Pierwszy hotel w Europie kontrolowany smartfonem
Hotel przyszłości został otwarty dziś w Budapeszcie przy ulicy Nyár.
40 pokoi w 4-gwiazdkowym KViHotel, kontrolowanym przy użyciu aplikacji TMRW Hotels, wykorzystuje najbardziej innowacyjne rozwiązania XXI wieku. Dzięki aplikacji, hotel dosłownie oddaje kontrolę w ręce gości, od czasu dokonania rezerwacji do momentu opuszczenia hotelu. Oprogramowanie może być wykorzystywane zarówno w nowych, jak i w już funkcjonujących hotelach. Aplikacja w tej chwili oczekuje na przyznanie patentu.
Po dwóch latach rozwijania technologii i prac programistycznych, pierwszy hotel w Europie, 4-gwiazdkowy KViHotel kontrolowany w pełni poprzez smartfona, został udostępniony gościom dziś w Budapeszcie. Zgodnie z najnowszymi trendami oraz oczekiwaniami wobec branży, hotel oferuje podróżującym wyjątkowe doświadczenie. KViHotel (Key Vision, pochodzący od ‘Vision for the Future’ – wizja przyszłości) jest położony przy ulicy Nyár 32, w dzielnicy 7. i funkcjonuje praktycznie bez obsługi hotelowej dzięki aplikacji TMRW Hotels. Prawie wszystkie usługi są zarządzane bezpośrednio przez gości przy użyciu ich własnych urządzeń mobilnych. To unikalne rozwiązanie zarówno dla podróżujących w celach prywatnych, jak i biznesowych.
Rozwiązania cyfrowe podczas całej podróży
Dzięki aplikacji TMRW Hotels, dostępnej zarówno na urządzenia z Androidem, jak i iOSem, hotelowi goście mogą obsługiwać praktycznie wszystkie usługi za pomocą jednego przycisku: rezerwować pokoje, rejestrować się w hotelu bez kolejki nawet na 48 godzin przed przyjazdem, wybrać piętro, na którym będą nocować czy konkretny pokój.
Dzięki wykorzystaniu połączenia Bluetooth smartfon osoby podróżującej stanowi jednocześnie klucz do hotelowego pokoju, a w przypadku późnego przybycia do hotelu również do wejścia głównego do hotelu. Aplikacja umożliwia również ustawienie temperatury w pokoju, nawet z odległości 10 000 km.
Dodatkowa usługa sprzątania oraz prośba „Nie przeszkadzać” czy zamówienie taksówki również mogą zostać ustawione zdalnie. Płatność jest dokonywana w aplikacji, a cały proces można stale monitorować – rachunek zostaje przesłany do aplikacji i na podany adres e-mail. Przy opuszczaniu hotelu również nie jest potrzebna obsługa hotelowa, co skraca procedurę wymeldowania. Płatności kartą (a wkrótce przez PayPal) są równie bezpieczne i wygodne.
Aby móc dokonywać powyższych czynności hotel udostępnia bezpłatne WiFi. Wsparcie techniczne jest zapewnione 24 godziny na dobę – niezależnie od miejsca pobytu gościa
– poprzez media społecznościowe: Facebook, Messenger, Whatsapp, Skype, iMessage etc. Dodatkowa pomoc jest dostępna także poprzez infolinię. Tam, gdzie wymagają tego lokalne regulacje, aplikacja może wymagać podania danych osobowych, skanu paszportu lub dowodu czy elektronicznego podpisu potrzebnego przy opuszczaniu hotelu. Proces odbywa się przy zachowaniu zasad ochrony danych osobowych.
Aplikacja TMRW znacząco upraszcza hotelowe obowiązki: personel sprzątający otrzymuje listę zadań bezpośrednio na swoje smartfony, a system przypisuje zadania poprzez specjalny algorytm. Pokój, do którego przyjeżdża danego dnia gość, otrzymuje wysoki priorytet, a kiedy go opuszcza od razu jest sprzątany dzięki natychmiastowemu powiadomieniu w systemie. Nowoprzybyły gość otrzymuje powiadomienie o możliwości wprowadzenia się jak tylko pokój jest gotowy.
Wnętrza KViHotel zostały zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami. W pokojach dominują antracyt i żółć oraz błękit z zielenią. Goście mogą rezerwować trzy rodzaje pokoi o powierzchni od 18 do 36 mkw: superior, deluxe i junior. Wyjątkowy wystrój pokoi stanowi trójwarstwowa szklana ściana tworząca przestrzenną iluminację. Trzy pokoje na poziomie tarasu mają widok na dziedziniec. Dodatkową atrakcję „zawiera” tylne malowanie fasady budynku widoczne z tarasu: przy użyciu aplikacji LARA AR, ściana ożywa i wyświetla się na niej film wyjaśniający zasady działania aplikacji TMRW Hotels.
Smakowa woda mineralna oraz przekąski są dostępne w minibarach bezpłatnie, a pokoje typu junior są wyposażone również w ekspresy do kawy. W każdym pokoju znajduje się telewizor plazmowy z opcją smart TV.
Śniadania są serwowane na parterze KViHotel; wybór i jakość oferty wykracza ponad 4 gwiazdki: świeże pieczywo, wędliny, sery, ryby, dania z jaj, owoce i najwyższej jakości kawa oraz herbata trafią w gusta nawet najbardziej wymagających gości.
Na parterze w lobby mieści się również bar, który oferuje gościom bogaty wybór zimnych napoi, domowych win i rzemieślniczych piw w godzinach od 8 rano do północy. Miejsce jest także przygotowane do organizacji warsztatów i degustacji. Komfort i relaks w jednej z najbardziej ruchliwych dzielnic Budapesztu gwarantuje bliskość parku, który izoluje miejskie odgłosy.
Efektywne kosztowo zarządzanie i zielone rozwiązania
Twórcy aplikacji TMRW Hotels i inwestor KViHotel należą do tej samej Grupy, dzięki czemu kolejne wersje aplikacji TMRW będą opracowywane w oparciu o doświadczenia z pierwszej ręki. Dzięki temu, że hotel zatrudnia maksymalnie 15 osób, goście KViHotel mogą cieszyć się wyższym komfortem i wyjątkowymi doświadczeniami w tej samej cenie, którą by zapłacili za przeciętny pokój hotelowy w Budapeszcie. Do wydajnego operowania hotelem potrzebna jest mniejsza liczba pracowników, co sprawia, że aplikacja hotelowa TMRW to rozwiązanie odpowiadające na problemy z zatrudnieniem, które można zaobserwować w branży turystycznej.
Innowacyjne rozwiązanie pozwala także zredukować negatywny wpływ na środowisko, ponieważ szeroka cyfryzacja hotelu ogranicza zużycie papieru praktycznie do zera.
TMRW: jedna nazwa, pięć rodzajów rozwiązań
Aplikacja TMRW Hotels i nowy koncept hotelowy firmy nie kończy się na jednym hotelu, a firma nie opracowuje rozwiązań tylko dla hoteli. Jej twórcy chcą, aby aplikacja stała się podstawym narzędziem IT europejskich hoteli i aby to cyfrowe rozwiązanie pomagało oferować lepsze usługi klientom zarówno w hotelach już operujących jak i tych dopiero budowanych, jak również trwale i znacząco obniżało koszty operacyjne.
TMRW opracowuje łącznie pięć wersji aplikacji: TMRW Hotels upraszczającą i oferującą cyfrowe rozwiązania dla hoteli, TMRW Hostels – dla hosteli, TMRW Apartments – dla apartamentów oraz TMRW Offices – dla budynków biurowych, co pozwala zoptymalizować zarządzanie i zredukować koszty operacyjne, natomiast TMRW HK (z ang. housekeeping) pomaga lepiej planować utrzymanie lokali gastronomicznych i mieszkalnych.
Oprócz aplikacji dla hoteli TMRW już testuje aplikację biurową i wkrótce zaprezentuje wersję zaprojektowaną dla apartamentów. Wraz z nabyciem licencji firmy modernizujące swoje siedziby mogą korzystać również z usług wsparcia technicznego aplikacji TMRW.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty