Blog Grecosa nagrodzony
„Grecja na żywo”, blog tworzony przez pracowników Grecosa, znalazł się ponownie w gronie laureatów konkursu Power of Content Marketing.
Prestiżowe wyróżnienie branży marketingowej zostało przyznane touroperatorowi w kategorii „Portal tematyczny dla klientów”. Nagroda dla www.grecjanazywo.pl jest w tej edycji konkursu jedyną dla firmy z branży turystycznej.
Power of Content Marketing Awards (początkowo pod nazwą Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jury konkursu tworzą eksperci content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa. Specjaliści oceniają nadsyłane prace i przyznają złote, srebrne i brązowe odznaczenia.
Blog „Grecja na żywo” zdobył Brąz w kategorii „Portal tematyczny dla klientów”
Jury przyznało też Złoto – dla technologicznego LenovoZone. Celem konkursu – według organizatorów Power of Content Marketing – jest „upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich”.
Za bardzo ciekawy projekt, estetyczne i nowoczesne wykonanie oraz zachęcające do podróżowania myślami zdjęcia” – tak brzmiała argumentacja wyróżnienia dla „Grecji na żywo”, gdy rok temu blog został nagrodzony dwoma Złotami, także w kategorii „Content marketing – turystyka”.
Bogna Jaśkowiak, dyrektor marketingu w Grecosie, powiedziała: „Ponowne wyróżnienie, i to w tak prestiżowej, otwartej na różne branże kategorii, potwierdza wysoką ocenę bloga tworzonego przez pasjonatów Grecji. „Grecja na żywo” to jedyny tak rozbudowany blog touroperatora dotyczący jednego kraju (Grecji). Tworzymy go siłami zespołu Działu Marketingu, przy ogromnym udziale naszych kolegów. Unikalność bloga budują z zaangażowaniem prawdziwi grekomaniacy: rezydenci, piloci i animatorzy Grecosa, ale też nasi klienci i przyjaciele marki.
Dzięki blogowi promujemy grecką filozofię siga-siga. To jeden z kilku naszych kanałów wykorzystanych do kampanii ukazującej styl życia Greków, wspieranej przez kanały social media i przez działania zewnętrzne. Wpisy „Wymarzona podróż poślubna” czy „Mamma Mia! – wakacje jak z filmu” sprawiają, że nie tylko klienci Grecosa przed wakacjami w Helladzie czytają i oglądają „Grecję na żywo”. Blog informuje i pokazuje zakątki i zwyczaje kraju najczęściej wybieranego przez Polaków na wakacje. Udostępniony do pobrania jest 50-stronicowy e-book z poradami dla osób podróżujących z dziećmi. Miejsce na własne relacje mają też czytelnicy.
Tak rozumiemy i realizujemy swoją misję popularyzowania mniej znanych twarzy Grecji, jako specjaliści od wielkich greckich wakacji.”
POWIĄZANE WPISY
21 marca 2025
Odwiedź Francję po igrzyskach
Przedstawiciele atrakcji turystycznych z Francji zaprezentowali się na warsztatach dla…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2025
Zima w tropikach? Itaka startuje ze sprzedażą sezonu 25/26
Itaka rozpoczyna promocyjną sprzedaż sezonu zima 25/26. Touroperator stawia na egzotykę,…
0 Komentarzy15 Minuty
19 marca 2025
Morza marzeń. Rejsy z Itaką
Z roku na rok dynamicznie rośnie popularność rejsów wycieczkowych. Rejsy stają się stylem…
0 Komentarzy9 Minuty
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2025
Wiosenna edycja Meet the Bidder 2025
26 marca br. w hotelu Arche w Warszawie odbyła się wiosenna, kameralna edycja Meet the…
0 Komentarzy1 Minuty
26 marca 2025
Synergia 2025: 200 ekspertów turystyki na spotkaniu Coral Travel w Egipcie
Coral Travel Poland zorganizował spotkanie partnerów biznesowych, Synergia 2025, które…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Gheorghe Cristescu nowym prezesem Itaka Hospitality
Gheorghe Cristescu, były prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, objął stanowisko prezesa…
0 Komentarzy1 Minuty
25 marca 2025
Zapraszamy na grecki workshop do Wrocławia
W dniu 3 kwietnia 2025 roku we Wrocławiu odbędzie się spotkanie z greckimi regionami i…
0 Komentarzy1 Minuty
21 marca 2025
Odwiedź Francję po igrzyskach
Przedstawiciele atrakcji turystycznych z Francji zaprezentowali się na warsztatach dla…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2025
Zima w tropikach? Itaka startuje ze sprzedażą sezonu 25/26
Itaka rozpoczyna promocyjną sprzedaż sezonu zima 25/26. Touroperator stawia na egzotykę,…
0 Komentarzy15 Minuty
19 marca 2025
Morza marzeń. Rejsy z Itaką
Z roku na rok dynamicznie rośnie popularność rejsów wycieczkowych. Rejsy stają się stylem…
0 Komentarzy9 Minuty
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2025
Wiosenna edycja Meet the Bidder 2025
26 marca br. w hotelu Arche w Warszawie odbyła się wiosenna, kameralna edycja Meet the…
0 Komentarzy1 Minuty
26 marca 2025
Synergia 2025: 200 ekspertów turystyki na spotkaniu Coral Travel w Egipcie
Coral Travel Poland zorganizował spotkanie partnerów biznesowych, Synergia 2025, które…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Gheorghe Cristescu nowym prezesem Itaka Hospitality
Gheorghe Cristescu, były prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, objął stanowisko prezesa…
0 Komentarzy1 Minuty
25 marca 2025
Zapraszamy na grecki workshop do Wrocławia
W dniu 3 kwietnia 2025 roku we Wrocławiu odbędzie się spotkanie z greckimi regionami i…
0 Komentarzy1 Minuty
21 marca 2025
Odwiedź Francję po igrzyskach
Przedstawiciele atrakcji turystycznych z Francji zaprezentowali się na warsztatach dla…
0 Komentarzy2 Minuty