Aplikacja Ryanair’a najlepsza w Europie

Z ulepszonej aplikacji mobilnej przewoźnika, zarówno na iOS, jak i na Androidzie, korzysta już 17 milionów użytkowników, potwierdzając tym samym pozycję nr 1 wśród linii lotniczych w Europie.
W ciągu ostatniego tygodnia grudnia 2016 r. oraz pierwszego tygodnia stycznia 2017 r. liczba odwiedzin aplikacji Ryanair wzrosła o 70 proc. Coraz więcej klientów Ryanaira częściej wybiera urządzenia mobilne, a nasza aplikacja została oceniona na 4,5* na 5* możliwych.
Użytkownicy aplikacji mogą teraz dokonać jej oceny w czasie rzeczywistym podczas rezerwacji biletów. Średnia ocena użytkowników aplikacji na iOS wyniosła 4,6* oraz 4,3* na Android. Średnia ocena irlandzkich użytkowników iOS wyniosła 5 na 5, natomiast klienci w Polsce, Niemczech, Grecji, Francji, Włoszech, Holandii, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii ocenili aplikację na 4,5* lub wyżej.
Aplikacja Ryanair oferuje także logowanie do “My Ryanair”, gwarantujące jeszcze szybszy i łatwiejszy proces rezerwacji biletów w najniższych cenach. Aplikacja dostępna jest w 8 wersjach językowych i pozwala klientom na:
Logowanie do “My Ryanair”,
Przeglądanie informacji o lotach,
Zapisanie danych dokumentów podróży,
Wybór i rezerwację biletów oraz miejsc,
Rezerwację hotelu oraz wynajem samochodu,
Odprawę i pobranie karty pokładowej.
Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira powiedział: “Stale pracujemy nad poprawą naszej aplikacji, zarówno na iOS jak i na Androidzie, dlatego cieszymy się, że coraz więcej klientów docenia nasze starania i korzysta z aplikacji. Jesteśmy dumni, że nasza aplikacja jest numerem 1 wśród linii lotniczych w Europie, a jej średnia ocena to 4,5*. Wzrost liczby wizyt w ciągu ostatnich 2 tygodni o 70%, a także fakt, że coraz więcej klientów dokonuje rezerwacji biletów przez urządzenia mobilne potwierdza, że nasze działania w dziedzinie rozwoju technologii cyfrowych i innowacji w ramach programu “Always Getting Better” przynoszą efekty”.
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2025
FlixBus: co drugi Polak planuje wyjazd na święta. Podróże autobusem zyskują na popularności
Ponad połowa Polaków planuje wyjazd w czasie tegorocznej przerwy świątecznej – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty
19 grudnia 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenia z Krakowa i Gdańska
Wizz Air uruchamia trzy nowe połączenia z Polski. Przewoźnik wprowadzi trasę z Krakowa do…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2025
Finnair połączy Helsinki z Melbourne w Australii
Finnair zapowiedział uruchomienie pierwszego w swojej historii regularnego połączenia do…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
KLM rozszerza europejską siatkę połączeń. Nowe trasy do Jersey, Santiago de Compostela i Oviedo
KLM zapowiedział uruchomienie trzech nowych połączeń w sezonie letnim 2026. W ofercie…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT połączą Warszawę z Bangkokiem
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają swoją siatkę połączeń dalekodystansowych o nową…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Ponad 10 mln zł na modernizację punktu kontroli bezpieczeństwa w Jasionce
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów podpisał umowę na dostawę nowoczesnego…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Rekordowy listopad na Lotnisku Chopina – ponad 1,8 mln pasażerów
Listopad 2025 okazał się rekordowym miesiącem w historii Lotniska Chopina w Warszawie.…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty










