Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego za złotówkę
Ruszyła wspólna akcja promocyjna mPay i Mastercard adresowana do osób odwiedzających Tatrzański Park Narodowy. Na turystów czeka 20 tys. biletów w cenie 1 zł. Wystarczy kupować je za pomocą aplikacji mobilnej i dowolnej karty płatniczej.
Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego są dostępne w aplikacji mobilnej mPay od pierwszej połowy lipca. Teraz jej użytkownicy mogą nie tylko omijać długie kolejki do kas, ale także kupować wejściówki znacznie taniej. Z biletów kosztujących tylko 1 zł może korzystać każdy, kto dokona zakupu przy użyciu aplikacji mPay i dowolnej karty płatniczej zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass. Celem wspólnej akcji mPay i Mastercard jest propagowanie mobilnego stylu życia oraz zachęcanie do korzystania z nowoczesnych, bezgotówkowych rozwiązań płatniczych.
Akcją objęte są bilety jednorazowe do TPN, których standardowe ceny wynoszą 5 zł (normalne) i 2,5 zł (ulgowe). Użytkownicy mPay mogą korzystać z promocji wielokrotnie aż do wyczerpania puli 20 tys. biletów, nie dłużej jednak niż do końca roku. W ramach jednej transakcji można dokonać zakupu aż 5 promocyjnych wejściówek, np. dla członków rodziny, znajomych czy uczestników grupowej wycieczki.
Jacek Bykowski, prezes zarządu mPay S.A., powiedział: „Letnia inicjatywa mPay i Mastercard nawiązuje do ubiegłorocznych akcji promocyjno-edukacyjnych, które cieszyły się ogromną popularnością wśród pasażerów komunikacji miejskiej. Jesteśmy przekonani, że również tym razem uda nam się zwrócić uwagę wielu osób na to, jak bardzo nowoczesne formy płatności mogą ułatwiać codzienne życie.”
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 października 2024
Pomorskie w gronie Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 29 października 2024 w Warszawie. Jednym z…
0 Komentarzy11 Minuty