Boeingiem 777-300ER z Dubaju na Malediwy

Emirates

Linie Emirates wprowadzą swój najnowszy model Boeinga 777-300ER wyposażony w rewolucyjne kabiny klasy pierwszej na trasie Dubaj-Malé 1 czerwca tego roku. Stolica Malediwów zostanie pierwszym kierunkiem w regionie Azji Południowej regularnie obsługiwanym przez nowy samolot.

Pasażerowie podróżujący z Dubaju na rajski archipelag rejsem Emirates EK658 lub z powrotem rejsem EK659 w ramach jednego z trzech połączeń bezpośrednich dziennie będą mieli okazję skorzystać z zamkniętych prywatnych kabin w klasie pierwszej wzorowanych na luksusowych samochodach marki Mercedes-Benz.

Lotniczym Mercedesem na Malediwy

Linie Emirates będą realizowały cztery połączenia dziennie do Malé od 27 października 2019 do 28 marca 2020 r. zgodnie z zimowym rozkładem lotów.

„Malediwy stają się coraz popularniejszym kierunkiem Emirates, przyciągając pasażerów podróżujących klasą premium, nowożeńców i rodziny z całego świata. Wprowadzenie na trasie nowego Boeinga 777 z nowoczesnymi kabinami klasy pierwszej na pokładzie świadczy o naszym wieloletnim zaangażowaniu w Malé. Stanowi jednocześnie potwierdzenie naszych nieustannych działań na rzecz zapewnienia pasażerom niezrównanej jakości usług w obrębie siatki połączeń, urzeczywistniając hasło naszej kampanii „Fly Better” – powiedział Ahmed Khoory, Senior Vice President Commercial Operations Emirates na obszar Azji Zachodniej i Oceanu Indyjskiego.

Podróżujący na Malediwy będą mogli skorzystać z usług nowego Boeinga 777 Emirates w ramach rejsu EK658 odlatującego z Dubaju codziennie o 4.20 i lądującego w Malé o 9.30. Lot powrotny nr EK659 z Malé zaplanowano na 11.00 z lądowaniem w Dubaju o 14.00.

Prywatne kabiny

We wszystkich klasach rezerwacyjnych najnowszy Boeing 777 Emirates został wyposażony z ergonomiczne fotele, unowocześnienia wprowadzone w ramach wielomilionowych inwestycji oraz najnowszą wersję systemu rozrywki pokładowej ice. Prywatne kabiny na pokładzie Boeinga 777 Emirates zostały zaprojektowane z myślą o wyjątkowej wygodzie i prywatności pasażera. Znalazły się w nich między innymi drzwi przesuwne od podłogi do sufitu oraz niezwykle nowoczesne elementy wystroju utrzymanego w tonacji szarości. Każde z sześciu przestronnych, całkowicie zamkniętych pomieszczeń oferuje ponad 3,5 m2 przestrzeni osobistej w układzie 1-1-1.

Ponadto nowe kabiny zostały wyposażone w fotele rozkładane do pozycji leżącej, które można ustawić w wielu różnych konfiguracjach, w tym w tak zwanej pozycji zero-gravity wzorowanej na technologii NASA, która zapewnia uczucie nieważkości podczas lotu. Pasażerowie mogą także ustawić najróżniejsze kolory oświetlenia i temperaturę kabiny według własnych preferencji. Podróżujący w kabinach usytuowanych w środkowym rzędzie mają do dyspozycji pierwsze w branży wirtualne okna – ekrany, które wyświetlają widok z zewnętrznych okien samolotu, używając kamer światłowodowych rejestrujących obraz w czasie rzeczywistym.

Fotele w klasie biznes były wzorowane na wnętrzu nowoczesnego auta sportowego, co odzwierciedlają ergonomiczne zagłówki oraz opływowy kształt i gładkość w dotyku. Fotele te zostały także wyposażone w ekran dotykowy do regulacji położenia i oświetlenia oraz sterowania systemem rozrywki pokładowej. W kabinie znajdują się również przegrody między siedzeniami, miejsce na obuwie, podnóżek i podręczny barek.

W klasie ekonomicznej zastosowano wystrój w kolorach jasnoszarych i niebieskich. Fotele zostały wyposażone w elastyczne zagłówki z naturalnej skóry, których panele boczne można regulować w pionie dla maksymalnej wygody.

Obecnie najnowszy Boeing 777-300ER Emirates wykonuje loty do Brukseli, Genewy, Wiednia, Tokio-Hanedy, Londynu-Stansted i Rijadu, a od 1 czerwca tego roku zacznie latać także do Kuwejtu.