Amadeus przebudował system rezerwacji Qantas
Amadeus, we współpracy z australijskimi liniami lotniczymi Qantas, zakończył gruntowną przebudowę procesu rezerwacji online przewoźnika, zapewniając klientom bardziej spersonalizowane i intuicyjne cyfrowe doświadczenia.
W ramach wielofazowej przebudowy zakończonej w marcu 2018 roku, w celu poprawy internetowej obsługi klientów, wykorzystano rozwiązania technologiczne Amadeus obejmujące:
• wyszukiwarkę i rezerwację dopasowaną do każdego odwiedzającego, dostarczającą odpowiednie oferty i unikalne informacje
• funkcję proponującą podwyższenie klasy podróży poprzez dopłatę lub wymianę punktów, dające dostęp do łatwych i elastycznych dodatkowych opcji
• interaktywną mapę „Dokąd mogę pojechać?”, która umożliwia klientom wyszukiwanie i odkrywanie miejsc podróży wykorzystując Classic Flight Rewards, Points Plus Pay lub gotówkę
• gdy klient jest już zdecydowany na rezerwacje, taryfy są wyświetlane w przyjazny dla użytkownika sposób, dzięki czemu klienci mogą łatwo wybrać cenę i opcję, która najlepiej odpowiada ich potrzebom
• dwuetapową rezerwację – ekspresową ścieżkę rezerwacji dla członków programu dla często podróżujących, dzięki której mogą oni szybko przejść od wyboru lotu do potwierdzenia rezerwacji.
Cyril Tetaz, wiceprezes wykonawczy ds. linii lotniczych w Amadeus Asia Pacific, powiedział: „Przeciętny podróżny w trakcie planowania wyjazdu odwiedza średnio 38 stron internetowych, dlatego dla linii lotniczych ważne jest oferowanie przyjaznej użytkownikowi platformy, która zachęci go do przejścia z osoby poszukującej do rezerwującej. Bardzo cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę z takim partnerem jak Qantas, wspólnie wprowadzając innowacje pomagające znaleźć sposoby, dzięki którym doświadczenia klientów będą bardziej płynne. Z niecierpliwością czekamy na zacieśnienie tego partnerstwa.”
Uwieńczeniem tej cyfrowej przebudowy jest przedłużenie współpracy Amadeus z Qantas w zakresie systemu obsługi pasażerów Amadeus Altéa (PSS), z którego korzysta obecnie ponad 140 najlepszych linii lotniczych na całym świecie. Qantas rozszerza również swoją umowę z Amadeus, zapewniając biurom podróży korzystającym z systemów Amadeus na całym świecie dostęp do taryf, rozkładów lotów i usług Qantas.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty