A&o Hostels wprowadza darmowe członkostwo
A&o Hostels poinformował, że członkostwo w klubie a&o będzie od teraz bezpłatne. Nowa oferta obejmuje dwa poziomy członkostwa: podstawowy „Blue” i „Plus”, które zapewniają dostęp do zniżek, ukrytych ofert oraz dodatkowych usług, takich jak wczesne zameldowanie i późne wymeldowanie.
Obecni członkowie, którzy płacili poprzednią roczną opłatę, automatycznie otrzymają status „plus” i natychmiastowy dostęp do 25 proc. zniżki na rezerwacje.
„Mamy bardzo lojalnych gości, którzy rezerwują noclegi w naszych obiektach trzy do czterech razy w roku – specjalnie dla nich zaprojektowaliśmy członkostwo w Klubie. Goście wracają, gdy czują się komfortowo – to wzmacnia markę, ale przede wszystkim cały zespół. Ta lojalność nie może być dziś traktowana jak coś oczywistego i chcemy ją nagrodzić” – wyjaśnia Phillip Winter.
Według instytutu badań rynku YouGov, berlińska grupa hosteli ma świadomość marki na poziomie 25 proc. i 55 proc. w Niemczech wśród głównej grupy docelowej osób poniżej 30 roku życia z niskim budżetem na podróże/gospodarstwo domowe.
Pakiety Blue i Plus w a&o Club są darmowe
Niezależnie od poziomu członkostwa, zarówno Blue, jak i Plus, przynależność do Klubu a&o jest bezpłatna. Liczba pobytów w ciągu roku wpływa na korzyści, jakie członkowie mogą uzyskać. Nowi użytkownicy automatycznie uzyskują status „Blue”, podczas gdy goście, którzy odbyli pięć pobytów w ciągu dwunastu miesięcy, przechodzą na poziom „Plus”, zyskując dodatkowe zniżki oraz rozszerzony zakres usług, takich jak wcześniejsze zameldowanie i późniejsze wymeldowanie.
Członkowie Klubu a&o mają dostęp do preferencyjnych ofert, ukrytych promocji i specjalnych dat, a także większej elastyczności w anulowaniu rezerwacji. Członkowie Blue mogą korzystać z zniżek do 20 proc. na rezerwacje, natomiast członkowie Plus mogą uzyskać zniżki do 25 proc. Członkostwo Plus jest ważne przez rok.
POWIĄZANE WPISY
6 września 2024
Stolica Madery w czołówce miast z najczystszym powietrzem
Funchal, stolica Madery znalazła się w pierwszej dziesiątce europejskich miast z…
0 Komentarzy1 Minuty
6 września 2024
Accor wzmacnia globalną strategię marek premium
Accor ma dwóch nowych Global Brand President. Zostali nimi: Benoît Racle i Jean-Yves…
0 Komentarzy3 Minuty
5 września 2024
TFG: blisko 4,6 mln podróżnych w I półroczu 2024 roku
Rośnie liczba osób korzystających ze zorganizowanych wyjazdów turystycznych. Z danych…
0 Komentarzy2 Minuty
4 września 2024
Handwritten Collection – butikowa marka Accor otwiera nowe hotele
Handwritten Collection, butikowa marka grupy hotelarskiej Accor otwiera hotele na…
0 Komentarzy1 Minuty
4 września 2024
Nocowanie.pl: to był średni sezon wakacyjny
Wakacyjna pogoda sprzyjała wypoczynkowi w kraju, jednak właściciele obiektów noclegowych…
0 Komentarzy3 Minuty
4 września 2024
Ryanair: promocyjna wyprzedaż tylko do północy
Ryanair uruchomił błyskawiczną wyprzedaż biletów na podróże we wrześniu i listopadzie.…
0 Komentarzy1 Minuta
4 września 2024
Itaka wprowadza ofertę rejsów wycieczkowych na sezon zima 24/25 i lato 25
Biuro Podróży Itaka informuje o wprowadzeniu do sprzedaży oferty rejsów wycieczkowych na…
0 Komentarzy5 Minuty
3 września 2024
Ryanair: 20,5 mln pasażerów w sierpniu
W sierpniu liniami Ryanair poleciało 20,5 mln pasażerów. To drugi miesiąc z rzędu, kiedy…
0 Komentarzy1 Minuta
3 września 2024
Fru.pl w rękach funduszu Resource Partners
Fundusz Resource Partners kupił 80 proc. udziałów Fru.pl i Vola.ro, należących do grupy…
0 Komentarzy3 Minuty