Australia: nowa animacja polskiej firmy Platige Image promuje turystykę
Stworzone przez Platige Image filmy oraz spoty reklamowe będą pokazywane w ramach międzynarodowej kampanii, której celem jest zachęcanie do odwiedzenia Australii. Ma w tym pomóc ożywiona komputerowo maskotka kangura – najbardziej rozpoznawalnego symbolu tego kraju.
Tourism Australia to agencja rządowa, powołana w celu przyciągnięcia zagranicznych gości do Australii, zarówno w celach rekreacyjnych, jak i biznesowych. Organizacja skupia się na 15 kluczowych rynkach, a jej działania obejmują reklamę, public relations, targi, programy branżowe, promocje konsumenckie, komunikację online i badania konsumenckie.
Nowy ambasador marki Tourism Australia to Ruby – pamiątkowy kangur, ożywiony przez Platige Image, dzięki animacji CGI. W spocie przygotowanym przez polskie studio wystąpiła także aktorka Rose Byrne, która została angielskim głosem kampanii. Premiera nowego spotu miała miejsce 19 października w Nowym Jorku. Spoty pojawiły się na billboardach m.in. w Singapurze, Berlinie, Paryżu oraz Tokio. Za ich produkcję odpowiadała Nicole Ryan.
„Michael Gracey, reżyser zrealizowanych dla Australijskiej Izby Turystyki spotów i wielki fan prac polskiego studia od czasu, jak zobaczył reklamę zegarków Citizen, od razu wiedział, że Platige Image to idealny wybór dla Tourism Australia. O tym, że to właśnie my zrealizujemy te animacje, zadecydowało także bogate doświadczenie w pracy dla wielu znanych międzynarodowych marek, takich jak: Aston Martin, Lego, Samsung, etc.” – powiedziała Michael Ryan, producentka.
Choć Platige Image było przed wszystkim odpowiedzialne za komputerowe stworzenie postaci oraz ich animację, to na tym rola polskiego studia się nie kończyła.
„Wspomagaliśmy również proces kreatywny części komercyjnych projektu współpracując bezpośrednio z agencją. Dbaliśmy też o to, aby pomysły kreatywne jak najlepiej wykorzystywały dostępne media, technologię, zasoby i moce twórcze wszystkich artystów zaangażowanych w ten projekt” – dodaje Arek Arciszewski z Platige Image.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
19 grudnia 2024
Wieczór z Krzysztofem Wielickim w Abu Dhabi w ramach promocji Polski na rynkach arabskich
25 listopada br. w Abu Dhabi zaprezentowano film dokumentalny o życiu i dorobku wybitnego…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Rekordowa liczba turystów odwiedziła Bułgarię
Bułgarzy przewidują, że mijający rok okaże się rekordowy pod względem turystyki – kraj…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
SOIT wesprze dzieci w Sudanie Południowym. Zebrano ponad 58 tys. zł
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel podczas tegorocznej gali Incentive Day…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2024
13 mln pasażerów Ryanair w listopadzie
Ryanair poinformował o wynikach za listopad 2024. Z siatki połączeń skorzystało 13 mln…
0 Komentarzy1 Minuta
11 grudnia 2024
Zmodernizowany Novotel Warszawa Centrum świętuje 50-lecie
Novotel Warszawa Centrum zakończył kompleksową modernizację obejmującą 364 pokoje,…
0 Komentarzy1 Minuty