Amadeusz: dostęp do informacji w czasie rzeczywistym usprawnia działanie biur podróży
Najnowsze rozwiązanie z pakietu Amadeus Agency Insight — narzędzie Productivity Tracker — udostępnia biurom podróży szczegółowe dane dotyczące wydajności ich pracy.
Narzędzie Productivity Tracker, będące najnowszym rozwiązaniem wchodzącym w skład pakietu Amadeus Agency Insight, korzysta z analizy danych do określenia obszarów, w których można poprawić wydajność operacyjną i umożliwia biurom podróży podejmowanie trafniejszych decyzji. Dzięki temu narzędziu biura podróży mogą na przykład wykryć nieefektywne procesy i podjąć stosowne działania naprawcze.
Mogą również tworzyć raporty pokazujące, które czynniki mają największy wpływ na całościowe wskaźniki rezerwacji i przychodów, co pozwala w optymalny sposób alokować zasoby. Dodatkowo funkcje generowania przyszłościowych analiz i badania tendencji umożliwiają pracownikom biur podejmowanie strategicznych decyzji w wielu obszarach biznesowych. Przykładowo, mogą oni przewidzieć, które rezerwacje mogą zostać odwołane i zareagować na czas, aby temu zapobiec.
Barbara Pitt, dyrektor ds. operacyjnych firmy VCK Travel, powiedziała: „Do tej pory musieliśmy sami co miesiąc przyglądać się wydajności naszej pracy, przez co pojawiające się problemy mogły wychodzić na jaw zbyt późno. Obecnie mamy dostęp do informacji w czasie rzeczywistym, co pomaga nam szybko podejmować strategiczne decyzje. To doskonali nasze operacje biznesowe i wspomaga rozwój firmy. Dzięki funkcji automatycznego śledzenia wydajności możemy skoncentrować się na usprawnianiu naszej działalności i innych ważnych zadaniach, takich jak rozbudowywanie sieci biur podróży.”
Pascal Clement, dyrektor ds. analizy danych turystycznych w firmie Amadeus, dodał: „Obecnie w branży turystycznej zarówno innowacje jak i zakłócenia działalności pojawiają się szybciej, niż działo się to na przestrzeni wielu ostatnich lat, a biura podróży muszą się do tego dostosowywać. Oznacza to dopasowywanie strategii i działań operacyjnych tak, aby jak najlepiej spełniać wymagania podróżnych w przyszłości. Narzędzie Productivity Tracker umożliwia biurom podróży takie działania poprzez dostarczanie im użytecznych informacji na temat wydajności ich operacji. Dostęp do tych danych może usprawnić procesy biznesowe i umocnić pozycję firmy na silnie konkurencyjnym rynku.”
Oferowany przez narzędzie rozbudowany zestaw raportów pokazuje wydajność na różnych poziomach funkcjonowania organizacji i na każdym etapie dokonywanej rezerwacji — od jej tworzenia w systemie, przez wydawanie biletów po przelot — a także w momentach wszystkich zmian dokonywanych między poszczególnymi etapami.
Narzędzie Productivity Tracker jest na tyle elastyczne, by móc się dostosowywać do specyficznej struktury każdego biura, niezależnie od stopnia jej złożoności. Dzięki inteligentnemu interfejsowi użytkownika można wyświetlać wizualnie przyjazne raporty zawierające przejrzyste dane, co pomaga biurom podróży monitorować wydajność na bieżąco i szybko dokonywać właściwych wyborów. Każdy użytkownik może dostosować do swoich potrzeb sposób wyświetlania raportów i pobierać je w różnych formatach. Umożliwia to wszystkim pracownikom biura podróży łatwe analizowanie najważniejszych informacji niezależnie od zajmowanego stanowiska. Będąc internetowym narzędziem do tworzenia raportów, Productivity Tracker pozwala łatwo monitorować wydajność biura podróży i zarządzać nią w dowolnym miejscu i czasie.
POWIĄZANE WPISY
22 stycznia 2025
Travel Advance będzie współpracować z nowym DMC z Abu Dhabi
Od grudnia 2024 roku agencja Travel Advance, specjalizująca się w marketingu destynacji,…
0 Komentarzy1 Minuty
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty