Amadeusz: dostęp do informacji w czasie rzeczywistym usprawnia działanie biur podróży
Najnowsze rozwiązanie z pakietu Amadeus Agency Insight — narzędzie Productivity Tracker — udostępnia biurom podróży szczegółowe dane dotyczące wydajności ich pracy.
Narzędzie Productivity Tracker, będące najnowszym rozwiązaniem wchodzącym w skład pakietu Amadeus Agency Insight, korzysta z analizy danych do określenia obszarów, w których można poprawić wydajność operacyjną i umożliwia biurom podróży podejmowanie trafniejszych decyzji. Dzięki temu narzędziu biura podróży mogą na przykład wykryć nieefektywne procesy i podjąć stosowne działania naprawcze.
Mogą również tworzyć raporty pokazujące, które czynniki mają największy wpływ na całościowe wskaźniki rezerwacji i przychodów, co pozwala w optymalny sposób alokować zasoby. Dodatkowo funkcje generowania przyszłościowych analiz i badania tendencji umożliwiają pracownikom biur podejmowanie strategicznych decyzji w wielu obszarach biznesowych. Przykładowo, mogą oni przewidzieć, które rezerwacje mogą zostać odwołane i zareagować na czas, aby temu zapobiec.
Barbara Pitt, dyrektor ds. operacyjnych firmy VCK Travel, powiedziała: „Do tej pory musieliśmy sami co miesiąc przyglądać się wydajności naszej pracy, przez co pojawiające się problemy mogły wychodzić na jaw zbyt późno. Obecnie mamy dostęp do informacji w czasie rzeczywistym, co pomaga nam szybko podejmować strategiczne decyzje. To doskonali nasze operacje biznesowe i wspomaga rozwój firmy. Dzięki funkcji automatycznego śledzenia wydajności możemy skoncentrować się na usprawnianiu naszej działalności i innych ważnych zadaniach, takich jak rozbudowywanie sieci biur podróży.”
Pascal Clement, dyrektor ds. analizy danych turystycznych w firmie Amadeus, dodał: „Obecnie w branży turystycznej zarówno innowacje jak i zakłócenia działalności pojawiają się szybciej, niż działo się to na przestrzeni wielu ostatnich lat, a biura podróży muszą się do tego dostosowywać. Oznacza to dopasowywanie strategii i działań operacyjnych tak, aby jak najlepiej spełniać wymagania podróżnych w przyszłości. Narzędzie Productivity Tracker umożliwia biurom podróży takie działania poprzez dostarczanie im użytecznych informacji na temat wydajności ich operacji. Dostęp do tych danych może usprawnić procesy biznesowe i umocnić pozycję firmy na silnie konkurencyjnym rynku.”
Oferowany przez narzędzie rozbudowany zestaw raportów pokazuje wydajność na różnych poziomach funkcjonowania organizacji i na każdym etapie dokonywanej rezerwacji — od jej tworzenia w systemie, przez wydawanie biletów po przelot — a także w momentach wszystkich zmian dokonywanych między poszczególnymi etapami.
Narzędzie Productivity Tracker jest na tyle elastyczne, by móc się dostosowywać do specyficznej struktury każdego biura, niezależnie od stopnia jej złożoności. Dzięki inteligentnemu interfejsowi użytkownika można wyświetlać wizualnie przyjazne raporty zawierające przejrzyste dane, co pomaga biurom podróży monitorować wydajność na bieżąco i szybko dokonywać właściwych wyborów. Każdy użytkownik może dostosować do swoich potrzeb sposób wyświetlania raportów i pobierać je w różnych formatach. Umożliwia to wszystkim pracownikom biura podróży łatwe analizowanie najważniejszych informacji niezależnie od zajmowanego stanowiska. Będąc internetowym narzędziem do tworzenia raportów, Productivity Tracker pozwala łatwo monitorować wydajność biura podróży i zarządzać nią w dowolnym miejscu i czasie.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty