Anex Tour świętuje i zapowiada powrót marki Asteria

fot.: materiały prasowe

28 marca 2025 roku w warszawskim klubie Moxo odbyło się branżowe wydarzenie zorganizowane przez Anex Tour Poland, które zgromadziło kilkuset agentów turystycznych. Spotkanie było okazją do świętowania rozwoju sieci hotelowej Selectum oraz powrotu marki Asteria.

Podczas wydarzenia zaprezentowano strategię przywrócenia marki Asteria, niegdyś cieszącej się dużą popularnością na rynku. Po zakończeniu procesu restrukturyzacji i zmianie właściciela, marka wraca jako istotny element strategii rozwoju grupy hotelowej ATG Hotels. W ramach tej koncepcji rozwijane są także marki Selectum Hotels oraz The Norm Hotels.

W trakcie wieczoru Anex Tour Poland zaprezentował wyniki za rok 2024, w którym obsłużono ponad 400 tys. klientów, co oznacza wzrost o 61 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Firma ogłosiła także plany na sezon zimowy 2025/2026, obejmujące wprowadzenie nowych kierunków, takich jak Tajlandia, Sri Lanka, Malediwy oraz Kuba. Podkreślono rosnące znaczenie destynacji egzotycznych, ze szczególnym uwzględnieniem Wietnamu, a zwłaszcza regionu Nha Trang, który cieszył się wyjątkowym zainteresowaniem.

„Zaskoczyło nas ogromne zainteresowanie kierunkami egzotycznymi, szczególnie Wietnamem. Region Nha Trang zyskał miano jednej z najczęściej wybieranych destynacji przez naszych klientów” – powiedziała Dominika Jurkowska, wiceprezes Anex Tour Poland.

Po części oficjalnej odbyła się część artystyczna wydarzenia. Uczestnicy mogli podziwiać pokazy taneczne i akrobatyczne oraz występy artystów na szczudłach. Oprawę muzyczną zapewniły zespoły Terytoria i Gruba Ferajna.