B&B Hotels inwestuje w rozwój na polskim rynku hotelowym. „Wzmocnimy struktury i ulepszymy oferty dla gości”

fot. materiały prasowe

Grupa B&B Hotels wprowadza nową strategię na polskim rynku, skupiając się na koncepcji value-for-money. Celem jest rozwój sieci hotelowej oraz podniesienie standardów obiektów. B&B Hotels stawia na rozsądny wybór dla gości, pracowników i inwestorów, oferując wysoką jakość w przystępnej cenie.

Już od jakiegoś czasu sieć B&B Hotels otwarcie mówi o swoich planach rozwojowych związanych z Polską. Nowa strategia i powiązane z nią cele dla naszego rynku to potwierdzają.

„Wraz z nową strategią wrzucamy wyższy bieg. W latach 2023 i 2024 będziemy wzmacniać struktury oraz intensyfikować nasze działania w zakresie oferty i rozwoju. Polska jest dla Grupy B&B Hotels jednym z sześciu największych rynków w Europie, licząc Francję, Niemcy, Włochy, Hiszpanię i Wielką Brytanię. W Polsce naszą ambicją jest osiągnięcie pozycji lidera rynku w segmencie value-for-money” – mówi Jakub Bilik, dyrektor zarządzający i członek zarządu w B&B Hotels Polska.

Rozwój również technologiczny

B&B Hotels jest otwarty na współpracę z partnerami z różnych segmentów rynku nieruchomości, takich jak centra handlowe czy inwestycje typu mixed-use. Sieć poszukuje również inwestorów, którzy posiadają lub planują zakup nieruchomości, na których B&B Hotels mógłby wynająć długoterminowo przestrzeń.

„Planujemy rozwój w oparciu o długoterminowe umowy najmu w trzech kierunkach: przejęcia hoteli, które wpisują się w naszą strategię, a nie mogą lub nie chcą kontynuować swojej działalności; konwersje nieruchomości innych niż hotelowe; nowe inwestycje we współpracy z deweloperami oraz inwestorami. Chcemy aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłego krajobrazu polskich miast i zapewnić ofertę dla naszych gości w każdym miejscu, do którego podróżują w celach biznesowych lub wypoczynkowych. Jesteśmy otwarci na współpracę z partnerami z innych segmentów rynku nieruchomości jak np. centra handlowe lub inwestycje typu mixed-use. Poszukujemy również inwestorów, którzy posiadają lub zamierzają zakupić nieruchomość, w której byliby gotowi przygotować dla nas powierzchnię i wynająć nam ją długoterminowo” – wyjaśnia Jakub Bilik.

Zatwierdzona niedawno strategia B&B Hotels zakłada także wdrożenie w najbliższych latach nowych rozwiązań technologicznych w polskich hotelach, należących do sieci. Mowa między innymi o platformach rezerwacyjno-marketingowych, które mają przyspieszyć obsługę i poprawić komfort gości.

Weronika Szabelewska

Zastępczyni Redaktorki Naczelnej


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center