Biznesmeni lubią latać easyJet
Brytyjska linia lotnicza easyJeto głosiła, że po raz pierwszy w historii przewiozła na pokładach swoich samolotów 12 milionów pasażerów biznesowych w ciągu kolejnych 12 miesiecy (do marca 2014). Jeden na pięciu z 62 milionów pasażerów easyJet podróżuje w celach biznesowych.
W 2010 roku, linia zabrała na pokład swoich samolotów 8,4 miliona pasażerów podróżujących służbowo. Oznacza to wzrost liczby podróży biznesowych w ciągu 4 lat o 44 proc.
W ibiegłym roku w easyJet kontynuowano poszerzanie oferty podróży służbowych. Wprowadzono taryfę Inclusive Fare, która łączy Flexi Fare (oferta nieograniczonej możliwość zmiany daty podróży do dwóch godzin przed planowanym wylotem) oraz przywilej pierwszeństwa wejścia na pokład samolotu na większości głównych lotnisk.
Carolyn McCall, prezes easyJet powiedziała: „Wzrost podróżujących w celach biznesowych pokazuje, że sprawdza się kierunek w strategii rozwoju firmy, który obraliśmy w 2010 roku. Zwiększyliśmy atrakcyjność naszej oferty podróży służbowych dzięki takim propozycjom jak wybór miejsc w samolocie, taryfa Inclusive Fares i oferta Fast Track. Każde z tych rozwiązań pozwoliło nam przyciągnąć więcej pasażerów biznesowych i poszerzyć nasze udziały w rynku podróży korporacyjnych. Wzrost podróżujących może być również odczytywany jako sygnał rosnącego zaufania do nas ze strony przedsiębiorstw w całej Europie. Rynki wielu krajów, w tym także rynek Wielkiej Brytanii, zaczynają odczuwać poprawę sytuacji ekonomicznej. Oferta easyJet łączy szeroką sieć destynacji biznesowych, niskie ceny i miłą obsługę. Wierzymy, że taka kombinacja pozwoli nam zdobywać coraz szersze udziały w rynku podróży służbowych.”
easyJet był jednym z pierwszych niskokosztowych przewoźników, który już w 2007 roku udostępnił swoją ofertę lotów w systemie GDS wykorzystywanym przez firmy obsługujące wyjazdy służbowe.
W zeszłym roku easyJet wprowadził również Inclusive Fare, ofertę kierowaną do pasażerów korporacyjnych i partnerów biznesowych. Pozwala ona na łatwe i szybkie dokonanie rezerwacji lotniczej. Dzięki możliwości łączenia oferty z elastycznym wyborem miejsca w samolocie i rezerwacją bagażu, Inclusive Fare jest bardzo ceniona przez bookerów korporacyjnych. Usługa dostępna jest przez systemy GDS lub inne systemy rezerwacyjne związane z API.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Lotnisko w Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024 roku
11 listopada lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2024
Air Baltic połączył Rzeszów z Rygą
Od 8 listopada 2024 roku z lotniska w podrzeszowskiej Jasionce można polecieć do Rygi.…
0 Komentarzy3 Minuty
8 listopada 2024
Polscy turyści polecieli do Bahrajnu. Exim Tours uruchomił rejsy z Katowic
Exim tours zabrał pasażerów na pierwszą podróż do Bahrajnu. Premierowy lot wystartował 1…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
Emirates wznawiają codzienne loty z Dubaju do Edynburga
Emirates wznowiły codzienne loty z Dubaju do Edynburga. Nowe połączenie jest ósmym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
TAP Air Portugal wznawia połączenia z Lizbony do Manaus
TAP Air Portugal wznowił połączenia z Lizbony do Manaus w brazylijskim stanie Amazonas.…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Ryanair przewiózł 18,3 mln pasażerów w październiku
Ryanair opublikował wyniki za październik 2024. Irlandzki przewoźnik obsłużył w minionym…
0 Komentarzy1 Minuta
7 listopada 2024
Zielona Góra-Babimost: rekordowy październik na lotnisku. Wzrost liczby pasażerów o 54 proc. w porównaniu do 2023
W październiku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 8 151 pasażerów, co stanowi…
0 Komentarzy1 Minuty