Amadeus – Michał Mętel nowym szefem Warsaw Delivery Center
Michał Mętel objął stanowisko szefa Warsaw Delivery Center, regionalnego centrum wdrożeniowego Amadeus Polska.
Jego kluczowym zadaniem będzie zarządzanie działalnością regionalnego centrum wdrożeniowego i wzmacnianie pozycji Amadeus IT na rynkach Europy Centralnej, Wschodniej i Południowej.
Michał Mętel jest związany z branżą IT od 15 lat, a od 7 lat odpowieda za usprawnianie procesów wdrożeniowych. Do Amadeus przeszedł z HRS (Hotel Reservation Service), gdzie stworzył, a następnie pełnił funkcję szefa ponad 70-osobowego działu ds. rozwoju IT. Poprzednio kierował zespołem deweloperskim w E-commerce Services (Empik Group), gdzie odpowiedzialny był m.in. za wdrażanie tzw. metodologii zwinnych (głównie z wykorzystaniem SCRUM i Kanban) oraz za rozwój zespołów programistycznych. Jako Unit Leader w Roche Polska zarządzał działem deweloperskim, zarówno od strony formalnej, jak i projektowej. Był tam odpowiedzialny m. in. za zarządzanie projektami, tworzenie architektury systemów informatycznych i analizę biznesową.
Jako szef Warsaw Delivery Center firmy Amadeus Michał Mętel będzie zarządzał zespołem menedżerów odpowiedzialnych za wdrożenia produktów i usług Amadeus, analizę potrzeb klientów i dostarczanie rozwiązań wspierających ich cele biznesowe oraz wsparcie merytoryczne i dzielenie się doświadczeniem. W zakresie jego obowiązków będzie również odpowiedzialność za terminy i budżet oraz dbałość o dostarczanie rozwiązań zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Michał Mętel jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.
Warsaw Delivery Center jest jednostką odpowiedzialną za realizację wdrożeń rozwiązań Amadeus w biurach podróży, wyszukiwarkach przelotów i innych firmach z branży turystycznej. Zajmuje się również doradztwem i optymalizacją rozwiązań informatycznych stosowanych przez klientów Amadeus. Warszawskie centrum zatrudnia już łącznie kilkudziesięciu programistów i innych specjalistów IT, w tym obcokrajowców 7 narodowości, którzy posługują się w sumie 12 językami. Jednostka stanowi istotną część globalnej sieci centrów informatycznych Amadeus, a pracownicy zlokalizowani w Polsce wchodzą w skład międzynarodowych grup projektowych. W 2015 r. Warsaw Delivery Center zrealizowało łącznie 220 projektów biznesowych, w tym 41 dla biur podróży w Polsce.
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty