Bilety Ryanair do kupienia przez Amadeus

fot. materiały prasowe

Ryanair i firma Amadeus, specjalizująca się w technologiach turystycznych, ogłosiły swoje nowe partnerstwo dystrybucyjne. Ma ono na celu rozszerzyć dostęp do oferty przewoźnika dla bazy klientów firmy Amadeus.

W sytuacji, gdy przedsiębiorstwa w całej Europie zmagają się z rosnącą presją ekonomiczną i inflacyjną, Ryanair zapewnia wiodące na rynku połączenia, częstotliwości, punktualność i ceny w Europie, które można teraz rezerwować za pośrednictwem platformy Amadeus Travel od końca 2022 roku.

Partnerstwo wspiera wizję Ryanair, aby zwiększyć swoją widoczność i zasięg wśród klientów Amadeus, szczególnie w przypadku podróży biznesowych. Płynna integracja z przepływami i procesami rezerwacyjnymi Amadeus zapewni klientom wysoką wydajność operacyjną w wyszukiwaniu, rezerwowaniu i obsłudze treści od Ryanair, a także możliwość zaoferowania szerszego wyboru opcji podróży dla oszczędnych podróżnych.

Rozszerzona oferta podróży Ryanair może nie tylko przynieść klientom znaczne oszczędności, ale także pomoże im w zarządzaniu emisją dwutlenku węgla i wzmocni ich referencje ESG, dzięki najniższej emisji CO2 na pasażera/kilometr wśród wszystkich głównych europejskich linii lotniczych, co jest osiągnięciem popartym strategią dekarbonizacji Pathway to Net Zero by 2050. Jest to misja wyraźnie podzielana przez firmę Amadeus, a nowe partnerstwo przyczyni się do ujawnienia tych ekologicznych ofert jeszcze szerszej publiczności.

„Mamy przyjemność ogłosić partnerstwo z firmą Amadeus, światowym liderem w dziedzinie technologii podróży, co jeszcze bardziej rozszerza ofertę Ryanair i umożliwia klientom korporacyjnym, w szczególności, szerszy dostęp do naszej bezkonkurencyjnej sieci połączeń, wysokiej częstotliwości, punktualności i bezkonkurencyjnie niskich cen, gdy wracają do współpracy z kolegami twarzą w twarz. Cieszymy się na współpracę z firmą Amadeus i jej efektywnym rozwiązaniem dystrybucyjnym oraz wiodącą w branży siecią w nadchodzących latach” – powiedział Dara Brady z linii lotniczej Ryanair.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Ryanair zdecydował się na wykorzystanie technologii Amadeus do wsparcia swojej strategii dystrybucyjnej. To partnerstwo ilustruje wartość naszej platformy dla tanich przewoźników, oferując linii lotniczej dostęp do najszerszej sieci sprzedawców usług turystycznych na całym świecie oraz technologię, która pomaga im w pełni wykorzystać kanał pośredni. Partnerstwo to jest kolejnym przykładem naszego zaangażowania w dostarczanie sprzedawcom najszerszych i najbardziej istotnych treści turystycznych z dowolnego źródła technologicznego, z płynną i bezproblemową integracją z ich codziennymi narzędziami i procesami” – dodał Jose-Luis Aragon, regionalny wiceprezes ds. dystrybucji lotniczej w Europie, Amadeus.

Ryanair: 1,37 mld euro zysku za pierwsze półrocze i rekordowa liczba pasażerów w II kwartale