Będą nowi dyrektorzy ZOPOT-ów w Tokio i Wiedniu
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na stanowisko dyrektora Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Wiedniu (Austria) i w Tokio (Japonia). Nowi dyrektorzy mają objąć swoje stanowiska 1 lipca.
Przypomnijmy, że dyrektorem ZOPOT-u w Wiedniu jest Włodzimierz Szeląg a dyrektorem ZOPOT-u w Tokio – Tomasz Fiedorowicz. Do tego drugiego było dużo zastrzeżeń. Obejmując stanowisko dyrektora nadal był właścicielem firmy turystycznej – czytaj TUTAJ. Późniejsze zastrzeżenia dotyczyły faworyzowania swojej firmy swojej żony przy organizacji study tourów do Polski. Został też ukarany dyscyplinarnie za niedopełnienie obowiązków formalnych – czytaj TUTAJ.
Oferty do konkursu należy przesyłać na adres:
[email protected], w terminie do dnia 23.03.2020 roku z dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora ZOPOT w wybranej placówce” w tytule e-maila.
Oto główne punkty ogłoszenia:
Obowiązki:
Promocja Polski w dziedzinie turystyki na wybranych rynkach:
- austriackim i szwajcarskim
- japońskim i Korei Południowej
Wymagania konieczne:
Kandydat ubiegający się o stanowisko dyrektora ZOPOT powinien:
- Posiadać tytuł magistra;
- Korzystać z pełni praw publicznych;
- Nie być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Posiadać co najmniej 5-letni staż pracy w jednej z następujących dziedzin: w turystyce, marketingu, sprzedaży, public relations, administracji publicznej, dyplomacji w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
- Posiadać udokumentowaną biegłą znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego i/lub języka japońskiego;
- Posiadać prawo jazdy, co najmniej kategorii „B”.
Wymagania pożądane
- Znajomość zagadnień z zakresu komunikacji, marketingu i turystyki;
- Znajomość polskiego rynku turystycznego w zakresie atrakcyjności turystycznej;
- Znajomość „Strategii Marketingowej Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020”;
- Umiejętność organizacji kampanii promocyjnych oraz zarządzania projektami;
- Znajomość stosowania procedur ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Znajomość ustawy o usługach turystycznych;
- Znajomość ustawy i statutu Polskiej Organizacji Turystycznej;
- Umiejętność zarządzania personelem, pracy w zespole, nawiązywania kontaktów, radzenia sobie ze stresem.
Ponadto, warunkiem udziału w konkursie jest przedstawienie 3-5 stronicowej pracy pisemnej na temat:
- Koncepcja realizacji założeń strategicznych komunikacji marketingowej w roku 2020 (na wybranym rynku).
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
Komisja Konkursowa w trakcie postępowania konkursowego może zwrócić się do kandydatów z prośbą o dostarczenie dokumentów związanych z toczącym się postępowaniem, a także zweryfikować znajomość języka obcego poprzez rozmowę w danym języku, ze specjalistą.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę pełną wyzwań
- Umowę o pracę zawartą na czas określony, nie dłuższy niż 33 miesiące.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy:
- 01.07.2020 r.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie:
- CV;
- listu motywacyjnego;
- Kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe (dyplom);
- Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenia kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenia o posiadaniu prawa jazdy co najmniej kategorii „B” oraz o posiadaniu doświadczenia w prowadzeniu samochodu w ruchu drogowym;
- Kopii dokumentów potwierdzających co najmniej 5- letni staż pracy w jednej z następujących dziedzin: w turystyce, marketingu, sprzedaży, public relations, administracji publicznej, dyplomacji, w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym (świadectwa pracy, umowa o pracę, zaświadczenia, umowa- zlecenie, umowa o dzieło lub inne umowy cywilnoprawne, kontrakt menadżerski, opinie z miejsca pracy);
- Kopii dokumentów potwierdzających biegłą znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego i/lub języka japońskiego np. dyplom ukończenia studiów lingwistycznych lub filologicznych, dyplom ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych, świadectwo ukończenia szkoły za granicą z obcym językiem wykładowym, certyfikat, zaświadczenie, oświadczenie kandydata;
- Pisemnego opracowania na temat: „Koncepcja realizacji założeń strategicznych komunikacji marketingowej w roku 2020 ( na wybranym rynku).
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Plany promocyjne Warszawy na 2025 rok
W nadchodzącym roku promocja Warszawy będzie skoncentrowana przede wszystkim na…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Co drugi Polak wyjedzie na ferie – ceny rosną, ale chętnych nie brakuje
Rozpoczynające się ferie zimowe będą dla Polaków czasem nie tylko wypoczynku, ale także…
0 Komentarzy8 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
1000 lat tradycji w jednym miejscu. Gniezno zaprasza turystów na obchody jubileuszu
W roku 2025 obchodzimy 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego i Mieszka II na…
0 Komentarzy6 Minuty
13 stycznia 2025
W poszukiwaniu świątecznych tradycji Mazowsza
Świąteczny czas na Mazowszu z początku XX wieku, to czas licznych wróżb i obyczajów,…
0 Komentarzy7 Minuty
10 stycznia 2025
Zarząd TOO w nowym składzie
9 stycznia 2025 roku odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie członków Turystycznej…
0 Komentarzy1 Minuty
10 stycznia 2025
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki wylicytujemy 16 przedmiotów
Skok ze spadochronem, koszulka z autografem Roberta Lewandowskiego i innych zawodników…
0 Komentarzy2 Minuty
10 stycznia 2025
Trzy noclegi w wiosce Hobbitów – Olympos Village w Turcji będą do wylicytowania w trakcie IV Gali Waszej Turystyki
10 stycznia odbędzie się czwarta edycja Gali Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
9 stycznia 2025
MerlinX Partnerem IV Gali Waszej Turystyki
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki, podczas której zostaną wręczone nagrody dla 100…
0 Komentarzy1 Minuty