Amadeus – rekordowe półrocze
W pierwszej połowie roku 17 nowych linii lotniczych podpisało umowy na korzystanie z rozwiązań merchandisingowych Amadeus dla kanału dystrybucji, a 25 dokonało ich wdrożenia.
Umowy na korzystanie z rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services podpisało 8 nowych linii lotniczych, a 18 je wdrożyło, co zwiększyło łączną liczbę takich umów do 110, a wdrożeń — do 86. Ponadto 9 nowych linii lotniczych podpisało umowy na korzystanie z rozwiązania Amadeus Airline Fare Families, a 6 je wdrożyło, co zwiększyło łączną liczbę takich umów do 39, a wdrożeń — do 28.
W ostatnim półroczu sprzedaż usług dodatkowych linii lotniczych za pośrednictwem kanału dystrybucji Amadeus wzrosła o 80 proc., co wynika głównie z faktu, że ponad 30 globalnych internetowych biur podróży wdrożyło rozwiązania merchandisingowe firmy. Dzięki temu biura te uzyskały pełny dostęp do produktów i usług wielu linii lotniczych oraz dodatkowych opcji połączeń, które pozwoliły im zwiększyć przychody przy jednoczesnym zapewnieniu klientom doskonałej obsługi i możliwości porównywania ofert.
Coraz większe zainteresowanie ofertą usług dodatkowych widać również po stronie firm organizujących podróże służbowe. Na początku roku Egencia wdrożyła rozwiązanie merchandisingowe Amadeus Airline Ancillary Services. Inni organizatorzy podróży służbowych stopniowo podążają jej śladem, co stwarza zupełnie nowe możliwości w tym segmencie rynku.
Kolejnym ważnym wydarzeniem ostatniego półrocza było wprowadzenie na rynek rozwiązania Amadeus Rich Merchandising. Dzięki dotychczasowym możliwościom prezentowania ofert oraz nawiązaniu współpracy z Etihad Airways jako partnerem wdrożeniowym rozwiązanie Amadeus Rich Merchandising zapewnia liniom lotniczym jeszcze większe możliwości oferowania swoich produktów i usług, wyróżnienia się na tle konkurencji, organizowania promocji i kontaktowania się z podróżnymi w kanale dystrybucyjnym Amadeus.
Pedro Espin, wicedyrektor ds. merchandisingu i personalizacji w firmie Amadeus, powiedział: „Nasza rozszerzona oferta Rich Merchandising z pewnością jeszcze bardziej zwiększy dynamikę wdrażania rozwiązań merchandisingowych przez linie lotnicze w ramach naszego kanału dystrybucji. Podróżnym nie zależy już wyłącznie na cenie, ale na najlepszej relacji jakości do ceny. Dzięki dostępowi do szczegółowych informacji w swoich systemach rezerwacyjnych biura podróży mogą przybliżyć klientom wyjątkowe oferty poszczególnych linii lotniczych, a tym samym ułatwić podjęcie najlepszej decyzji zakupowej.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty