Armantis Polska zajmie się call center eSky w Bułgarii
Polska Grupa eSky przekazała dział obsługi klienta w Bułgarii w ręce Armatis Polska, dostawcy rozwiązań outsourcingowych dla firm w Europie. Dzięki tej współpracy eSky planuje skupić się na rozwijaniu swojej podstawowej działalności – sprzedaży produktów turystycznych, utrzymując dotychczasowy standard obsługi klienta.
Grupa eSky jest właścicielem platformy turystycznej w Europie Środkowo-Wschodniej, działającej globalnie w ponad 50 krajach. Firma oferuje gamę produktów turystycznych, w tym pakiety wakacyjne, loty, zakwaterowanie, wynajem samochodów, transfery lotniskowe oraz bilety na imprezy sportowe i koncerty. Niedawno do portfolio grupy dołączyła marka Thomas Cook, którą eSky kupiła od chińskiego koncernu Fosun Tourism Group.
„Armatis współpracuje z Grupą eSky od kliku lat, dostarczając nam usługę zewnętrznego biura obsługi naszych klientów m.in. na terenie Polski. To sprawdzony i zaufany partner, dlatego zdecydowaliśmy się także powierzyć mu prowadzenie działu obsługi klientów w Bułgarii, w wygodnym dla nas modelu outsourcingowym. Jesteśmy umówieni na długoletnią współpracę” – powiedziała Ewelina Kołodziej-Tyczka, contact center director w eSky.
Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9 tys. osób, a w Polsce ok. 2 tys.
„Ta transakcja ma dla nas charakter strategiczny, bo daje nam możliwość zacieśnienia i rozszerzenia współpracy z Grupą eSky. Jednocześnie umożliwiła nam przejęcie doświadczonego zespołu agentów na terenie Bułgarii. Planujemy rozbudować ten zespół, który docelowo będzie także pracował dla innych klientów Armatis korzystających z naszych usług wielojęzycznych. Bułgaria, kraj o ugruntowanym rynku usług BPO, zapewnia dostęp do wielu dobrze wykształconych pracowników, znających języki” – powiedział Krzysztof Lewiński, ceo Armatis Polska.
Przedstawiciel Armatis dodał, że w oparciu o te nowe zasoby Armatis chce szybko rozszerzyć swoją ofertę wielojęzycznego contact center, a także zaoferować bardziej atrakcyjne stawki za tego typu usługi zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów firmy.
POWIĄZANE WPISY
7 marca 2025
Światowa branża turystyczna spotkała się na ITB Berlin 2025
Z rekordową liczbą 5800 wystawców z ponad 170 krajów, ITB Berlin 2025 otworzyło swoje…
0 Komentarzy4 Minuty
24 lutego 2025
Więcej niż all inclusive. Z Itaką do Turcji
Turcja łączy warunki naturalne z nowoczesną infrastrukturą, dopasowaną do potrzeb turysty…
0 Komentarzy9 Minuty
13 lutego 2025
Dubaj coraz popularniejszy. Liczba zagranicznych turystów wzrosła o 9 proc.
Zgodnie z danymi Departamentu Gospodarki i Turystyki Dubaju (DET) w okresie od stycznia…
0 Komentarzy5 Minuty
31 stycznia 2025
Do Kapadocji z Turkish Airlines
28 stycznia w Ambasadzie Turcji na zaproszenie Turkish Airlines odbyło się spotkanie…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Katowice Airport: prawie 6,39 mln pasażerów w 2024 roku
Po raz pierwszy w dziejach Katowice Airport obsłużono ponad 6 mln pasażerów w ciągu…
0 Komentarzy4 Minuty
5 kwietnia 2025
Rekordowa liczba Polaków na Słowacji
Rekordowa liczba naszych rodaków odwiedziła Słowację w ubiegłym roku. Na najbliższy sezon…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Nocowanie.pl: coraz więcej Polaków wyjeżdża na Wielkanoc
Z analizy portalu Nocowanie.pl wynika, że rośnie liczba osób, które decydują się spędzić…
0 Komentarzy2 Minuty
31 marca 2025
Arabia Saudyjska: tu tradycja łączy się z nowoczesnością
Arabia Saudyjska otworzyła swoje drzwi dla turystów w 2019 roku. Wkrótce potem świat…
0 Komentarzy6 Minuty
11 marca 2025
Ferie 2025: Kołobrzeg i Szklarska Poręba na topie
Polacy nie rezygnują z podróży, ale wybierają mądrzej. Ferie zimowe 2025 przyniosły…
0 Komentarzy4 Minuty
7 marca 2025
Światowa branża turystyczna spotkała się na ITB Berlin 2025
Z rekordową liczbą 5800 wystawców z ponad 170 krajów, ITB Berlin 2025 otworzyło swoje…
0 Komentarzy4 Minuty
24 lutego 2025
Więcej niż all inclusive. Z Itaką do Turcji
Turcja łączy warunki naturalne z nowoczesną infrastrukturą, dopasowaną do potrzeb turysty…
0 Komentarzy9 Minuty
13 lutego 2025
Dubaj coraz popularniejszy. Liczba zagranicznych turystów wzrosła o 9 proc.
Zgodnie z danymi Departamentu Gospodarki i Turystyki Dubaju (DET) w okresie od stycznia…
0 Komentarzy5 Minuty
31 stycznia 2025
Do Kapadocji z Turkish Airlines
28 stycznia w Ambasadzie Turcji na zaproszenie Turkish Airlines odbyło się spotkanie…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Katowice Airport: prawie 6,39 mln pasażerów w 2024 roku
Po raz pierwszy w dziejach Katowice Airport obsłużono ponad 6 mln pasażerów w ciągu…
0 Komentarzy4 Minuty
5 kwietnia 2025
Rekordowa liczba Polaków na Słowacji
Rekordowa liczba naszych rodaków odwiedziła Słowację w ubiegłym roku. Na najbliższy sezon…
0 Komentarzy3 Minuty
2 kwietnia 2025
Nocowanie.pl: coraz więcej Polaków wyjeżdża na Wielkanoc
Z analizy portalu Nocowanie.pl wynika, że rośnie liczba osób, które decydują się spędzić…
0 Komentarzy2 Minuty
31 marca 2025
Arabia Saudyjska: tu tradycja łączy się z nowoczesnością
Arabia Saudyjska otworzyła swoje drzwi dla turystów w 2019 roku. Wkrótce potem świat…
0 Komentarzy6 Minuty
11 marca 2025
Ferie 2025: Kołobrzeg i Szklarska Poręba na topie
Polacy nie rezygnują z podróży, ale wybierają mądrzej. Ferie zimowe 2025 przyniosły…
0 Komentarzy4 Minuty
7 marca 2025
Światowa branża turystyczna spotkała się na ITB Berlin 2025
Z rekordową liczbą 5800 wystawców z ponad 170 krajów, ITB Berlin 2025 otworzyło swoje…
0 Komentarzy4 Minuty