Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka

Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego wypoczynku. W portfolio marki są wyjazdy typu adventure oraz oferta narciarska, dostępna na sezon zima 24/25.

Celem nawiązanej współpracy z Andrzejem Bargielem jest promocja zdrowego i aktywnego stylu życia, budowanie pozytywnych wzorców samorealizacji, wspieranie w poszukiwaniu życiowych celów i motywacji oraz kreacja innowacyjnych trendów w ofercie tour operatorskiej.

„Pan Andrzej Bargiel jest dla mnie przykładem życiowej konsekwencji w podążaniu wybraną drogą życiową. Jego spektakularne sukcesy robią wielkie wrażenie i zyskały światowe uznanie i prestiż. Jesteśmy dumni, że No Limits by Itaka będzie kojarzone z tak charyzmatyczną osobowością, wzorem dla milionów pasjonatów gór, gotowych podjąć wyzwanie” – podkreślił Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.

„Dla mnie najlepszą formą wypoczynku są podróże w gronie rodziny i przyjaciół w destynacje, w których wspólnie możemy aktywnie spędzać czas – jeździć na rowerze, wspinać się, czy jeździć na nartach. Oprócz korzyści zdrowotnych taka forma wakacji pozwala nam eksplorować i lepiej poznawać region, w którym wypoczywamy. Dlatego planując urlop zawsze szukam destynacji, w których razem z bliskimi mogę dzielić się swoimi pasjami w bliskości z naturą. To ona pozwala mi odetchnąć, poczuć wolność i zapomnieć o troskach codzienności” – komentuje Andrzej Bargiel, skialpinista, biegacz górski, himalaista, pierwszy człowiek na świecie, który zjechał na nartach ze wszystkich czterech ośmiotysięczników w Karakorum – Broad Peak, K2, Gaszerbrum I i Gaszerbrum II.