Amadeus wprowadza nową internetową platformę rezerwacyjną
Amadeus 30 marca oficjalnie ogłosił udostępnienie dla biur podróży w Polsce kolejnej generacji swojej platformy rezerwacyjnej pod nazwą Amadeus Selling Platform Connect udostępniającej szeroki wybór ofert usług turystycznych przez globalny system dystrybucji Amadeus GDS.
W aplikacji Amadeus Selling Platform Connect zastosowano istotne, nowe rozwiązania, które ułatwią pracę konsultantom w biurach podróży, pozwalając im szybciej i lepiej obsługiwać klientów. Po pierwsze, nowa platforma Amadeus działa szybko i płynnie,
a jej nowa forma graficzna sprawia, że jest ona przejrzysta, intuicyjna i łatwa w obsłudze. Dzięki temu umożliwia biurom podróży obsługę na wysokim poziomie większej liczby klientów w krótszym czasie, obniżając koszty. Po drugie, aplikacja pozwala łatwiej rezerwować wiele różnych usług turystycznych w jednym miejscu, dzięki czemu konsultanci biur podróży mogą łatwiej dobierać różne oferty i łączyć je w spersonalizowane pakiety, oferując swoim klientom dodatkowe usługi.
Amadeus Selling Platform Connect oferuje kilka nowych możliwości technicznych:
• Nowa platforma jest w 100 proc. obsługiwana w chmurze obliczeniowej i dostępna z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej. Dzięki temu można jej używać z każdego miejsca, o dowolnej porze i z każdego urządzenia podłączonego do internetu. Co więcej, biuro podróży nie musi poświęcać czasu na instalację i konfigurację oprogramowania na swoich komputerach, ponieważ program fizycznie znajduje się na serwerach Amadeus.
• Aplikacja Connect daje możliwość korzystania zarówno z komend tekstowych (tzw. Cryptic), jak i trybu graficznego, a także płynnego przełączania z między nimi. Dzięki temu platforma jest doskonałym rozwiązaniem zarówno dla doświadczonych kasjerów, jak i dla osób, które dopiero zaczynają pracę w biurze podróży i nie odbyły specjalistycznych szkoleń.
• Platforma pozwala dostosować wygląd panelu użytkownika oraz poszczególnych widoków do indywidualnych potrzeb użytkownika, w zależności od specyfiki jego pracy, doświadczenia i indywidualnych preferencji.
• Program daje też możliwość używania niedostępnych dotychczas usprawnień, które sprawiają, że konsultant biura podróży może opracować bardziej efektywnie. Przykładami takich rozwiązań są możliwość importu danych pasażerów z plików zewnętrznych czy obsługa transakcji pochodzących z innych systemów GDS.
Paweł Rek, dyrektor generalny Amadeus Polska, powiedział: „W erze Internetu podróżni są bardziej świadomi i lepiej poinformowani niż kiedykolwiek wcześniej, a także otrzymują oferty z różnych źródeł, w tym bezpośrednio od dostawców usług turystycznych. Dlatego biura podróży, aby wyróżnić się na tle konkurencji muszą oferować im najwyższy poziom obsługi i eksperckiej wiedzy. Nasza najnowsza platforma Amadeus Selling Platform Connect jest odpowiedzią na tę potrzebę – wydatnie usprawnia obsługę podróżnych, jednocześnie obniżając koszty biur podróży oraz ułatwiając im oferowanie usług dodatkowych.
Najnowsza aktualizacja naszej platformy to najważniejsza zmiana wprowadzona w niej od ponad dekady. Jest to rozwiązanie skrojone na miarę potrzeb podróżujących i biur podróży, dla których Internet stał się codziennym, podstawowym narzędziem. Platformę Amadeus Selling Platform Connect przygotowywaliśmy we współpracy z naszymi klientami, poświęcając wiele godzin na testy użyteczności. Spotkała się już ona z pozytywnym przyjęciem w innych krajach, dlatego wierzę, że w pełni spełni oczekiwania biur podróży również w Polsce.”
Oprócz nowych funkcji, Amadeus Selling Platform Connect oferuje też wszelkie udogodnienia, które miało dotychczas oferowane rozwiązanie. Dotyczy to dostępu do danych w czasie rzeczywistym, możliwości używania komend tekstowych, integracji platformy z innym oprogramowaniem używanym przez biura podróży, a także dostęp do pełnej gamy usług szczegółowych, takich jak: Amadeus Fare Families, Amadeus Ancillary Services, Amadeus Ticket Changer i inne.
Osoby pracujące w branży turystycznej, które chciałyby bliżej zapoznać się z platformą Connect, mogą wziąć udział w jednym ze spotkań, organizowanych w 7 miastach, w czasie, których będą mogli poznać szczegóły nowego rozwiązania. Oprócz spotkania inauguracyjnego w Warszawie, które odbyło się 30 marca, Amadeus zaprasza na wydarzenia w Krakowie (5 kwietnia), Katowicach (6 kwietnia), Wrocławiu (7 kwietnia), Poznaniu (11 maja), Szczecinie (12 maja) i Trójmieście (10 czerwca). Oprócz prezentacji Amadeus Selling Platform Connect, goście będą mogli wziąć udział w inspirujących warsztatach twórczych oraz skorzystać z innych zaplanowanych atrakcji. Zainteresowani wzięciem udziału mogą zarejestrować się na stronie http://www.iloveconnect.pl/.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty