BlueVendo ułatwia płatności touroperatorom
Wdrożony na platformie BlueVendo system PayByNet pozwala m.in. na uruchomienie automatycznego księgowania z wykorzystaniem możliwości wirtualnych rachunków mass-collect. Z takiego rozwiązania korzysta już Exim Tours.
BlueVendo to profesjonalne oprogramowanie back-office dla touroperatorów, które pozwala na efektywną obsługę rezerwacji i ułatwia prowadzenie rozliczeń z agentami i kontrahentami. Z platformy korzysta już ok. 50 organizatorów oraz 4,5 tysiąca pośredników turystycznych. Firma zapewnia dostęp do PayByNet, bez konieczności dokonywania inwestycji i zmian informatycznych po stronie klientów.
Artur Kusak, dyrektor zarządzający w BlueVendo powiedział: „Od kliku lat rozwijamy oprogramowanie back-office dla organizatorów podróży z Polski i z Niemiec. System płatności PayByNet jest świetnym rozwiązaniem, szczególnie dla rezerwacji typu „last minute”, ponieważ umożliwia automatyczne potwierdzanie rezerwacji natychmiast po dokonaniu płatności przez klienta. Co ważne, rozwiązanie od strony touroperatora jest proste w obsłudze księgowej.”
PayByNet to system płatności internetowych, który pozwala na bezpośrednie przesyłanie pieniędzy pomiędzy klientem a touroperatorem. Usługa ta umożliwia błyskawiczną i gwarantowaną realizację płatności online, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dokonana płatność jest nieodwoływalna, a przekazana do touroperatora w trybie 'live’ informacja jest równoważna z gwarancją wpłaty. Dzięki takiemu rozwiązaniu sprzedawca towaru lub usługi może natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia, bez oczekiwania na fizyczne wpłynięcie środków na konto.
Artur Wojtczuk, dyrektor odpowiedzialny za rozwój PayByNet w KIR S.A. powiedział: „Środki w usłudze PayByNet trafiają do odbiorcy w schemacie jedna płatność – jeden przelew, co w połączeniu z brakiem pomniejszania wpłaty o wartość prowizji, ułatwia księgowanie po stronie sprzedawcy. Dodatkowo, usługa PayByNet jest jedyną usługą płatności internetowych w Polsce, która ze względu na swój schemat dzialania, jest w stanie obsługiwać i współpracować z systememami płatności masowych tzw. mass-collect, pozwalającymi na pełną automatykę procesów księgowych. Dzięki takiemu połączeniu dużo łatwiej zarządzać płatnościami, a tym samym można zoptymalizować koszty księgowe.”
Tomáŝ Husar, dyrektor zarządzający w Exim Tours skomentował: „Korzystamy z systemu rezerwacyjnego BlueVendo, a do obsługi ruchu w rezerwacjach i sprzedaży ofert wykorzystujemy system mass-collect. W momencie dokonywania rezerwacji każdemu klientowi przypisywany jest indywidualny numer wirtualnego rachunku bankowego dla realizowanego zamówienia. Pomaga to w identyfikacji osoby i transakcji. Od niedawna udstępniamy naszym klientom system PayByNet. Dzięki niemu całość transakcji, łącznie z rozksięgowaniem przebiega w pełni automatycznie, co zmniejsza koszty, ułatwia pracę i zwiększa efektywność. Płatności są od razu kierowane na indywidualne, wirtualne konto bankowe klienta. Ma to szczególne znaczenie przy płaceniu np. za wczasy last minute, a także w sytuacji reklamacji. Dzięki PayByNet otrzymujemy informacje o płatności w chwili jej dokonywania i mamy gwarancję wpływu środków na konto nawet tego samego dnia.”
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta