Aviareps będzie promowała Chorwację w Polsce. Agencja dostaje od CNBT zlecenie na więcej rynków

chorwacja z dojazdem własnym
Chorwacja /fot. Sergii Gulenok

W wyniku oficjalnego przetargu Chorwacka Wspólnota Turystyczna (CNTB) ponownie mianowała Aviareps na swoją ogólnoeuropejską agencję PR. Aviareps będzie odpowiedzialny za public relations CNTB w 13 krajach europejskich: Austrii, Belgii, Czechach, Niemczech, Węgrzech, Holandii, Norwegii, Polsce, Słowenii, Słowacji, Szwecji, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.

Aviareps prowadzi 65 biur w 59 krajach na całym świecie i ma bogate doświadczenie w promowaniu destynacji. CNTB rozpoczęło współpracę z Aviareps w 2021 roku. W 2023 firma znów wygrała przetarg CNTB i będzie odpowiadała za działania PR, również w Polsce. W naszym kraju komunikację w mediach społecznościowych nadal będzie prowadziła agencja Travel Advance.

Zespoły ekspertów ds. turystyki Aviareps na lokalnych rynkach mają zadbać o zwiększenie świadomości różnorodnych produktów i doświadczeń turystycznych Chorwacji, w tym jej plaż, bogatego dziedzictwa kulturowego i wyjątkowych krajobrazów naturalnych. Ponadto Aviareps będzie promowała działania Chorwacji na rzecz wspierania zrównoważonej i odpowiedzialnej turystyki.

Niedawne przyjęcie Chorwacji do strefy Schengen i wprowadzenie euro uważa się za duży impuls dla krajowego przemysłu turystycznego. Podróżni ze strefy Schengen mogą teraz wjeżdżać do kraju bez kontroli granicznych, co ułatwi turystom odkrywanie wszystkich atrakcji jakie Chorwacja ma do zaoferowania. Te ostatnie wydarzenia uważane są przez Chorwatów za kamień milowy w staraniach o przyciągnięcie większej liczby turystów.

„Cieszymy się z kontynuacji udanej współpracy z Aviareps i jesteśmy przekonani, że pomoże nam to w dalszej promocji Chorwacji jako najpopularniejszego kierunku turystycznego w Europie. W 2022 r. 18,9 mln turystów odwiedziło Chorwację, rezerwując 104,8 mln noclegów, co stanowi znaczny wzrost w stosunku do 2021 r. i 96 proc. noclegów odnotowanych w 2019 r. Jesteśmy przekonani, że liczba ta jeszcze wzrośnie w 2023 r. i nie możemy się doczekać dalszej współpracy z firmą Aviareps, która pozostała zaufanym partnerem dla nas w ciągu ostatnich dwóch lat” – powiedziała Lucijana Natalija Jerković, Head of Global PR Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej.

„Jesteśmy zachwyceni, że zostaliśmy ponownie wybrani przez Radę Turystyczną Chorwackiej Wspólnoty jako ogólnoeuropejską agencję PR. Nie możemy się doczekać dalszej współpracy z CNTB, aby zaprezentować podróżnikom w Europie niesamowitą ofertę turystyczną Chorwacji. Dzięki naszej rozbudowanej sieci biur Aviareps w Europie zapewniamy skoordynowane podejście do PR, zarządzane centralnie z naszej siedziby w Monachium. Niedawne przyjęcie Chorwacji do strefy Schengen i wprowadzenie Euro będzie miało duży wpływ na rozwój turystyki i nie możemy się doczekać wspólnych działań mających na celu wsparcie CNTB w pozycjonowaniu Chorwacji jako jednego z najważniejszych kierunków turystycznych w Europie” – dodał Thomas Drechsler, COO Tourism w Aviareps.

Weronika Szabelewska

Zastępczyni Redaktorki Naczelnej


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center