Anex Tour – jest w nas moc, której nie da się zatrzymać…

Nowe kierunki, dynamiczny rozwój własnych salonów sprzedaży, doskonała i rozwijająca się współpraca z agentami turystycznymi a także słuchanie potrzeb klientów napędzają nas każdego dnia – mówi Ilker Adiguzel, prezes Anex Tour Poland.
Marzena Markowska: To już kolejny rok działalności Anex Tour w Polsce! Co się zmieniło przez te lata?
Ilker Adiguzel: Przez ostatni rok kontynuujemy nasze działania zgodnie z wyznaczoną na początku naszej działalności misją i wizją biura. Zbudowaliśmy solidne fundamenty dobrze działającego biznesu, na których teraz rośniemy z roku na rok. Do naszego zespołu dołączają nowi, doświadczeni specjaliści z rynku turystycznego, rozbudowujemy nasze portfolio o nowe destynacje oraz hotele, inwestujemy cały czas w nowe technologie, które mają ułatwić współpracę z naszymi partnerami oraz usprawnić klientom proces zakupowy. Każdego dnia tworzymy niesamowite rzeczy, w których zarówno ja, jak i mój team przekraczamy granice. I to jest właśnie jeden z powodów, dla którego drzwi sukcesu są dla nas otwarte – nie boimy się nowych rzeczy, ale do każdego działania przykładamy dużą wagę – analizujemy, sprawdzamy konkurencję, zapotrzebowanie na rynku. To, że mamy określoną strategię, wizję i misję sprawia, że czeka nas w kolejnych latach dalszy rozwój i sukces.
MM: A jak widzi Pan Anex Tour na tle konkurencji?
IA: Konkurencja na rynku jest silna, więc podchodzimy do niej z szacunkiem. Jednak skupiamy się na jakości naszych ofert. Nie wybieramy kopiowania konkurentów – chcemy być inni, wyjątkowi i nie idziemy tą samą drogą co inni. Obserwujemy rynek, dopasowujemy się do zmieniających się trendów i szukamy niszy, żeby klient miał wybór. To motywuje cały zespół do ciężkiej pracy, ale także wspólnego sukcesu!
MM: Początek roku to czas podsumowań i planów na kolejny. Jaki był rok 2024 dla Anex Tour?
IA: To był bardzo dobry rok – działo się naprawdę sporo. Odnotowaliśmy znaczący wzrost w 2024 roku, w liczbie obsłużonych klientów, bo aż 60% wzrostu, porównując rok 2023 z 2024. Ponadto pozyskaliśmy nową gwarancję ubezpieczeniową na sezon 2024/2025, która opiewa na kwotę 130 302 000 zł, czyli została podwojona. To pokazuje, że Anex Tour jest silnym brandem, któremu klienci mogą zaufać.
Otworzyliśmy kolejne 6 biur własnych i mamy ich na ten moment już 16 w największych miastach Polski. Lokalizacje i aranżacja naszych biur podróży są starannie wybierane, a personel pracujący w biurach to prawdziwi specjaliści z dużą wiedzą.
W 2024 roku skupiliśmy się przede wszystkim na poszerzeniu naszej oferty o nowe destynacje. Otworzyliśmy nowe egzotyczne kierunki, takie jak Zjednoczone Emiraty Arabskie, Dominikana czy Wietnam. Zgodnie ze strategią Anex Tour rozszerzamy portfolio, aby zapewnić najbardziej pożądane kierunki dla naszych klientów. Dominikana i Wietnam dla naszej firmy są jednymi z kluczowych destynacji. Słowa zamieniliśmy w działania i rozpoczęliśmy nowy rozdział naszej firmy na polskim rynku, który będziemy kontynuować o co raz to nowsze kierunki.
Niezwykle ważnym aspektem w 2024 była także współpraca z biurami agencyjnymi. Zacieśniła się podczas regularnie organizowanych Road Shows, a także ekskluzywnych wyjazdów workshopowych. Zależy nam na stałym i bliskim kontakcie z naszymi partnerami biznesowymi, bo to dzięki nim rośniemy tak szybko. Słuchamy ich potrzeb i staramy się dostosowywać do ich oczekiwań, działając w sposób partnerski.
MM: A co skłoniło Anex do wyboru tych destynacji?
IA: Naszym celem jest dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń podróżniczych. Wybór tych kierunków wynika z rosnącego zainteresowania turystów egzotycznymi destynacjami oraz ich unikalnymi atrakcjami. Wiemy, gdzie mamy mocny produkt najwyższej jakości i chcemy się nim dzielić z klientami. Latamy do unikatowych regionów, dla polskich turystów nowych, dzięki czemu mogą z nami odkrywać każdy kierunek na nowo.
MM: Jakie są główne cele Anex Tour Poland na 2025 rok?
IA: Naszym celem jest utrzymanie stabilnego wzrostu z niezmienioną jakością obsługi. Poszerzanie naszej oferty o nowe kierunki oraz hotele tak, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Nie chcę zdradzać wszystkich planów, ale jak domyślacie się Państwo – Wietnam i Dominikana to dopiero początek nowej egzotycznej drogi Anex Tour Poland.
MM: To czego życzyć Anex Tour w 2025 roku?
IA: Odpowiem może słowami piosenki (śmiech): Bon Jovi śpiewał: „It’s my life! And it’s now or never!”
A tak poważnie, życzę sobie i całemu zespołowi Anex Tour, żeby wierzył dalej w naszą misję uszczęśliwiania ludzi, żebyśmy się nie zatrzymywali, tylko przekraczali granice, bo tylko wtedy osiągniemy wspólny sukces!
POWIĄZANE WPISY
27 marca 2025
Nowości w ofercie turystycznej Szwajcarii na 2025 rok
Switzerland Tourism zaprezentował dziennikarzom najnowsze atrakcje i najciekawsze…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2025
Wiosenna edycja Meet the Bidder 2025
26 marca 2025 roku odbyła się 30. edycja Meet the Bidder. W wydarzeniu uczestniczyło…
0 Komentarzy2 Minuty
27 marca 2025
Warszawskie zabytki w Mini-Europe. Nowe miniatury w Brukseli
Park Mini-Europe w Brukseli, jedna z atrakcji turystycznych celebrujących europejskie…
0 Komentarzy3 Minuty
26 marca 2025
Rzym i Mediolan liderami turystyki we Włoszech na początku 2025 roku
Mabrian i The Data Appeal Company, obie należące do grupy Almawave, przeanalizowały…
0 Komentarzy3 Minuty
26 marca 2025
Synergia 2025: 200 ekspertów turystyki na spotkaniu Coral Travel w Egipcie
Coral Travel Poland zorganizował spotkanie partnerów biznesowych, Synergia 2025, które…
0 Komentarzy2 Minuty
1 kwietnia 2025
eSky.pl: Włochy liderem wiosennych city breaków Polaków
Internetowe biuro podróży eSky.pl opublikowało raport na temat wiosennych city breaków w…
0 Komentarzy2 Minuty
1 kwietnia 2025
Marrakesz: wszystkie kolory Orientu
Maroko z roku na rok przyciąga coraz więcej turystów z Polski - w roku ubiegłym…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2025
Stubai: trasy narciarskie będą dostępne do 11 maja
Położony na wysokości ponad 3 000 m n.p.m. lodowiec Stubai oferuje obecnie doskonałe…
0 Komentarzy3 Minuty
27 marca 2025
Dobry zimowy sezon w Austrii
Według danych Statistik Austria w okresie od listopada do lutego w sezonie zimowym 24/25…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2025
Nowości w ofercie turystycznej Szwajcarii na 2025 rok
Switzerland Tourism zaprezentował dziennikarzom najnowsze atrakcje i najciekawsze…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2025
Wiosenna edycja Meet the Bidder 2025
26 marca 2025 roku odbyła się 30. edycja Meet the Bidder. W wydarzeniu uczestniczyło…
0 Komentarzy2 Minuty
27 marca 2025
Warszawskie zabytki w Mini-Europe. Nowe miniatury w Brukseli
Park Mini-Europe w Brukseli, jedna z atrakcji turystycznych celebrujących europejskie…
0 Komentarzy3 Minuty
26 marca 2025
Rzym i Mediolan liderami turystyki we Włoszech na początku 2025 roku
Mabrian i The Data Appeal Company, obie należące do grupy Almawave, przeanalizowały…
0 Komentarzy3 Minuty
26 marca 2025
Synergia 2025: 200 ekspertów turystyki na spotkaniu Coral Travel w Egipcie
Coral Travel Poland zorganizował spotkanie partnerów biznesowych, Synergia 2025, które…
0 Komentarzy2 Minuty
1 kwietnia 2025
eSky.pl: Włochy liderem wiosennych city breaków Polaków
Internetowe biuro podróży eSky.pl opublikowało raport na temat wiosennych city breaków w…
0 Komentarzy2 Minuty
1 kwietnia 2025
Marrakesz: wszystkie kolory Orientu
Maroko z roku na rok przyciąga coraz więcej turystów z Polski - w roku ubiegłym…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2025
Stubai: trasy narciarskie będą dostępne do 11 maja
Położony na wysokości ponad 3 000 m n.p.m. lodowiec Stubai oferuje obecnie doskonałe…
0 Komentarzy3 Minuty
27 marca 2025
Dobry zimowy sezon w Austrii
Według danych Statistik Austria w okresie od listopada do lutego w sezonie zimowym 24/25…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2025
Nowości w ofercie turystycznej Szwajcarii na 2025 rok
Switzerland Tourism zaprezentował dziennikarzom najnowsze atrakcje i najciekawsze…
0 Komentarzy4 Minuty