Best Reisen – o ponad 11 proc. więcej klientów w 2015 roku
Liczba klientów, którzy skorzystali z usług biura Best Reisen w 2015 roku wzrosła w porównaniu do roku 2014 o 11,5 proc.
Obroty firmy wzrosły o 9,5 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.
Mariusz Raban, dyrektor biura podkreślił: „W bieżącym roku w dalszym ciągu zwiększamy dywersyfikację produktową, podążając za głównymi trendami rynku. Na lato dodaliśmy następujące kierunki: Catanię, Teneryfę, Fuerteventure a także powiększyliśmy paletę kierunków Greckich – do dotychczasowych: Heraklionu, Rodos i Zakynthos, dodaliśmy Korfu i Kos.
DFynamicznie rośnie sprzedaż kierunków egzotycznych. Jedna z naszych specjalności sa pakiety „szyte na miarę” oprate o rejsy regularne. Jednym z naszych przebojów są Malediwy, w ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku odnotowaliśmy na tym kierunku ponad 20 proc. wzrost sprzedaży, w porównaniu z analogicznym okresem roku 2015. O ponad 10 proc. lepiej sprzedaje się Dubaj. Więcej też klientów wybiera Sri Lankę, Zanzibar Mauritius i Seszele.
Tak duże wzrosty sprzedaży „egzotyki to wynik coraz lepszej rozpoznawalności marki Best Reisen na rynku i kojarzenia jej z „dobrą” egzotyką. Pracujemy nad tym od lat i cieszymy się z osiąganych efektów. Rok 2016 przyniesie też zapewne zmiany w relacji sprzedaży egzotyki do czarterów. W 2016 spodziewamy się uzyskania podobnych do 2015 roku wyników sprzedaży kierunków czarterowych, ale dużego wzrostu segmentu egzotycznego. Wszystko wskazuje na to, że możemy z tego tytułu osiągnąć nawet 40 proc. naszych obrotów. Kolejnym pozytywnym sygnałem jest dużo większa ilość rezerwacji wyjazdów long haulowych w terminach wakacyjnych (lipiec, sierpień).”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty