Azerbejdżańska Organizacja Turystyczna zatrudniła Aviareps jako swoją agencję PR w Europie

Baku, stolica Azerbejdżanu
Baku, stolica Azerbejdżanu / fot. materiały prasowe

Azerbejdżańska Organizacja Turystyczna (ATB) wybrała Aviareps na swoją agencję PR w Europie. Firma będzie odpowiedzialna za public relations ATB w sześciu krajach europejskich: Austrii, Czechach, Niemczech, Polsce, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.

Aviareps, posiadający 67 biur w 61 krajach na całym świecie, zajmuje się promowaniem destynacji. Do grona klientów firmy dołączyła Azerbejdżańska Organizacja Turystyczna. Zadaniem agencji będzie zwiększenie świadomości różnorodnych produktów i doświadczeń turystycznych Azerbejdżanu.

„Nasza współpraca z AVIAREPS stanowi istotny krok naprzód w promocji unikalnych i zróżnicowanych ofert turystycznych Azerbejdżanu na skalę światową. Strategia Aviareps i obszerna sieć kontaktów w branży turystycznej doskonale współgra z naszą wizją prezentacji Azerbejdżanu jako nieodłącznego celu podróży. Razem jesteśmy podekscytowani odkrywaniem nowych dróg, które pozwolą turystom doświadczyć cudów naszego kraju” – komentuje Florian Sengstschmid, CEO Azerbejdżańskiej Organizacji Turystycznej.

„Jesteśmy zaszczyceni, że zostaliśmy wybrani jako agencja PR dla Azerbejdżańskiej Organizacji Turystycznej w sześciu krajach
w Europie. Ta współpraca stanowi okazję do prezentacji piękna, kultury i unikalnych doświadczeń turystycznych, jakie oferuje Azerbejdżan. W Aviareps zobowiązaliśmy się wykorzystać naszą ogromną wiedzę, aby zwiększyć świadomość Azerbejdżanu jako obowiązkowego celu podróży” – dodaje Thomas Drechsler, COO Tourism w Aviareps.