Będą nowi dyrektorzy ZOPOT-ów w Tokio i Wiedniu
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na stanowisko dyrektora Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Wiedniu (Austria) i w Tokio (Japonia). Nowi dyrektorzy mają objąć swoje stanowiska 1 lipca.
Przypomnijmy, że dyrektorem ZOPOT-u w Wiedniu jest Włodzimierz Szeląg a dyrektorem ZOPOT-u w Tokio – Tomasz Fiedorowicz. Do tego drugiego było dużo zastrzeżeń. Obejmując stanowisko dyrektora nadal był właścicielem firmy turystycznej – czytaj TUTAJ. Późniejsze zastrzeżenia dotyczyły faworyzowania swojej firmy swojej żony przy organizacji study tourów do Polski. Został też ukarany dyscyplinarnie za niedopełnienie obowiązków formalnych – czytaj TUTAJ.
Oferty do konkursu należy przesyłać na adres:
alicja.grabowska@pot.gov.pl, w terminie do dnia 23.03.2020 roku z dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora ZOPOT w wybranej placówce” w tytule e-maila.
Oto główne punkty ogłoszenia:
Obowiązki:
Promocja Polski w dziedzinie turystyki na wybranych rynkach:
- austriackim i szwajcarskim
- japońskim i Korei Południowej
Wymagania konieczne:
Kandydat ubiegający się o stanowisko dyrektora ZOPOT powinien:
- Posiadać tytuł magistra;
- Korzystać z pełni praw publicznych;
- Nie być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Posiadać co najmniej 5-letni staż pracy w jednej z następujących dziedzin: w turystyce, marketingu, sprzedaży, public relations, administracji publicznej, dyplomacji w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
- Posiadać udokumentowaną biegłą znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego i/lub języka japońskiego;
- Posiadać prawo jazdy, co najmniej kategorii „B”.
Wymagania pożądane
- Znajomość zagadnień z zakresu komunikacji, marketingu i turystyki;
- Znajomość polskiego rynku turystycznego w zakresie atrakcyjności turystycznej;
- Znajomość „Strategii Marketingowej Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020”;
- Umiejętność organizacji kampanii promocyjnych oraz zarządzania projektami;
- Znajomość stosowania procedur ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Znajomość ustawy o usługach turystycznych;
- Znajomość ustawy i statutu Polskiej Organizacji Turystycznej;
- Umiejętność zarządzania personelem, pracy w zespole, nawiązywania kontaktów, radzenia sobie ze stresem.
Ponadto, warunkiem udziału w konkursie jest przedstawienie 3-5 stronicowej pracy pisemnej na temat:
- Koncepcja realizacji założeń strategicznych komunikacji marketingowej w roku 2020 (na wybranym rynku).
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.
Komisja Konkursowa w trakcie postępowania konkursowego może zwrócić się do kandydatów z prośbą o dostarczenie dokumentów związanych z toczącym się postępowaniem, a także zweryfikować znajomość języka obcego poprzez rozmowę w danym języku, ze specjalistą.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę pełną wyzwań
- Umowę o pracę zawartą na czas określony, nie dłuższy niż 33 miesiące.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy:
- 01.07.2020 r.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie:
- CV;
- listu motywacyjnego;
- Kopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe (dyplom);
- Oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenia kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenia o posiadaniu prawa jazdy co najmniej kategorii „B” oraz o posiadaniu doświadczenia w prowadzeniu samochodu w ruchu drogowym;
- Kopii dokumentów potwierdzających co najmniej 5- letni staż pracy w jednej z następujących dziedzin: w turystyce, marketingu, sprzedaży, public relations, administracji publicznej, dyplomacji, w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym (świadectwa pracy, umowa o pracę, zaświadczenia, umowa- zlecenie, umowa o dzieło lub inne umowy cywilnoprawne, kontrakt menadżerski, opinie z miejsca pracy);
- Kopii dokumentów potwierdzających biegłą znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego i/lub języka japońskiego np. dyplom ukończenia studiów lingwistycznych lub filologicznych, dyplom ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych, świadectwo ukończenia szkoły za granicą z obcym językiem wykładowym, certyfikat, zaświadczenie, oświadczenie kandydata;
- Pisemnego opracowania na temat: „Koncepcja realizacji założeń strategicznych komunikacji marketingowej w roku 2020 ( na wybranym rynku).
POWIĄZANE WPISY
16 kwietnia 2025
LOT uruchamia bezpośrednie połączenie Warszawa – Reykjavik-Keflavik
12 kwietnia 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT zainaugurowały bezpośrednie rejsy na…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2025
Odbędzie się V edycja Hotelowego Tygodnia Ziemi
W dniach 22–25 kwietnia 2025 roku w Polsce odbędzie się piąta edycja Hotelowego Tygodnia…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
DOT współorganizatorem XVI Forum Promocji Turystycznej
Wydarzenie, organizowane przez redakcję portalu Waszaturystyka.pl, odbędzie się 28…
0 Komentarzy2 Minuty
11 kwietnia 2025
„Ciche godziny” i więcej, czyli jak Hydropolis dba o gości ze specjalnymi potrzebami.
Wśród nas są osoby, które mogą inaczej odbierać zewnętrzne bodźce. Dźwięki są dla nich za…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Ponad milion pasażerów w marcu 2025 w Katowice Airport
W pierwszym kwartale 2025 roku z usług Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” im.…
0 Komentarzy2 Minuty
25 kwietnia 2025
Mazowsze Srebrnym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Samorząd Województwa Mazowieckiego został Srebrnym Partnerem Strategicznym XVI edycji…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Turystyczna odwilż nad Bałtykiem. Nadmorskie miejscowości hitem wśród turystów
Sezon turystyczny na polskim wybrzeżu wyraźnie przyspiesza, mimo że dopiero co…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Dlaczego Małopolska?
Zastanawiasz się nad wyjazdem dla całej rodziny? A może chcesz spędzić weekend na…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
LOT uruchamia bezpośrednie połączenie Warszawa – Reykjavik-Keflavik
12 kwietnia 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT zainaugurowały bezpośrednie rejsy na…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2025
Odbędzie się V edycja Hotelowego Tygodnia Ziemi
W dniach 22–25 kwietnia 2025 roku w Polsce odbędzie się piąta edycja Hotelowego Tygodnia…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
DOT współorganizatorem XVI Forum Promocji Turystycznej
Wydarzenie, organizowane przez redakcję portalu Waszaturystyka.pl, odbędzie się 28…
0 Komentarzy2 Minuty
11 kwietnia 2025
„Ciche godziny” i więcej, czyli jak Hydropolis dba o gości ze specjalnymi potrzebami.
Wśród nas są osoby, które mogą inaczej odbierać zewnętrzne bodźce. Dźwięki są dla nich za…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Ponad milion pasażerów w marcu 2025 w Katowice Airport
W pierwszym kwartale 2025 roku z usług Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” im.…
0 Komentarzy2 Minuty
25 kwietnia 2025
Mazowsze Srebrnym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Samorząd Województwa Mazowieckiego został Srebrnym Partnerem Strategicznym XVI edycji…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Turystyczna odwilż nad Bałtykiem. Nadmorskie miejscowości hitem wśród turystów
Sezon turystyczny na polskim wybrzeżu wyraźnie przyspiesza, mimo że dopiero co…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Dlaczego Małopolska?
Zastanawiasz się nad wyjazdem dla całej rodziny? A może chcesz spędzić weekend na…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
LOT uruchamia bezpośrednie połączenie Warszawa – Reykjavik-Keflavik
12 kwietnia 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT zainaugurowały bezpośrednie rejsy na…
0 Komentarzy2 Minuty