Biznesmeni lubią latać easyJet
Brytyjska linia lotnicza easyJeto głosiła, że po raz pierwszy w historii przewiozła na pokładach swoich samolotów 12 milionów pasażerów biznesowych w ciągu kolejnych 12 miesiecy (do marca 2014). Jeden na pięciu z 62 milionów pasażerów easyJet podróżuje w celach biznesowych.
W 2010 roku, linia zabrała na pokład swoich samolotów 8,4 miliona pasażerów podróżujących służbowo. Oznacza to wzrost liczby podróży biznesowych w ciągu 4 lat o 44 proc.
W ibiegłym roku w easyJet kontynuowano poszerzanie oferty podróży służbowych. Wprowadzono taryfę Inclusive Fare, która łączy Flexi Fare (oferta nieograniczonej możliwość zmiany daty podróży do dwóch godzin przed planowanym wylotem) oraz przywilej pierwszeństwa wejścia na pokład samolotu na większości głównych lotnisk.
Carolyn McCall, prezes easyJet powiedziała: „Wzrost podróżujących w celach biznesowych pokazuje, że sprawdza się kierunek w strategii rozwoju firmy, który obraliśmy w 2010 roku. Zwiększyliśmy atrakcyjność naszej oferty podróży służbowych dzięki takim propozycjom jak wybór miejsc w samolocie, taryfa Inclusive Fares i oferta Fast Track. Każde z tych rozwiązań pozwoliło nam przyciągnąć więcej pasażerów biznesowych i poszerzyć nasze udziały w rynku podróży korporacyjnych. Wzrost podróżujących może być również odczytywany jako sygnał rosnącego zaufania do nas ze strony przedsiębiorstw w całej Europie. Rynki wielu krajów, w tym także rynek Wielkiej Brytanii, zaczynają odczuwać poprawę sytuacji ekonomicznej. Oferta easyJet łączy szeroką sieć destynacji biznesowych, niskie ceny i miłą obsługę. Wierzymy, że taka kombinacja pozwoli nam zdobywać coraz szersze udziały w rynku podróży służbowych.”
easyJet był jednym z pierwszych niskokosztowych przewoźników, który już w 2007 roku udostępnił swoją ofertę lotów w systemie GDS wykorzystywanym przez firmy obsługujące wyjazdy służbowe.
W zeszłym roku easyJet wprowadził również Inclusive Fare, ofertę kierowaną do pasażerów korporacyjnych i partnerów biznesowych. Pozwala ona na łatwe i szybkie dokonanie rezerwacji lotniczej. Dzięki możliwości łączenia oferty z elastycznym wyborem miejsca w samolocie i rezerwacją bagażu, Inclusive Fare jest bardzo ceniona przez bookerów korporacyjnych. Usługa dostępna jest przez systemy GDS lub inne systemy rezerwacyjne związane z API.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty