Aplikacja Ryanair’a najlepsza w Europie
Z ulepszonej aplikacji mobilnej przewoźnika, zarówno na iOS, jak i na Androidzie, korzysta już 17 milionów użytkowników, potwierdzając tym samym pozycję nr 1 wśród linii lotniczych w Europie.
W ciągu ostatniego tygodnia grudnia 2016 r. oraz pierwszego tygodnia stycznia 2017 r. liczba odwiedzin aplikacji Ryanair wzrosła o 70 proc. Coraz więcej klientów Ryanaira częściej wybiera urządzenia mobilne, a nasza aplikacja została oceniona na 4,5* na 5* możliwych.
Użytkownicy aplikacji mogą teraz dokonać jej oceny w czasie rzeczywistym podczas rezerwacji biletów. Średnia ocena użytkowników aplikacji na iOS wyniosła 4,6* oraz 4,3* na Android. Średnia ocena irlandzkich użytkowników iOS wyniosła 5 na 5, natomiast klienci w Polsce, Niemczech, Grecji, Francji, Włoszech, Holandii, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii ocenili aplikację na 4,5* lub wyżej.
Aplikacja Ryanair oferuje także logowanie do “My Ryanair”, gwarantujące jeszcze szybszy i łatwiejszy proces rezerwacji biletów w najniższych cenach. Aplikacja dostępna jest w 8 wersjach językowych i pozwala klientom na:
Logowanie do “My Ryanair”,
Przeglądanie informacji o lotach,
Zapisanie danych dokumentów podróży,
Wybór i rezerwację biletów oraz miejsc,
Rezerwację hotelu oraz wynajem samochodu,
Odprawę i pobranie karty pokładowej.
Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira powiedział: “Stale pracujemy nad poprawą naszej aplikacji, zarówno na iOS jak i na Androidzie, dlatego cieszymy się, że coraz więcej klientów docenia nasze starania i korzysta z aplikacji. Jesteśmy dumni, że nasza aplikacja jest numerem 1 wśród linii lotniczych w Europie, a jej średnia ocena to 4,5*. Wzrost liczby wizyt w ciągu ostatnich 2 tygodni o 70%, a także fakt, że coraz więcej klientów dokonuje rezerwacji biletów przez urządzenia mobilne potwierdza, że nasze działania w dziedzinie rozwoju technologii cyfrowych i innowacji w ramach programu “Always Getting Better” przynoszą efekty”.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty