Aquila Collection promuje się w Polsce z Travel Advance. Chce przyciągnąć więcej Polaków do RPA
Firma z RPA, Aquila Collection chce zwiększyć swoją obecność w Polsce dzięki współpracy z Travel Advance. Wspólnie z agencją uruchomili program promocyjny, którego celem jest przyciągnięcie większej liczby polskich turystów do ich obiektów noclegowych i skorzystania z ofert safari w RPA.
Aquila Collection, to obiekty noclegowe i oferta safari w RPA. Firma wzmacnia swoją obecność i promocję na rynku polskim współpracując z agencją Travel Advance. W Europie Środkowo-Wschodniej obserwuje się dynamiczny wzrost zainteresowania podróżami do Afryki. W ostatnich latach region ten notuje lepsze wyniki, co czyni go jednym z najszybciej rozwijających się rynków turystycznych w Europie w kontekście podróży do Afryki.
“Aquila Collection z dumą wywiesza południowoafrykańską flagę w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Chcemy sprawić, by Kapsztad, safari oraz atrakcje na południowym krańcu Afryki stały się dobrze znane agentom, touroperatorom i każdemu, kto rozważa wakacje lub podróż służbową. Rynek Polski jest energiczny, a nasze zaangażowanie zostało niezwykle dobrze przyjęte” – komentuje Johan van Schalkwyk, kierownik ds. marketingu w Aquila Collection.
“Aquila Collection – z różnorodnymi opcjami zakwaterowania i aktywnościami w Prowincji Przylądkowej Zachodniej w RPA, zainicjowała intensywny program promocyjny wraz z Travel Advance, aby przyciągnąć turystów z regionu CEE. Inwestowanie w Polsce jest w początkowej fazie i zapowiada się na ciągłą, interaktywną, angażującą i odważną pracę. Chcemy, aby podróżni z Polski przynajmniej raz w życiu mogli doświadczyć tygla smaków i kultur Kapsztadu – w tym wycieczek na safari z Wielką Piątką Afrykańską, oddalonego zaledwie dwie godziny jazdy od miasta” – dodaje Johan van Schalkwyk.
W dniu 30 marca odbyło się w warszawskiej restauracji Roxx śniadanie biznesowe, które skierowane było do członków stowarzyszenia SITE Polska oraz dziennikarzy. Natomiast dzień wcześniej przedstawiciele Aquila Collection i Travel Advance wzięli udział w spotkaniach na Meet The Bidder, w trakcie których prezentowali swoją ofertę szerszej grupie odbiorców.
„Śniadanie biznesowe w dniu Global Meetings Industry Day miało nie tylko charakter informacyjny, ale to też wspaniała okazja do celebrowania tego święta. Motto tegorocznych obchodów GMID 2023 to Meetings Matter i w tym duchu spotkaliśmy się, aby nie tylko posłuchać i obejrzeć, co wspaniałego ma do zaoferowania Aquila Collection i Western Cape w RPA, ale przede wszystkim, aby rozmawiać, inspirować się wzajemnie i podtrzymywać bądź budować nowe relacje” – komentuje Grażyna Grot-Dudziak, prezes SITE Polska.
„Członkowie Site Polska są pod dużym wrażeniem profesjonalnie zorganizowanego spotkania przez Travel Advance i świetnie przeprowadzonej prezentacji. Z kuluarowych rozmów widać, że po spotkaniu zrodziły się nowe pomysły na programy do RPA z wykorzystaniem oferty Aquila Collection. Mamy nadzieję na dalszą współpracę za pośrednictwem naszej członkini Emilii Kubik” – dodaje Grażyna Grot-Dudziak.
POWIĄZANE WPISY
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
31 grudnia 2024
Gniezno stawia na HerStory. Pierwsza żeńska figura na Trakcie Królewskim
Pierwsza żeńska figura została odsłonięta w wigilijny poranek na Trakcie Królewskim w…
0 Komentarzy1 Minuty
30 grudnia 2024
Rafał Czaja ponownie na czele Wielkopolskiej Izby Turystycznej
16 grudnia 2024 roku w Hotelu Novotel Poznań Centrum odbyło się Wyborcze Walne…
0 Komentarzy1 Minuta
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
SOIT wesprze dzieci w Sudanie Południowym. Zebrano ponad 58 tys. zł
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel podczas tegorocznej gali Incentive Day…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2024
13 mln pasażerów Ryanair w listopadzie
Ryanair poinformował o wynikach za listopad 2024. Z siatki połączeń skorzystało 13 mln…
0 Komentarzy1 Minuta