Biura zarobią na biletach do teatru dzięki Travelport
Wtyczka Ingresso Entertainment Tickets, pozwala biurom podróży w prosty sposób zarabiać dzięki dodawaniu biletów do teatrów i obiektów turystycznych do rezerwacji podróży dokonywanych na platformie Travelport Smartpoint.
Firma Travelport, dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności, poinformowała, że wtyczka Ingresso Entertainment Tickets jest już dostępna w Travelport Smartpoint.
Używając wtyczki Ingresso Entertainment Tickets, która jest dostępna bezpłatnie w serwisie Travelport Marketplace, biura mogą wyszukiwać bilety i sprzedawać je klientom w trzech prostych krokach. Umożliwia ona również biurom podróży używanie wirtualnych kart kredytowych eNett, które są o wiele bardziej wydajne i bezpieczne oraz mniej narażone na oszustwa.
Inne zalety wtyczki Ingresso Tickets:
• Biura podróży mogą ustalać swoje własne ceny i prowizje płatne natychmiast, bez potrzeby wystawiania faktur.
• Najlepsze ceny biletów na szeroką gamę imprez na całym świecie.
• Możliwość wyszukiwania według kodu lotniska lub ogólnych wyrażeń, np. „wycieczki po Nowym Jorku”.
• Natychmiastowe potwierdzenia e-mail bez konieczności oczekiwania na rezerwacje dokonywane przez pośredników.
• Informacje o zakupionych biletach są w pełni zintegrowane z rezerwacjami pasażerów oraz systemami back-office.
Nowa aplikacja stanowi część szerszej strategii firmy Travelport zakładającej zapewnianie klientom najlepszych ofert i funkcjonalności za pomocą najnowocześniejszych narzędzi dla biur podróży. Travelport w ramach swojej platformy Travel Commerce Platform współpracuje z siecią 800 programistów, którzy tworzą własne aplikacje, przyspieszają wprowadzanie znakomitych aplikacji oraz pomagają zapewnić nowe źródła przychodów dla biur podróży współpracujących z Travelport.
Bart van Schriek, dyrektor generalny Grupy Ingresso, powiedział: „Najnowsza aplikacja to dobra wiadomość dla biur podróży współpracujących z Travelport, ponieważ mogą one teraz korzystać z technologii Ingresso, zapewniającej im dostęp do tych samych biletów, które są sprzedawane w kasach. Wtyczka Ingresso Entertainment Tickets jest przyjazna dla użytkowników i umożliwia łatwe wyszukiwanie, filtrowanie i rezerwowanie biletów na szereg imprez na całym świecie, a także otrzymywanie natychmiastowych potwierdzeń rezerwacji”.
Pieter Van Der Voort, dyrektor ds. współpracy w firmie Travelport , dodał : „Bardzo cieszymy się, że możemy zaoferować biurom podróży dostęp do wtyczki Ingresso Entertainment Tickets na naszej platformie Travelport Smartpoint. Zapewnia ona realną możliwość sprzedaży produktów powiązanych, przy czym biura mogą same ustalać ich ceny oraz wysokość swojej prowizji w celu zwiększenia przychodów. Wtyczka ta stanowi część strategii firmy Travelport zakładającej inwestycje w opracowywanie nowych koncepcji i technologii na otwartej platformie udostępniającej szerokie oferty i usprawniającej obsługę klienta. Jesteśmy zadowoleni, że Grupa Ingresso dostrzegła korzyści, jakie może jej przynieść platforma Travel Commerce Platform firmy Travelport”.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty