Beáta Egriová – chcę pokazać Polakom nieznaną Słowację
Trudno jest być następcą Jána Bošnoviča, ale postaram się kontynuować jego pracę promocyjną Słowacji wśród Polaków – powiedziała w rozmowie z przedstawicielem portalu WaszaTurystyka.pl, Beáta Egriová.
Beáta Egriová jest od 1 marca dyrektorem Narodowego Centrum Turystyki Słowackiej w Polsce. Jej kadencja potrwa 4 lata.
Przypomnijmy, że zastąpiła ona na tym stanowisku Jána Bošnoviča, który został odwołany po 15,5 latach prowadzenia biura (czytaj: TUTAJ).
W rozmowie z przedstawicielem portalu waszaTurystyka.pl, Beáta Egriová powiedziała m.in.: „Zdaję sobie sprawę, że została rzucona na głęboką wodę. Nie jest łatwo zastąpić Jána Bošnoviča, który tu w Polsce jest legendą wśród branży turystycznej. Pierwszy rok zresztą będę polegała na planie, który on przygotował. Dopiero, gdy się ogarnę, poznam branże, poznam ludzi, poznam preferencje Polaków, przygotuję samodzielnie plan pracy Narodowego Centrum Turystyki Słowackiej na rok 2019.
Chcę jak najszybciej poznać jak najwięcej ludzi z polskiej branży turystycznej, z polskich mediów. Już niedługo jadę na targi turystyczne Globalnie do Katowic, gdzie będą się wystawiać słowackie regiony i miasta. Uczę się języka polskiego, codziennie jedną godzinę, staram się jak najwięcej osłuchać z waszym językiem.
Ministerstwo nie postawiło przede mną żadnych zadań w pierwszym roku., zobaczymy jak sobie dam radę.
Chcę położyć większy akcent na promocję w internecie, w social mediach.
Jestem pewna, że kiedy poznam lepiej Polaków, ich preferencje wakacyjne, potrzeby, sposoby spędzania wolnego czasu, dopasuję ofertę promocyjną. Chciałabym pokazać mnie znane miejsca na Słowacji, chciałabym, żeby zechcieli poznać lepiej Słowację.”
W tym roku Słowacy będą się wystawiać na targach Globalnie w Katowicach, Pikniku nad Odrą w Szczecinie, targach turystycznych w Opolu, World Travel Show w Nadarzynie i na Snow Expo i TT Warsaw w Warszawie.
Oprócz tego ze słowacką ofertą będą mieli okazję się zapoznać goście „Europy na widelcu” we Wrocławiu, Dni Słowackich w Krakowie.
Beáta Egriová podkreśliła, że w 2018 roku szczególny akcent Słowacy położą na promocję wypoczynku związanego z wodą. A więc mocniej będą promowane kąpieliska termalne, uzdrowiska, pobyty nad jeziorami, wszelkiego rodzaju aktywności związane z wodą. Polacy lubiący tego typu formy wypoczynku będą mogli lepiej poznać na przykład ofertę spływów Orawą, Dunajcem, Wagiem czy nowość – spływ przełomem Hornadu w Słowackim Raju.
Wyjazdy dla dziennikarzy i przedstawicieli biur podróży będą miały kilka tematów przewodnich: gastronomię, Słowacki Raj i Spisz, Trnawę i okolice, region bratysłwski
W 2019 roku Słowacy skupią się na promowaniu swoich win i turystyki z nimi związanej.
Beáta Egriová ma 28 lat. Studiowała ekonomikę w Velkim Mederze, zarządzanie ruchem turystycznym w Brnie i stosunki międzynarodowe w Bratysławie. Ostatnie dwa lata pracowała w Ministerstwie Transportu, Budownictwa i Rozwoju Regionalnego, któremu po likwidacji Słowackiej Agencji Ruchu Turystycznego (SACR) podlega sektor turystyki i promocja turystyczna. Biega, pływa, wędruje po górach i jeździ na nartach.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 października 2024
Pomorskie w gronie Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 29 października 2024 w Warszawie. Jednym z…
0 Komentarzy11 Minuty