Amadeus – rekordowe półrocze
W pierwszej połowie roku 17 nowych linii lotniczych podpisało umowy na korzystanie z rozwiązań merchandisingowych Amadeus dla kanału dystrybucji, a 25 dokonało ich wdrożenia.
Umowy na korzystanie z rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services podpisało 8 nowych linii lotniczych, a 18 je wdrożyło, co zwiększyło łączną liczbę takich umów do 110, a wdrożeń — do 86. Ponadto 9 nowych linii lotniczych podpisało umowy na korzystanie z rozwiązania Amadeus Airline Fare Families, a 6 je wdrożyło, co zwiększyło łączną liczbę takich umów do 39, a wdrożeń — do 28.
W ostatnim półroczu sprzedaż usług dodatkowych linii lotniczych za pośrednictwem kanału dystrybucji Amadeus wzrosła o 80 proc., co wynika głównie z faktu, że ponad 30 globalnych internetowych biur podróży wdrożyło rozwiązania merchandisingowe firmy. Dzięki temu biura te uzyskały pełny dostęp do produktów i usług wielu linii lotniczych oraz dodatkowych opcji połączeń, które pozwoliły im zwiększyć przychody przy jednoczesnym zapewnieniu klientom doskonałej obsługi i możliwości porównywania ofert.
Coraz większe zainteresowanie ofertą usług dodatkowych widać również po stronie firm organizujących podróże służbowe. Na początku roku Egencia wdrożyła rozwiązanie merchandisingowe Amadeus Airline Ancillary Services. Inni organizatorzy podróży służbowych stopniowo podążają jej śladem, co stwarza zupełnie nowe możliwości w tym segmencie rynku.
Kolejnym ważnym wydarzeniem ostatniego półrocza było wprowadzenie na rynek rozwiązania Amadeus Rich Merchandising. Dzięki dotychczasowym możliwościom prezentowania ofert oraz nawiązaniu współpracy z Etihad Airways jako partnerem wdrożeniowym rozwiązanie Amadeus Rich Merchandising zapewnia liniom lotniczym jeszcze większe możliwości oferowania swoich produktów i usług, wyróżnienia się na tle konkurencji, organizowania promocji i kontaktowania się z podróżnymi w kanale dystrybucyjnym Amadeus.
Pedro Espin, wicedyrektor ds. merchandisingu i personalizacji w firmie Amadeus, powiedział: „Nasza rozszerzona oferta Rich Merchandising z pewnością jeszcze bardziej zwiększy dynamikę wdrażania rozwiązań merchandisingowych przez linie lotnicze w ramach naszego kanału dystrybucji. Podróżnym nie zależy już wyłącznie na cenie, ale na najlepszej relacji jakości do ceny. Dzięki dostępowi do szczegółowych informacji w swoich systemach rezerwacyjnych biura podróży mogą przybliżyć klientom wyjątkowe oferty poszczególnych linii lotniczych, a tym samym ułatwić podjęcie najlepszej decyzji zakupowej.”
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Lotnisko w Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024 roku
11 listopada lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2024
Air Baltic połączył Rzeszów z Rygą
Od 8 listopada 2024 roku z lotniska w podrzeszowskiej Jasionce można polecieć do Rygi.…
0 Komentarzy3 Minuty
8 listopada 2024
Polscy turyści polecieli do Bahrajnu. Exim Tours uruchomił rejsy z Katowic
Exim tours zabrał pasażerów na pierwszą podróż do Bahrajnu. Premierowy lot wystartował 1…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
Emirates wznawiają codzienne loty z Dubaju do Edynburga
Emirates wznowiły codzienne loty z Dubaju do Edynburga. Nowe połączenie jest ósmym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
TAP Air Portugal wznawia połączenia z Lizbony do Manaus
TAP Air Portugal wznowił połączenia z Lizbony do Manaus w brazylijskim stanie Amazonas.…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Ryanair przewiózł 18,3 mln pasażerów w październiku
Ryanair opublikował wyniki za październik 2024. Irlandzki przewoźnik obsłużył w minionym…
0 Komentarzy1 Minuta
7 listopada 2024
Zielona Góra-Babimost: rekordowy październik na lotnisku. Wzrost liczby pasażerów o 54 proc. w porównaniu do 2023
W październiku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 8 151 pasażerów, co stanowi…
0 Komentarzy1 Minuty