Best Reisen: egzotyka nie musi być droga
Best Reisen Group udowadnia, że dzięki nowej strategii produktowej wyjazdy do dalekich krajów nie muszą być drogie.
Leila Ben Arfi, prezes Best Reisen Group, powiedziała: „Dotychczas dalekie kraje były utożsamiane z luksusem, a co za tym idzie kojarzone z wysokimi cenami. Oferta zazwyczaj oparta była o hotele klasy średniej wyższej i luksusowej. Tymczasem w wielu z tych krajów można zamieszkać w dobrych, niedrogich hotelach, dzięki czemu wyjazd staje się bardziej przystępny cenowo.”
W programie Zima 2018/2019, który wejdzie wkrótce do sprzedaży, znajdą się na przykład proste obiekty na Malediwach, z których korzystają zazwyczaj miłośnicy aktywnego wypoczynku. Różnica między tymi hotelami a resortami polega głównie na zakresie usług. Podczas gdy w resortach przygotowywany jest bogaty program dodatkowy, w postaci animacji czy oferty spa, w prostych hotelach goście jedynie nocują, a czas spędzają zazwyczaj poza obiektem.
Wiele z nich powstało z myślą o nurkach czy surferach, a informacja o charakterze hotelu podawana jest za każdym razem przy opisie w katalogu.
Wielu klientom zależy na odwiedzeniu danego kraju, chcą cieszyć się wypoczynkiem na pięknych plażach i kąpielami w lazurowym morzu. Dla takich osób programy animacyjne, baseny, czy bogata oferta gastronomiczna hoteli nie mają znaczenia.
Przyznaję, że w ostatnich latach zmienia się sposób podróżowania Polaków. Przy popularnych kierunkach takich jak kraje Afryki Północnej czy Europy Południowej zakres usług świadczonych przez hotel ma dla klienta bardzo duże znaczenie. Można nawet rzec, że to właśnie hotel a nie kierunek staje się celem podróży. W przypadku egzotyki liczy się sam kraj, jego historia, kultura i przyroda. I właśnie dla takich turystów, którzy nie chcą spędzać czasu w resorcie, przygotowaliśmy alternatywną ofertę z zakwaterowaniem w dwóch- i trzygwiazdkowych obiektach w najpiękniejszych zakątkach świata.”
Oferta na Zimę 2018/2019 zostanie wzbogacona o wiele nowych obiektów w takich krajach jak Malediwy, Seszele, Mauritius, Tajlandia i Wietnam. Best Reisen Group szacuje, że dzięki tańszej ofercie liczba klientów zwiększy się dwucyfrowo, podobnie wzrosnąć mają przychody firmy.
Leila Ben Arfi dodała: „Zeszły rok zakończyliśmy 30-procentowym wzrostem przychodów i 26-procentowym po stronie liczby klientów. W tym roku spodziewamy się także dwucyfrowych wzrostów w naszych wynikach finansowych i liczbie turystów.”
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty