Amadeus rozszerza współpracę z CWT
CWT, światowy lider w zakresie zarządzania podróżami służbowymi, jest jedną z pierwszych firm wdrażających program Amadeus NDC [X] i jego aktywnym uczestnikiem.
CWT korzysta z nowego interfejsu Travel API z obsługą NDC, aby testować przetwarzanie treści NDC w swoich wewnętrznych systemach. Firma wdroży rozwiązanie Amadeus Selling Platform Connect z obsługą NDC, umożliwiające korzystanie z treści NDC wraz z innymi dotychczasowymi opcjami podróży. Wdrożenie rozwiązań opartych na protokole NDC polepszy doświadczenia związane z rezerwacją usług turystycznych i przyczyni się do realizacji strategii „B2B4E” (business to business for employees) firmy CWT.Ponadto – aby kontynuować swój globalny rozwój – firma CWT postanowiła rozszerzyć wdrożenie rozwiązania Amadeus cytric Travel o kolejne rynki, dzięki czemu jej klienci zyskają możliwość personalizacji rozwiązań, aby zapewnić zgodność wszystkich rezerwacji z korporacyjną i lokalną polityką podróży służbowych, a jednocześnie ułatwić udzielanie akceptacji wyjazdów.
Ilia Kostov, wiceprezes Amadeus odpowiedzialny za współpracę z globalnymi firmami zarządzającymi podróżami i amerykańskimi biurami podróży służbowych, powiedział: „Podobnie jak dla CWT naszym celem jest tworzenie pozytywnych doświadczeń podróżnych i uważamy, że w dzisiejszych czasach rozwój technologii jest kluczowym warunkiem do osiągnięcia tego celu. Amadeus inwestuje w badania i rozwój więcej niż jakikolwiek inny dostawca technologii dla branży turystycznej, co potwierdza nasze zaangażowanie w rozwój technologii i najbogatszej oferty, która odpowiada na potrzeby osób podróżujących służbowo zarówno obecnie, jak i w przyszłości.”
Rozwiązanie cytric wpisuje się w cel firmy CWT, jakim jest wzbogacenie podróży służbowych o szeroki wybór opcji podróżnych oferowanych w ramach platformy Amadeus Travel Platform, w tym biletów lotniczych i kolejowych oraz ofert hotelowych.
Vince Chirico, wiceprezes ds. sieci globalnej i partnerów technologicznych w firmie CWT, dodał: „Nasi klienci ufają, że zapewnimy osobom podróżujących za ich pośrednictwem jak najlepsze doświadczenia, a technologia odgrywa kluczową rolę w spełnianiu tej obietnicy. Dzięki współpracy z firmą Amadeus, obejmującej wspólną pracę nad nowymi rozwiązaniami i treściami takimi jak NDC, jesteśmy w stanie wdrażać technologię niezbędną do podnoszenia komfortu związanego z podróżami służbowymi.”
Ponadto nowy interfejs użytkownika w rozwiązaniu cytric, testowany obecnie przez firmę CWT, zapewni podróżnym bezproblemową obsługę podczas samej podróży. Interfejs ten współpracuje z każdym rodzajem urządzeń, a jednocześnie jest dostosowany do rynków lokalnych dzięki wyjątkowym funkcjom i treściom dopasowanym do konkretnych rynków.
CWT skorzysta również z zaawansowanych opcji integracji rozwiązania cytric, które umożliwią połączenie tego rozwiązania z platformą RoomIt firmy CWT, aby rozszerzyć i uprościć ogólny proces kupowania usług turystycznych.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty