Amadeus doceniony przez IATA
Firma Amadeus, jako jedna z pierwszych w branży, otrzymała od Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA) certyfikat New Distribution Capacity (NDC) trzeciego poziomu. To najwyższy poziom certyfikacji NDC, dotyczącej zgodności z rynkowym standardem formatu danych, jakimi linie lotnicze wymieniają się z biurami podróży i innymi odbiorcami.
Linie lotnicze korzystające z nowego rozwiązania Amadeus Altéa NDC — które zostało opracowane na początku roku, a teraz uzyskało certyfikat IATA — będą mogły dystrybuować swoje ceny i taryfy, w tym treści dotyczące usług dodatkowych i „rodzin taryf”, za pomocą narzędzia NDC Offers & Orders.
Julia Sattel, szefowa działu Airline IT w Amadeus, powiedziała: „Jesteśmy dumni, że należymy do liderów branży w obszarze wdrażania opartego na technologii XML standardu NDC. Zależy nam, żeby wspierać rozwój tego nowego standardu komunikacji i żeby współpracować z IATA przy dalszej standaryzacji komunikatów i sposobów przesyłania danych. Chcemy pomóc liniom lotniczym w personalizacji ofert i dystrybucji taryf w precyzyjny, elastyczny i szybki sposób. Jeśli linie lotnicze wybiorą komunikaty NDC-XML, jesteśmy w pełni gotowi do obsługi danych w nowym standardzie.”
Aleks Popovich, wiceprezes ds. usług finansowych i dystrybucyjnych IATA, dodał: „Partnerska współpraca jest kluczowa dla rozwoju i upowszechniania standardu NDC w branży. Dostawcy technologii, tacy jak Amadeus, pokazują, jak rynek podróży lotniczych może wykorzystać ten standard do zwiększenia innowacyjności i budowania dodatkowej wartości. Cieszymy się, że Amadeus należy do pierwszych zdobywców certyfikatu NDC.”
Svend Leirvaag, wiceprezes ds. Industry Affairs w Amadeus, powiedział: „Standard NDC jest zgodny z nowymi trendami dotyczącymi prezentowania klientom oferty lotniczej, które Amadeus w pełni wspiera. Współpracujemy z IATA i innymi interesariuszami, żeby promować innowacje, które przynoszą korzyści wszystkim uczestnikom rynku i zwiększają wydajność całej naszej branży. Będziemy nadal działać na rzecz najbardziej wydajnego sposobu integracji i prezentowania danych tworzących ofertę turystyczną.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty