Best Western – zmiana nazwy i logo
Zarząd Best Western zapowiedział wprowadzenie nowej nazwy – Best Western Hotels&Resorts – a także odmienionych znaków firmowych. Zmiany mają podkreślać metamorfozę, jaką firma przeszła w ostatnich latach.
David Kong, President and Chief Executive Officer w Best Western Hotels & Resorts, powiedział: „Od ponad dwóch dekad Best Western posiada popularne, rozpoznawalne i dobrze widoczne logo. Jednak w związku ze stałym inwestowaniem w tę 69-letnią markę, czujemy potrzebę uświadomienia naszym klientom, jakie ulepszenia dla nich wprowadziliśmy. Wchodzimy w przyszłość z nowo zdefiniowaną tożsamością marki, która jasno pokazuje ofertę, a także umacnia nasz przekaz dzięki nowoczesnej i energetycznej identyfikacji wizualnej. Zaczęliśmy wszystko od początku. Nowe znaki firmowe zdecydowanie różnią się od poprzednich i ukazują aktualną, ulepszoną ofertę Best Western.”
Sieć Best Western ewoluowała znacząco w ciągu minionych dziesięciu lat. Nowa nazwa marki głównej, a także oddzielne znaki firmowe dla każdej marki hotelowej mają na celu zakomunikowanie podróżującym i inwestorom wprowadzonych zmian. Wśród nich można wymienić:
– ustanowienie stabilnego i rozwijającego się zespołu zarządzającego, prowadzonego przez Davida Konga, jednego z najbardziej doświadczonych dyrektorów generalnych w branży podróżniczej,
– podział portfolio firmy na trzy marki (Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier) w 2011 roku w celu lepszego dostosowania oferty do oczekiwań gości,
– wypracowanie pozycji lidera w branży pod względem wysokości wskaźnika RevPAR (dochód na jeden dostępny pokój) i zdobycie rekordowej liczby nagród branżowych.
Firma zmieni wkrótce nazwę z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts. Nowe logo będzie wyraźniej odzwierciedlać portfolio firmy składające się z sześciu marek: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. W nowym znaku firmowym znajdą się inicjały marki – „BW” – które będą wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji. Będzie to miało szczególne znaczenie w przestrzeni digitalowej, w której często znaleźć można ograniczenia dotyczące liczby wprowadzanych znaków.
Prace nad stworzeniem nowego logo zaczęły się dwa lata temu. Były zapoczątkowane przeprowadzeniem badań wśród podróżujących, partnerów i hotelarzy. W procesie rebrandingu Best Western skupia się na unowocześnieniu identyfikacji wizualnej firmy, a także na uwypuklaniu każdej ze swoich sześciu marek hotelowych. Nowe znaki firmowe będą bardziej funkcjonalne i bardziej zrozumiałe dla konsumentów.
Suzi Yoder, Senior Vice President of International Operations for Best Western Hotels & Resorts, dodała: „Poprzez wprowadzenie odrębnej identyfikacji wizualnej dla każdej z naszych marek hotelowych hotelarze i inwestorzy mogą być pewni, że goście będą widzieć i rozumieć różnice między nimi. Ta transparentność pomoże w prowadzeniu biznesu, a także z pewnością przyczyni się do większych zwrotów z inwestycji poczynionych przez hotelarzy.”
Nowe znaki firmowe Best Western zostaną oficjalnie wprowadzone w połowie listopada po uzyskaniu akceptacji ze strony właścicieli hoteli Best Western w Stanach Zjednoczonych.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
B&B Hotels Polska podsumowuje rok 2024 i zapowiada dalszy rozwój
Sieć B&B Hotels realizuje założenia strategii dla polskiego rynku, mówiącej o…
0 Komentarzy4 Minuty
17 stycznia 2025
a&o Hostels otwierają drugi obiekt w Belgii
Europejska sieć hosteli otworzyła swój 42. obiekt, znajdujący się w stolicy Belgii.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 stycznia 2025
All: w 2025 więcej wellness, kultury i ekologicznych rozwiązań
Rok 2024 był punktem zwrotnym w globalnej turystyce. Wrócono niemal całkowicie do…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Ferie 2025: coraz mniej wolnych miejsc, a ceny rosną
Do rozpoczęcia ferii zimowych w Polsce pozostało kilka dni. Jako pierwsi, swój zimowy…
0 Komentarzy4 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2025
IGHP: udany rok 2024 w hotelach
Rok 2024 hotelarze oceniają pozytywnie – wynika z najnowszej ankiety przeprowadzonej…
0 Komentarzy9 Minuty
9 stycznia 2025
PHH: Courtyard, Renaissance i Hampton liderami w swoich segmentach
Wszystkie trzy warszawskie hotele przylotniskowe należące do Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
Władysław Grochowski przedstawia plany Arche na 2025. Pięć nowych hoteli rocznie i rozwój EkoFarmy
Notowane na Catalyst Arche S.A. to deweloper hotelowo-mieszkaniowy oraz największy w…
0 Komentarzy7 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty