Amadeus pomoże Finnair zwiększyć rentowność
Rozwiązanie Amadeus Network Revenue Management wykorzystuje „Big Data” i nowoczesne algorytmy do tego, aby dostarczać liniom Finnair lepsze prognozy dotyczące popytu i zoptymalizować ich sieć połączeń.
Linie lotnicze Finnair obsługują one ponad 12 mln pasażerów rocznie, a nowe rozwiązanie pozwoli im dokładniej prognozować popyt ze strony klientów oraz zoptymalizować sieć połączeń.
W tej umowie chodzi jednak nie tylko o technologię.
Z liniami lotniczymi Finnair pracował dedykowany zespół ekspertów z firmy Amadeus, aby pomóc im przeprowadzić transformację biznesową w zakresie całej sieci połączeń i pozwolić im w pełni wykorzystać swoje atuty w celu zwiększenia rentowności.
Rozwiązanie Amadeus Network Revenue Management wykorzystuje „Big Data” pochodzące z różnych źródeł i stosuje nowoczesne algorytmy w celu przewidywania zachowań nabywczych klientów oraz ich chęci do zapłaty określonej ceny.
Następnie na podstawie tych informacji dostarcza szybkich, dokładnych i inteligentnych rekomendacji w zakresie najlepszej ceny i najbardziej optymalnego pakietu oferty lotniczej.
Manuel Midon, dyrektor ds. linii lotniczych w Europie Północnej i Zachodniej w firmie Amadeus, powiedział: „Bardzo się cieszymy z tego, że nawiązaliśmy współpracę z liniami lotniczymi Finnair i będziemy mogli pomagać im w wejściu na nowy poziom zarządzania finansami. Nasza technologia jest oparta na doskonałej jakości operacyjnej połączonej z najwyższej klasy doradztwem biznesowym i usługami wsparcia. Formuła ta ułatwia liniom lotniczym takim jak Finnair osiąganie długoterminowej rentowności na szybko ewoluującym rynku oraz optymalizację całej oferty za pomocą jednego systemu zarządzania”.
Mika Stirkkinen, wiceprezes ds. zarządzania przychodami i cennikami w firmie Finnair, dodał: „W związku z rosnącą popularnością usług dodatkowych oraz coraz większą konkurencją w branży lotniczej linie Finnair potrzebowały rozwiązania, które rzeczywiście pomoże zoptymalizować zarządzanie przychodami za pomocą zaawansowanych funkcji, takich jak ochrona przed przejściem do tańszej oferty przez klientów i predykcyjne modelowanie zachowań klientów. Po dokładnej analizie wszystkich opcji dostępnych na rynku było dla nas jasne, że rozwiązanie Amadeus nie ma sobie równych. Doradztwo oraz wsparcie pod kątem przygotowania przedsiębiorstwa na zmiany również miało dla nas ogromne znaczenie, a firma Amadeus także i w tej dziedzinie miała najlepszą ofertę. Biorąc pod uwagę również doskonałe usługi powdrożeniowe, wierzymy, że z Amadeus jesteśmy w dobrych rękach”.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty