Amadeus i Lufthansa City Center Grupa Polska podpisały umowę

Umowa obejmuje dostarczenie Systemu Globalnej Dystrybucji oferty lotniczej, hotelowej, samochodowej, ubezpieczeniowej, turystycznej i kolejowej firmy Amadeus. Porozumienie obejmuje również dostarczenie rozwiązań informatycznych typu e-Commerce i offline, podnoszących efektywność pracy biur podróży. Umowę zawarto na pięć lat. Dzięki porozumieniu 12 biur podróży z całej Polski wchodzących w sieć Lufthansa City Center będzie mogło korzystać z głównych źródeł danych pochodzących z systemu GDS do prowadzenia działalności turystycznej. Biura zyskają także szereg innowacyjnych rozwiązań Amadeus typu e-Commerce i offline, wśród których znajdują się m.in. Amadeus e-Power, Amadeus e-Travel Management, Amadeus Selling Platform, Amadeus Tours Suite, Amadeus Ancillary Services, Amadeus Ticket Changer czy Amadeus Web Services, które podnoszą wydajność pracy, umożliwiając tym samym zdobycie przewagi nad konkurencją.

Marian Szypuła, prezes Lufthansa City Center Grupa Polska powiedział: „Wybór odpowiedniego, stabilnego partnera ma dla nas strategiczne znaczenie. Dzięki umowie podpisanej z firmą Amadeus będziemy mogli zwiększyć zarówno wolumen, jak i wydajność sprzedaży, a przede wszystkim utrzymać wysoką jakość oferowanych usług.”

Paweł Rek, dyrektor generalny Amadeus Polska i dyrektor regionalny Amadeus na Europę Środkową dodał: „Amadeus wspiera rozwój biur podróży w Polsce od ponad 20 lat, dostarczając im najnowszą technologię. Cieszymy się, że po raz kolejny nasze usługi i oferta zostały docenione jako najlepsze na rynku. Mamy nadzieję, ze przyczynią się one do dalszego, dynamicznego rozwoju Grupy LCC w Polsce.”