Amadeus wprowadza nową internetową platformę rezerwacyjną
Amadeus 30 marca oficjalnie ogłosił udostępnienie dla biur podróży w Polsce kolejnej generacji swojej platformy rezerwacyjnej pod nazwą Amadeus Selling Platform Connect udostępniającej szeroki wybór ofert usług turystycznych przez globalny system dystrybucji Amadeus GDS.
W aplikacji Amadeus Selling Platform Connect zastosowano istotne, nowe rozwiązania, które ułatwią pracę konsultantom w biurach podróży, pozwalając im szybciej i lepiej obsługiwać klientów. Po pierwsze, nowa platforma Amadeus działa szybko i płynnie,
a jej nowa forma graficzna sprawia, że jest ona przejrzysta, intuicyjna i łatwa w obsłudze. Dzięki temu umożliwia biurom podróży obsługę na wysokim poziomie większej liczby klientów w krótszym czasie, obniżając koszty. Po drugie, aplikacja pozwala łatwiej rezerwować wiele różnych usług turystycznych w jednym miejscu, dzięki czemu konsultanci biur podróży mogą łatwiej dobierać różne oferty i łączyć je w spersonalizowane pakiety, oferując swoim klientom dodatkowe usługi.
Amadeus Selling Platform Connect oferuje kilka nowych możliwości technicznych:
• Nowa platforma jest w 100 proc. obsługiwana w chmurze obliczeniowej i dostępna z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej. Dzięki temu można jej używać z każdego miejsca, o dowolnej porze i z każdego urządzenia podłączonego do internetu. Co więcej, biuro podróży nie musi poświęcać czasu na instalację i konfigurację oprogramowania na swoich komputerach, ponieważ program fizycznie znajduje się na serwerach Amadeus.
• Aplikacja Connect daje możliwość korzystania zarówno z komend tekstowych (tzw. Cryptic), jak i trybu graficznego, a także płynnego przełączania z między nimi. Dzięki temu platforma jest doskonałym rozwiązaniem zarówno dla doświadczonych kasjerów, jak i dla osób, które dopiero zaczynają pracę w biurze podróży i nie odbyły specjalistycznych szkoleń.
• Platforma pozwala dostosować wygląd panelu użytkownika oraz poszczególnych widoków do indywidualnych potrzeb użytkownika, w zależności od specyfiki jego pracy, doświadczenia i indywidualnych preferencji.
• Program daje też możliwość używania niedostępnych dotychczas usprawnień, które sprawiają, że konsultant biura podróży może opracować bardziej efektywnie. Przykładami takich rozwiązań są możliwość importu danych pasażerów z plików zewnętrznych czy obsługa transakcji pochodzących z innych systemów GDS.
Paweł Rek, dyrektor generalny Amadeus Polska, powiedział: „W erze Internetu podróżni są bardziej świadomi i lepiej poinformowani niż kiedykolwiek wcześniej, a także otrzymują oferty z różnych źródeł, w tym bezpośrednio od dostawców usług turystycznych. Dlatego biura podróży, aby wyróżnić się na tle konkurencji muszą oferować im najwyższy poziom obsługi i eksperckiej wiedzy. Nasza najnowsza platforma Amadeus Selling Platform Connect jest odpowiedzią na tę potrzebę – wydatnie usprawnia obsługę podróżnych, jednocześnie obniżając koszty biur podróży oraz ułatwiając im oferowanie usług dodatkowych.
Najnowsza aktualizacja naszej platformy to najważniejsza zmiana wprowadzona w niej od ponad dekady. Jest to rozwiązanie skrojone na miarę potrzeb podróżujących i biur podróży, dla których Internet stał się codziennym, podstawowym narzędziem. Platformę Amadeus Selling Platform Connect przygotowywaliśmy we współpracy z naszymi klientami, poświęcając wiele godzin na testy użyteczności. Spotkała się już ona z pozytywnym przyjęciem w innych krajach, dlatego wierzę, że w pełni spełni oczekiwania biur podróży również w Polsce.”
Oprócz nowych funkcji, Amadeus Selling Platform Connect oferuje też wszelkie udogodnienia, które miało dotychczas oferowane rozwiązanie. Dotyczy to dostępu do danych w czasie rzeczywistym, możliwości używania komend tekstowych, integracji platformy z innym oprogramowaniem używanym przez biura podróży, a także dostęp do pełnej gamy usług szczegółowych, takich jak: Amadeus Fare Families, Amadeus Ancillary Services, Amadeus Ticket Changer i inne.
Osoby pracujące w branży turystycznej, które chciałyby bliżej zapoznać się z platformą Connect, mogą wziąć udział w jednym ze spotkań, organizowanych w 7 miastach, w czasie, których będą mogli poznać szczegóły nowego rozwiązania. Oprócz spotkania inauguracyjnego w Warszawie, które odbyło się 30 marca, Amadeus zaprasza na wydarzenia w Krakowie (5 kwietnia), Katowicach (6 kwietnia), Wrocławiu (7 kwietnia), Poznaniu (11 maja), Szczecinie (12 maja) i Trójmieście (10 czerwca). Oprócz prezentacji Amadeus Selling Platform Connect, goście będą mogli wziąć udział w inspirujących warsztatach twórczych oraz skorzystać z innych zaplanowanych atrakcji. Zainteresowani wzięciem udziału mogą zarejestrować się na stronie http://www.iloveconnect.pl/.
POWIĄZANE WPISY
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty