Amadeus nagrodzony za innowacyjność
Amadeus został nagrodzony złotym medalem w kategorii „Najlepsza innowacja B2B” za rozwiązanie płatności elektronicznych B2B Wallet. Nagrodę renomowanego portalu PYMNTS.com firma otrzymała podczas gali wręczenia nagród Innovator Awards.
Narzędzie Amadeus B2B Wallet zostało wprowadzone na rynek w ubiegłym roku razem z dwoma pionierami innowacji FinTech – firmami Ixaris i Mastercard. Rozwiązanie dostarcza biurom podróży łatwego i bezpiecznego sposobu płatności poddostawcom za pomocą nowatorskiego rozwiązania: wirtualnych kart płatniczych. Dzięki B2B Wallet agencje podróży mogą wybrać najlepszą metodę płatności, zredukować koszty, zwiększyć zyski i efektywność operacyjną.
Nagroda przyznawana jest zarówno nowym, jak i doświadczonym graczom na rynku płatności, w ramach Innovation Project 2017, corocznego wydarzenia skupiającego liderów w zakresie płatności, handlu i sprzedaży detalicznej.
Karen Webster, prezes PYMNTS.com, powiedziała: „PYMNTS Innovation Awards nagradza firmy i profesjonalistów, którzy wnieśli największy wkład w innowacje na rynku płatności oraz handlu i usług, jak również przedsiębiorców, którzy oferują najbardziej obiecujące rozwiązania. Czuję się zaszczycona mogąc docenić te działania w ramach gali Innovation Project 2017.”
Chiara Quaia, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Amadeus Travel Payments, dodała: „Jesteśmy zaszczyceni tym wyróżnieniem. Płatności za podróże biznesowe stawiają przed branżą turystyczną szczególne wyzwania, którym, dzięki ciężkiej pracy i wysiłkowi najtęższych umysłów, udało się nam sprostać. B2B Wallet cieszy się dużą popularnością na całym świecie – dzięki temu mogę powiedzieć, że wirtualne płatności przyjęły się na dobre. Nie możemy się doczekać wprowadzenia rozwiązania na kolejnych rynkach, które planujemy w nadchodzących miesiącach.”
To kolejne wyróżnienie dla produktu Amadeus B2B Wallet, po zdobyciu wspólnie z Ixaris głównej nagrody Cards & Payments za „Najlepszy program karty dla biznesu”.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty