Armantis Polska zajmie się call center eSky w Bułgarii

 

Polska Grupa eSky przekazała dział obsługi klienta w Bułgarii w ręce Armatis Polska, dostawcy rozwiązań outsourcingowych dla firm w Europie. Dzięki tej współpracy eSky planuje skupić się na rozwijaniu swojej podstawowej działalności – sprzedaży produktów turystycznych, utrzymując dotychczasowy standard obsługi klienta.

Grupa eSky jest właścicielem platformy turystycznej w Europie Środkowo-Wschodniej, działającej globalnie w ponad 50 krajach. Firma oferuje gamę produktów turystycznych, w tym pakiety wakacyjne, loty, zakwaterowanie, wynajem samochodów, transfery lotniskowe oraz bilety na imprezy sportowe i koncerty. Niedawno do portfolio grupy dołączyła marka Thomas Cook, którą eSky kupiła od chińskiego koncernu Fosun Tourism Group.

„Armatis współpracuje z Grupą eSky od kliku lat, dostarczając nam usługę zewnętrznego biura obsługi naszych klientów m.in. na terenie Polski. To sprawdzony i zaufany partner, dlatego zdecydowaliśmy się także powierzyć mu prowadzenie działu obsługi klientów w Bułgarii, w wygodnym dla nas modelu outsourcingowym. Jesteśmy umówieni na długoletnią współpracę” – powiedziała Ewelina Kołodziej-Tyczka, contact center director w eSky.

Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9 tys. osób, a w Polsce ok. 2 tys.

„Ta transakcja ma dla nas charakter strategiczny, bo daje nam możliwość zacieśnienia i rozszerzenia współpracy z Grupą eSky. Jednocześnie umożliwiła nam przejęcie doświadczonego zespołu agentów na terenie Bułgarii. Planujemy rozbudować ten zespół, który docelowo będzie także pracował dla innych klientów Armatis korzystających z naszych usług wielojęzycznych. Bułgaria, kraj o ugruntowanym rynku usług BPO, zapewnia dostęp do wielu dobrze wykształconych pracowników, znających języki” – powiedział Krzysztof Lewiński, ceo Armatis Polska.

Przedstawiciel Armatis dodał, że w oparciu o te nowe zasoby Armatis chce szybko rozszerzyć swoją ofertę wielojęzycznego contact center, a także zaoferować bardziej atrakcyjne stawki za tego typu usługi zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów firmy.