Bezdotykowe automaty do samodzielnej odprawy na lotnisku w Dubaju
W ubiegłym roku linia Emirates wprowadziła na lotnisku w Dubaju automaty do samodzielnej odprawy. Teraz idzie o krok dalej – 32 samoobsługowe automaty do odprawy bagażu i 16 kiosków do odprawy można obsługiwać za pomocą osobistych urządzeń mobilnych jak smartfony, bez konieczności dotykania wspólnych ekranów.
W samoobsługowych kioskach klienci mogą dokonać odprawy, otrzymać kartę pokładową, wybrać miejsce na pokładzie samolotu oraz zdać bagaż. Dodano także nowe opcje związane z samodzielnym uiszczeniem płatności, na przykład w przypadku wykupienia dodatkowego bagażu już na lotnisku.
Kioski do samodzielnej odprawy, umieszczone w strefie odprawy ekonomicznej Terminalu 3 w Dubaju są uzupełnieniem stanowisk obsadzonych przez pracowników odprawy Emirates. Takie rozwiązanie znacznie skraca czas oczekiwania klientów w okresach wzmożonego ruchu na lotnisku i poprawia jednocześnie jakość obsługi klientów w Dubaju. Usługa jest dostępna dla klientów podróżujących do wszystkich miejsc docelowych z wyjątkiem USA, Kanady, Chin, Indii i Hongkongu, co jest związane z dodatkowymi wymaganiami dla tych miejsc docelowych. Planowane jest zwiększenie liczby kiosków w strefie odpraw dla klasy pierwszej oraz biznes.
Nowe, bezdotykowe rozwiązania to efekt działań linii Emirates w kierunku zapewniania swoim klientom komfortowej podróży. Podróżujący mogą ponadto skorzystać ze zintegrowanej ścieżki biometrycznej, która umożliwia szybkie przejście wszystkich formalności na lotnisku w Dubaju. Korzystając z najnowszej technologii biometrycznej twarzy, pasażerowie Emirates mogą odprawić się przed lotem, dopełnić formalności imigracyjnych, skorzystać z poczekalni Emirates i wejść na pokład samolotu.
Z inteligentnych bezdotykowych rozwiązań można korzystać także na pokładzie. Podróżujący mogą przeglądać cyfrowe menu na swoich urządzeniach mobilnych w aplikacji Emirates, zarówno w trybie online, jak i offline. Dostępne jest także Wi-Fi Emirates, dzięki czemu klienci nie muszą kupować dodatkowego pakietu danych.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty