Bezpłatny dostęp do Bidroom dla właścicieli kart Visa
Visa ogłosiła rozpoczęcie trzyletniej współpracy z platformą do rezerwacji hoteli Bidroom. Za jej sprawą Europejscy właściciele kart Visa mogą korzystać z serwisu bezpłatnie przez 6 miesięcy.
W odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie konsumentów na usługi internetowych platform turystycznych (OTA), Bidroom oferuje możliwość rezerwacji pokoi hotelowych w konkurencyjnych stawkach. Serwis współpracuje z hotelami jako prywatny i bezpośredni kanał rezerwacyjny oparty na zasadzie 0 proc. prowizji, dzięki której są one w stanie zaoferować zarejestrowanym użytkowników 5-25 proc. zniżki na ceny pokoi (w porównaniu do cen oferowanych przez znane platformy rezerwacyjne).
Europejscy użytkownicy Visa mogą się zarejestrować na visa.bidroom.com, żeby korzystać z serwisu przez 6 darmowych miesięcy, uzyskując dostęp do ponad 120,000 hoteli i apartamentów na całym świecie. Po sześciomiesięcznym okresie próbnym będą mogli uzyskać dostęp do platformy subskrypcyjnej Bidroom po obniżonej cenie 29,50 euro za rok.
Mike Lemberger, Senior Vice President Products and Solutions w Visa Europe, powiedział: “Nasz ludzki apetyt na podróżowanie po świecie nieustannie rośnie. Na bieżąco szukamy rozwiązań, które ułatwią i wzbogacą turystykę właścicielom kart Visa. Dlatego jesteśmy zadowoleni, że możemy udostępnić europejskim właścicielom kart Visa dostęp do alternatywngo serwisu do rezerwacji hoteli, jakim jest Bidroom.”
Aby skorzystać z 6 miesięcy darmowego dostępu do serwisu, należy potwierdzić możliwość rejestracji, podając swój numer karty Visa na visa.bidroom.com. Właściciele kart objętych ofertą natychmiastowo przejdą na stronę utworzenia konta.
Michael Ros, prezes Bidroom.com, dodał: „Jesteśmy dumni, że Visa chce wspierać podróżników na całym świecie, zachęcając ich do skorzystania z naszej platformy. To sukces dla całej branży turystycznej. Nasze założenie wykluczenia prowizji od rezerwacji nie tylko pozwala zaoszczędzić na podróżach, ale też zwiększa zyski naszych hotelarzy. Dzięki temu mogą się skupić na podnoszeniu jakości obsługi gości.”
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty