthansa City Center będzie mogło korzystać z głównych źródeł danych pochodzących z systemu GDS do prowadzenia działalności turystycznej. Biura zyskają także szereg innowacyjnych rozwiązań Amadeus typu e-Commerce i offline, wśród których znajdują się m.in. Amadeus e-Power, Amadeus e-Travel Management, Amadeus Selling Platform, Amadeus Tours Suite, Amadeus Ancillary Services, Amadeus Ticket Changer czy Amadeus Web Services, które podnoszą wydajność pracy, umożliwiając tym samym zdobycie przewagi nad konkurencją.
Marian Szypuła, prezes Lufthansa City Center Grupa Polska powiedział: „Wybór odpowiedniego, stabilnego partnera ma dla nas strategiczne znaczenie. Dzięki umowie podpisanej z firmą Amadeus będziemy mogli zwiększyć zarówno wolumen, jak i wydajność sprzedaży, a przede wszystkim utrzymać wysoką jakość oferowanych usług.”
Paweł Rek, dyrektor generalny Amadeus Polska i dyrektor regionalny Amadeus na Europę Środkową dodał: „Amadeus wspiera rozwój biur podróży w Polsce od ponad 20 lat, dostarczając im najnowszą technologię. Cieszymy się, że po raz kolejny nasze usługi i oferta zostały docenione jako najlepsze na rynku. Mamy nadzieję, ze przyczynią się one do dalszego, dynamicznego rozwoju Grupy LCC w Polsce.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty