Amadeus z nagrodą KE
W swoim dorocznym raporcie „EU Industrial R&D Investment Scoreboard” Komisja Europejska wyróżniła firmę Amadeus pierwszym miejscem w rankingu firm z branży podróży i turystyki, które najwięcej inwestują w badania i rozwój. Innowacja i rozwój technologii stanowią siłę napędową firmy. Stąd tak znaczące zaangażowanie Amadeus w inwestycje w badania i rozwój, których wartość wyniosła w 2014 r. 568,4 milionów euro.
Amadeus angażuje się w zwiększanie satysfakcji podróżujących przez inwestycje w innowacyjne systemy i rozwiązania technologiczne, co zostało docenione przez Komisję Europejską. Ambicją firmy jest łączyć kluczowych graczy z branży turystycznej, takich jak biura podróży, korporacje, linie i porty lotnicze, hotele czy przewoźnicy kolejowi, aby kształtować pozytywne doświadczenia setek milionów podróżnych, którzy co roku mają styczność z rozwiązaniami Amadeus.
Zaangażowanie Amadeus na rzecz innowacji odzwierciedla m.in. niezwykle wysoka wydajność przetwarzania transakcji z wykorzystaniem systemów otwartych Amadeus Cloud Services oraz przyjęcie przez firmę roli pioniera w opracowywaniu i rozwoju zaawansowanych technologii, takich jak NoSQL i systemy rozproszone.
Technologia Amadeus pomaga firmom z branży łączyć się z globalnym ekosystemem turystycznym, efektywniej zarządzać operacjami oraz dostarczać podróżnym usługi wyższej jakości niż kiedykolwiek przedtem. Firma pomaga podróżującym pokonać stres związany z zakłóceniami w rozkładach lotów dzięki Amadeus Personal Disruption Companion. Ponadto tworzy całkowicie nową generację systemów rezerwacji hotelowych, które będą stanowić standard dla całej branży, a także zapewnia niezawodne i bardziej efektywne rozwiązania IT dla portów lotniczych.
Herve Couturier, wiceprezes Amadeus ds. badań i rozwoju, powiedział: „Wyróżnienie Komisji Europejskiej to zaszczyt. Nasz zespół badań i rozwoju liczy ponad 5 tys. osób, a w latach 2004‑2014 zainwestowaliśmy w ten obszar ponad 3,5 miliarda euro. Najważniejszy jest jednak fakt, że dzięki tym inwestycjom poprawiamy jakość obsługi podróżujących – od zarządzania zakłóceniami w rozkładach lotów po usprawnianie procesu rezerwacji biletów. Dokonywanie tych realnych zmian motywuje nas do dalszej pracy i sprawia, że kształtowanie przyszłości podróży staje się naszą pasją”.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty