Best Reisen – o ponad 11 proc. więcej klientów w 2015 roku

AG

Liczba klientów, którzy skorzystali z usług biura Best Reisen w 2015 roku wzrosła w porównaniu do roku 2014 o 11,5 proc.

Obroty firmy wzrosły o 9,5 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Mariusz Raban, dyrektor biura podkreślił: „W bieżącym roku w dalszym ciągu zwiększamy dywersyfikację produktową, podążając za głównymi trendami rynku. Na lato dodaliśmy następujące kierunki: Catanię, Teneryfę, Fuerteventure a także powiększyliśmy paletę kierunków Greckich – do dotychczasowych: Heraklionu, Rodos i Zakynthos, dodaliśmy Korfu i Kos.
DFynamicznie rośnie sprzedaż kierunków egzotycznych. Jedna z naszych specjalności sa pakiety „szyte na miarę” oprate o rejsy regularne. Jednym z naszych przebojów są Malediwy, w ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku odnotowaliśmy na tym kierunku ponad 20 proc. wzrost sprzedaży, w porównaniu z analogicznym okresem roku 2015. O ponad 10 proc. lepiej sprzedaje się Dubaj. Więcej też klientów wybiera Sri Lankę, Zanzibar Mauritius i Seszele.
Tak duże wzrosty sprzedaży „egzotyki to wynik coraz lepszej rozpoznawalności marki Best Reisen na rynku i kojarzenia jej z „dobrą” egzotyką. Pracujemy nad tym od lat i cieszymy się z osiąganych efektów. Rok 2016 przyniesie też zapewne zmiany w relacji sprzedaży egzotyki do czarterów. W 2016 spodziewamy się uzyskania podobnych do 2015 roku wyników sprzedaży kierunków czarterowych, ale dużego wzrostu segmentu egzotycznego. Wszystko wskazuje na to, że możemy z tego tytułu osiągnąć nawet 40 proc. naszych obrotów. Kolejnym pozytywnym sygnałem jest dużo większa ilość rezerwacji wyjazdów long haulowych w terminach wakacyjnych (lipiec, sierpień).”