Biuro turystyczne Rainbow Tours nagrodzone za kampanie reklamowe
6 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow Tours odebrał 2 statuetki w konkursie Effie Awards 2014. Srebrne Effie za kampanię “Zwierzaki” -Lato 2014 oraz Brązowe Effie za kampanię „ Prawdziwa Egzotyka”-Egzotyka 2013/14.
Srebrne Effie trafiło do Rainbow Tours za kampanię „Zwierzaki” – Lato 2014. W reklamach pokazane zostały wakacje w każdym gatunku, dopasowane do potrzeb danej osoby – ponieważ każdy konsument to inne „wakacyjne zwierzę”. W zbudowaniu klimatu bardzo pomógł głos Krystyny Czubówny, głos doskonale znany z filmów przyrodniczych.
„Prawdziwa egzotyka…to coś, czego nie widziałeś…”- Celem tej kampanii było umocnienie wizerunku touroperatora, jako lidera w dziedzinie organizowania wycieczek egzotycznych, który ma w swojej ofercie największy wybór miejsc i sposobów na spędzenie urlopu. „Prawdziwa egzotyka” została doceniona przez jury i zdobyła Brązowe Effie.
W jednym i drugim przypadku kampania obejmowała: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w salonach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narzędzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym. Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com
Do tegorocznej edycji Effie Awards reklamodawcy zgłosili 170 kampanii. Effie to jedyny tak prestiżowy konkurs marketingowy na świecie, zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność komunikacyjną oraz wysokie wyniki biznesowe.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty