Blog Grecosa nagrodzony
„Grecja na żywo”, blog tworzony przez pracowników Grecosa, znalazł się ponownie w gronie laureatów konkursu Power of Content Marketing.
Prestiżowe wyróżnienie branży marketingowej zostało przyznane touroperatorowi w kategorii „Portal tematyczny dla klientów”. Nagroda dla www.grecjanazywo.pl jest w tej edycji konkursu jedyną dla firmy z branży turystycznej.
Power of Content Marketing Awards (początkowo pod nazwą Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jury konkursu tworzą eksperci content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa. Specjaliści oceniają nadsyłane prace i przyznają złote, srebrne i brązowe odznaczenia.
Blog „Grecja na żywo” zdobył Brąz w kategorii „Portal tematyczny dla klientów”
Jury przyznało też Złoto – dla technologicznego LenovoZone. Celem konkursu – według organizatorów Power of Content Marketing – jest „upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich”.
Za bardzo ciekawy projekt, estetyczne i nowoczesne wykonanie oraz zachęcające do podróżowania myślami zdjęcia” – tak brzmiała argumentacja wyróżnienia dla „Grecji na żywo”, gdy rok temu blog został nagrodzony dwoma Złotami, także w kategorii „Content marketing – turystyka”.
Bogna Jaśkowiak, dyrektor marketingu w Grecosie, powiedziała: „Ponowne wyróżnienie, i to w tak prestiżowej, otwartej na różne branże kategorii, potwierdza wysoką ocenę bloga tworzonego przez pasjonatów Grecji. „Grecja na żywo” to jedyny tak rozbudowany blog touroperatora dotyczący jednego kraju (Grecji). Tworzymy go siłami zespołu Działu Marketingu, przy ogromnym udziale naszych kolegów. Unikalność bloga budują z zaangażowaniem prawdziwi grekomaniacy: rezydenci, piloci i animatorzy Grecosa, ale też nasi klienci i przyjaciele marki.
Dzięki blogowi promujemy grecką filozofię siga-siga. To jeden z kilku naszych kanałów wykorzystanych do kampanii ukazującej styl życia Greków, wspieranej przez kanały social media i przez działania zewnętrzne. Wpisy „Wymarzona podróż poślubna” czy „Mamma Mia! – wakacje jak z filmu” sprawiają, że nie tylko klienci Grecosa przed wakacjami w Helladzie czytają i oglądają „Grecję na żywo”. Blog informuje i pokazuje zakątki i zwyczaje kraju najczęściej wybieranego przez Polaków na wakacje. Udostępniony do pobrania jest 50-stronicowy e-book z poradami dla osób podróżujących z dziećmi. Miejsce na własne relacje mają też czytelnicy.
Tak rozumiemy i realizujemy swoją misję popularyzowania mniej znanych twarzy Grecji, jako specjaliści od wielkich greckich wakacji.”
POWIĄZANE WPISY
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty
24 października 2024
Polacy na zimowe wakacje wybierają egzotyczne kraje. Na czele Indie, Kolumbia i Filipiny
Coraz więcej Polaków decyduje się na egzotyczne wakacje zimą, a liczba podróżujących…
0 Komentarzy1 Minuty
22 października 2024
Brytyjski regulator zatwierdza sprzedaż Thomasa Cooka grupie eSky. Firma spodziewa się miliarda zł ze sprzedaży pakietów w 2025 roku
Na początku października transakcję zakupu Thomasa Cooka przez eSky od chińskiego…
0 Komentarzy4 Minuty
21 października 2024
Korea Południowa z Nekera – dobry kierunek na urlop
Marzysz o wyjątkowych wakacjach, które połączą nowoczesność z tradycją? Szukasz…
0 Komentarzy7 Minuty
21 października 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 dalej w dół
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
21 października 2024
Umowa między Itaką i Wakacje.pl przedłużona. Pod koniec kolejnego sezonu nastąpi ocena współpracy
Itaka, wiodący polski touroperator ogłosił przedłużenie umowy z największą na rynku…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
MerlinX wśród Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
MerlinX to wszechstronna porównywarka, dobrze znana w polskiej branży turystycznej. Jako…
0 Komentarzy1 Minuty
15 października 2024
Biura podróży – ceny wycieczek na lato 2025 zbliżają się do lokalnego minimum
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025,…
0 Komentarzy4 Minuty