Amadeus wprowadza nową internetową platformę rezerwacyjną
Amadeus Selling Platform Connect to jedyna w branży, w pełni internetowa, profesjonalna platforma rezerwacyjna, która nie wymaga lokalnej instalacji i jest doskonale przystosowana do potrzeb klientów biur podróży.
Amadeus wykorzystał swoją wiedzę technologiczną i przy współpracy z kasjerami lotniczymi stworzył rozwiązanie, które dostosowuje się do zmieniających się wymagań, umożliwiając pracownikom biura podróży spełnienie oczekiwań podróżnych, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów operacyjnych i wsparcia. Dzięki Amadeus Selling Platform Connect agenci mają dostęp do rezerwacji swoich klientów z dowolnego miejsca na świecie, za pośrednictwem wybranego urządzenia połączonego z internetem. Z platformy można korzystać po wpisaniu linku do przeglądarki internetowej i podaniu ID użytkownika oraz hasła, bez konieczności instalowania jakiegokolwiek oprogramowania na laptopie czy tablecie. Ta unikalna w branży cecha produktu znacząco zwiększa możliwości biznesowe biur podróży. Co więcej, wykorzystanie rezerwacyjnej platformy internetowej
oznacza także, że wszelkie aktualizacje i nowe funkcje są dostępne jednocześnie dla jej wszystkich użytkowników. Rozwiązanie dostarcza także szereg innowacyjnych funkcji, takich jak m.in. Cryptic Magic – funkcja, która automatycznie tłumaczy komendy, zamieniając je w graficznie zaprezentowane wyniki, a także inne udoskonalenia podnoszące wydajność. Nowy model nawigacji w Amadeus Selling Platform Connect umożliwia bezproblemową interakcję pomiędzy trybem graficznym a tekstowym platformy.
Rudy Daniello, director distribution product management, Amadeus IT Group powiedział: „Pomagamy kształtować przyszłość podróżowania, zapewniając naszym klientom rozwiązanie, które jest całkowicie zgodne z ich procesami i może być dostosowane do ich potrzeb biznesowych. Elastyczność aplikacji działającej online otwiera również cały szereg nowych możliwości dla agentów w zakresie mobilności, synchronizacji w całej sieci oraz redukcji kosztów technicznych. Nie możemy się doczekać, kiedy zobaczymy efekty migracji nowego rozwiązania w sieci.”
POWIĄZANE WPISY
22 stycznia 2025
Travel Advance będzie współpracować z nowym DMC z Abu Dhabi
Od grudnia 2024 roku agencja Travel Advance, specjalizująca się w marketingu destynacji,…
0 Komentarzy1 Minuty
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty