BCD Travel podsumowało rok 2024

Fot. materiał partnera

Ponad 150 gości wzięło udział w dorocznym evencie podsumowującym biznesowe osiągnięcia BCD Travel w roku 2024, zorganizowanym w przestrzeniach Muzeum Narodowego w Warszawie.

BCD Travel, jeden ze światowych liderów branży podróży i spotkań służbowych, zaprosił swoich klientów na coroczne biznesowe podsumowanie roku w Muzeum Narodowym w Warszawie. Wybór miejsca na to wydarzenie nie był przypadkowy, jako że firmie szczególnie zależy na wspieraniu lokalnych ośrodków i instytucji związanych z tożsamością kulturową. Ponad 150 klientów i partnerów biznesowych BCD miało okazję wysłuchać koncertu muzycznego oraz zwiedzić aktualną ekspozycję muzeum.

„Było to spotkanie w wyjątkowym miejscu, które podsumowało nasz wyjątkowy rok. BCD w Polsce zainwestowało w minionym roku w najnowsze systemy obsługi, co wiązało się z licznymi wyzwaniami, ale co pozwoli również na dalsze pozyskiwanie nowych klientów w Polsce. Jednocześnie jeszcze lepiej przygotuje nas na nowe wymagania rynku, których nasza branża może się spodziewać w nadchodzącym czasie” – mówił Adam Kuna, prezes zarządu BCD Travel Polska.

Blisko 20 lat doświadczenia

Historia BCD w Polsce zaczęła się od polskiego biura podróży Air Club Travel, założonego w 1990 roku przy ulicy Senatorskiej w Warszawie. W 2006 roku biuro stało się globalnym partnerem sieci BCD. W roku 2017 BCD Travel wykupiło na własność całość udziałów w Air Club Travel, w którym wówczas pracowało blisko 100 osób. Dziś BCD Poland zatrudnia 250 pracowników i obsługuje ok. 2000 klientów, zarówno globalnych, jak i lokalnych.

Silna pozycja finansowa BCD Travel pozwala firmie na dokonywanie ukierunkowanych inwestycji w obszarach świadczenia usług i technologii. Od 2006 roku BCD reinwestowało średnio 35-40 proc. swoich zysków rocznie, z czego ok. 70 proc. w nowe technologie i sprzęt. Tak wysoki udział inwestycji utrzymywał się nawet w czasach globalnych trudności gospodarczych.

„W BCD Travel podchodzimy w innowacyjny sposób do przyszłości podróży służbowych. Stale podnosimy poprzeczkę, wprowadzając nowoczesne formy usług. Za nasze największe osiągnięcie uznajemy lojalność naszych klientów mierzoną wskaźnikiem utrzymania klientów, który niezmiennie kształtuje się na poziomie 98 proc., bez wątpienia najwyższy w naszej branży” – stwierdził Adam Kuna.

W kierunku zrównoważonego rozwoju

BCD Travel otrzymał niedawno piątą z rzędu platynową ocenę zrównoważonego rozwoju od EcoVadis, największego i najbardziej zaufanego dostawcy ocen zrównoważonego rozwoju w biznesie. Wyróżnienie to odzwierciedla wysiłki firmy na rzecz ciągłego doskonalenia działań w zakresie zrównoważonego rozwoju i pokazuje jej zaangażowanie w promowanie przejrzystości w całym łańcuchu dostaw.

„W miarę jak wychodzimy z niezwykle trudnego okresu, a podróże służbowe na całym świecie wracają do poziomu sprzed pandemii, zrównoważony rozwój pozostaje stałym priorytetem naszej firmy. Etycznie zarządzamy własną odpowiedzialnością środowiskową, społeczną i finansową, aby zapewnić naszej firmie sukces biznesowy – również z myślą o przyszłych pokoleniach. Wzmacniając osobiste zaangażowanie w zrównoważony rozwój, motywujemy i pomagamy naszym klientom w tworzeniu ich własnych inicjatyw związanych z programami zrównoważonego podróżowania” – dodał prezes zarządu BCD Travel Polska.

Jako globalny gracz na rynku BCD Travel obsługuje szerokie portfolio klientów. Jej oferta dostosowana jest zarówno do małych, lokalnych firm, jak i do dużych globalnych korporacji. Wychodzi z odrębną ofertą usług do określonych branż, takich jak np. finanse, media, rozrywka oraz farmacja. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w obsłudze firm z branży life science, BCD doskonale rozumie i wspiera klientów z całego spektrum opieki zdrowotnej, od farmaceutyków po systemy szpitalne.

„Obsługa klientów z branży life science różni się o innych programów korporacyjnych. Priorytetem tutaj są dla nas pozytywne doświadczenia związane z podróżami i spotkaniami, które mogą być wyróżnikiem reputacji – niezależnie od tego, czy pracujemy z pracownikami służby zdrowia w programach dla prelegentów, osobami podróżującymi na kongresy medyczne czy pacjentami uczestniczącymi w badaniach klinicznych lub rzecznictwie” – mówił Adam Kuna.

O firmie BCD Travel

BCD Travel jest ekspertem we wdrażaniu programów podróży służbowych, oszczędzaniu kosztów jak i utrzymywaniu wysokiej satysfakcji pracowników poprzez wprowadzanie najnowszych rozwiązań technologicznych, które upraszczają podróże służbowe. Ponad 15 000 pracowników BCD Travel obsługuje klientów w 170+ krajach, kształtując zrównoważoną przyszłość podróży służbowych zarówno globalnych, jak i lokalnych klientów. Dodatkowo BCD oferuje kompleksowe rozwiązania dotyczące obsługi spotkań służbowych i wyjazdów incentive. Firma jest również jednym ze światowych liderów usług konsultingowych związanych ze wszystkimi aspektami podroży i spotkań służbowych. W 2023 roku BCD Travel osiągnęło sprzedaż na poziomie 20,3 mld USD.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę: www.bcdtravel.com

Artykuł sponsorowany