Amadeusz i Europejska Komisja Turystyki będa promować Europę
Amadeus i Europejska Komisja Turystyki (ETC) podpisały umowę o partnerstwie strategicznym, na mocy której mają razem promować Europę, jako cel podróży turystycznych.
Jest to część szerszej strategii “Kierunek Europa 2020” wspólnej inicjatywy Komisji Europejskiej i ETC, która ma poprawić i wzmocnić wizerunek Europy na innych kontynentach poprzez działania promocyjne, wzdrażanie nowych technologii i współpracę z branżą turystyczną.
Wcześniej, bo już listopadzie 2013, Amadeus ogłosił o wprowadzeniu na rynek nowej aplikacji – VisitEurope.
Amadeus i ETC będą współpracować razem, tak aby wzmocnić konkurencyjność europejskiej turystyki, jako sektora będącego jednym z z głównych motorów stanowiących o wzroście gospodarczym i zatrudnienia.
Rolą Amadeusza będzie dostarczenie rozwiązań technologicznych oraz know-how z dziedziny europejskiego przemysłu turystycznego. ETC wniesie do współpracy znajomość z 33 Narodowymi Organizacjami Turystycznymi i ich wiedzę lokalną
Główne obszary współpracy to
– technologia: Amadeus wprowadził ruchomą aplikację VisitEurope, która w innowacyjny sposób pomaga wyszukiwać i prowadzić działania promocyjne w mediach społecznościowych, co ma zachęcać do odwiedzania Europy, jako atrakcyjnego celu podroży;
– wspólne inicjatywy badawcze analizujące istotne tendecje w branzy turystycznej i specyficzne dla lokalnych rynków trendy;
– organizacja seminarió i wdrażanie programów edukacyjnych pomagających pokazanie Europy, jako celu podróży i przyciągnięcie jak największej liczby turystów.
Peter De Wilde, prezes ETC powiedział: “Cieszymy się ze współpracy z czołowym przedstawicielem branży turystycznej, który będzie z nami współnie pracować nad startegią Kierunek Europa 2020. Jestem przekonany, że partnerstwo nasze pomożeobronić pozycję Europy, jako pierwszego celu podróży turystycznych. Komisja Europejska chce objąć współpracą cały przemysł turystyczny Europy.”
Juan Jezus Garcia, starszy doradca w firmie Amadeus powiedział: “W pełni udzielamy poparcia celom założonym przez ETC i Komisję Europejską w ramach strategii Kierunek l Europa 2020. Nawsza umowa to dobry przykład współpracy sektora publicznego i prywatnego dla dobra turystyki. Amadeus przyczyni się do sukcesu naszymi tzrema kluczowymi aktywami: technologią, globalnym zasięgiem i wiedzą o branży turystycznej.”
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty
26 września 2024
Malta – raj dla wielbicieli historii, sportów wodnych i plażowania
Wśród kierunków oferowanych przez Rainbow na sezon letni 2025 wyróżnia się Malta –…
0 Komentarzy5 Minuty