Amadeus – szersza oferta dla hoteli
Amadeus przejął firmę Hotel SystemsPro i w ten sposób poszerzy swoją ofertę rozwiązań informatycznych dla branży hotelarskiej w zakresie obsługi procesów sprzedaży i cateringu. Z rozwiązań Hotel SystemsPro korzysta już ponad 4500 hoteli w Ameryce Północnej i poza nią.
Firma Hotel SystemsPro, z siedzibą w USA, jest dostawcą oprogramowania wspierającego branżę hotelarską w obsłudze procesów dotyczących sprzedaży, cateringu oraz utrzymania służącej gościom infrastruktury w dobrym stanie. Firma dostarcza wysoce wydajne aplikacje, udostępniane klientom w elastycznym i w efektywnym kosztowo modelu ASP (ang. Application Service Provider), wspierające zarządzanie poszczególnymi obiektami hotelowymi, jak i całymi firmami.
Flagowy produkt przejmowanej firmy, o nazwie „hotel SalesPro” pozwala na automatyzację całego procesu sprzedaży oraz zapewnienie gościom wyżywienia, pozwalając obiektom hotelarskim zwiększyć efektywność i poprawić obsługę klienta.
Jeff Hiscox, prezes Newmarket, spółki zależnej Amadeus, przez którą przejęto Hotel SystemsPro, powiedział: „Skala i specyfika działalności obiektów hotelarskich sprawia, że w obszarach takich jak sprzedaż czy catering nadal można znacznie podnieść efektywność ich procesów biznesowych. Szanse pojawiające się w tym zakresie są wyraźne, jeśli weźmiemy pod uwagę, że obiekty turystyczne działające na tym wartym 5 mld dolarów rynku generują między 10 proc. a 50 proc. przychodów dzięki obsłudze grup i organizacji wydarzeń biznesowych. Oferta Hotel SystemsPro doskonale uzupełnia nasze rozwiązania do zarządzania procesami organizacji sprzedaży i wyżywienia, a także pasuje do naszej wizji kompleksowej obsługi informatycznej branży hotelarskiej.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty