Amadeus doceniony przez IATA
Firma Amadeus, jako jedna z pierwszych w branży, otrzymała od Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA) certyfikat New Distribution Capacity (NDC) trzeciego poziomu. To najwyższy poziom certyfikacji NDC, dotyczącej zgodności z rynkowym standardem formatu danych, jakimi linie lotnicze wymieniają się z biurami podróży i innymi odbiorcami.
Linie lotnicze korzystające z nowego rozwiązania Amadeus Altéa NDC — które zostało opracowane na początku roku, a teraz uzyskało certyfikat IATA — będą mogły dystrybuować swoje ceny i taryfy, w tym treści dotyczące usług dodatkowych i „rodzin taryf”, za pomocą narzędzia NDC Offers & Orders.
Julia Sattel, szefowa działu Airline IT w Amadeus, powiedziała: „Jesteśmy dumni, że należymy do liderów branży w obszarze wdrażania opartego na technologii XML standardu NDC. Zależy nam, żeby wspierać rozwój tego nowego standardu komunikacji i żeby współpracować z IATA przy dalszej standaryzacji komunikatów i sposobów przesyłania danych. Chcemy pomóc liniom lotniczym w personalizacji ofert i dystrybucji taryf w precyzyjny, elastyczny i szybki sposób. Jeśli linie lotnicze wybiorą komunikaty NDC-XML, jesteśmy w pełni gotowi do obsługi danych w nowym standardzie.”
Aleks Popovich, wiceprezes ds. usług finansowych i dystrybucyjnych IATA, dodał: „Partnerska współpraca jest kluczowa dla rozwoju i upowszechniania standardu NDC w branży. Dostawcy technologii, tacy jak Amadeus, pokazują, jak rynek podróży lotniczych może wykorzystać ten standard do zwiększenia innowacyjności i budowania dodatkowej wartości. Cieszymy się, że Amadeus należy do pierwszych zdobywców certyfikatu NDC.”
Svend Leirvaag, wiceprezes ds. Industry Affairs w Amadeus, powiedział: „Standard NDC jest zgodny z nowymi trendami dotyczącymi prezentowania klientom oferty lotniczej, które Amadeus w pełni wspiera. Współpracujemy z IATA i innymi interesariuszami, żeby promować innowacje, które przynoszą korzyści wszystkim uczestnikom rynku i zwiększają wydajność całej naszej branży. Będziemy nadal działać na rzecz najbardziej wydajnego sposobu integracji i prezentowania danych tworzących ofertę turystyczną.”
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Wizz Air zwiększa liczbę połączeń z Rzeszowa do Rzymu: loty trzy razy w tygodniu
Wizz Air zwiększa liczbę lotów do Rzymu z lotniska Rzeszów – Jasionka. Teraz do stolicy…
0 Komentarzy1 Minuty
31 października 2024
Emirates rozszerza współpracę z Vietnam Airlines i VietJet
Linie Emirates podpisały dwa memorandum o porozumieniu z Vietnam Airlines i VietJet.…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Air France uruchomi w maju 2025 połączenie z Paryża do Orlando
Linia Air France uruchamia w maju 2025 roku nowe połączenie z Paryża do Orlando na…
0 Komentarzy1 Minuta
31 października 2024
Lufthansa wraca na lotnisko w Bydgoszczy: loty do Frankfurtu pięć razy w tygodniu
Lufthansa wraca na lotnisko w Bydgoszczy, uruchamiając od kwietnia 2025 roku pięć…
0 Komentarzy3 Minuty
31 października 2024
Lotnisko Chopina gotowe na sezon zimowy
Na lotnisku Chopina w Warszawie odbyła się parada „Akcji Zima” – coroczny przegląd…
0 Komentarzy1 Minuty
31 października 2024
Ryanair połączy Kraków z Mediolanem
Ryanair uruchamia nowy kierunek z lotniska w Krakowie. Pasażerowie będą mogli latać z…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Wizz Air w zimowej ofercie z 44 nowymi trasami
Wizz Air otwiera sezon zimowy z ofertą lotów obejmującą 44 nowe i przywrócone kierunki,…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Flixbus z jesiennym rozkładem. W ofercie ponad 440 kierunków
FlixBus poszerza ofertę jesiennych połączeń oferując podróż do ponad 440 miejsc w Polsce…
0 Komentarzy1 Minuty